Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunvihollisen eli Saatanan monet eksytykset

Vierailija
23.03.2015 |

Saatana ja muut Jumalaa vastaan taivaassa kapinoineet enkelit, eli demonit, ajettiin pois taivaasta ja ne ovat nyt täällä maanpäällä keskuudessamme.

Saatana ja demonit eksyttävät ihmisiä kaikilla mahdollisilla tavoilla.

2Kor.11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

Kaikki pakanauskonnot ovat Saatanan ja demonien tekemiä eksytyksiä. Kun ihminen palvoo esimerkiksi hindujumalia niin hän palvoo demoneita.

1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."

Taikuus on demonien voimilla tapahtuvaa ja spiritismi.

Ap.t.16:16-18 "Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien". Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä."

Sitten on evoluutioteoria että ihmiset eivät uskoisi Jumalaan ja ajattelisivat olevansa eläimiä ja käyttäytyisivät eläinten lailla. Demonit esiintyvät nykyään paljon ufoina että ihmiset uskoisivat evoluutioon ja elämään muualla maailmankaikkeudessa, eivätkä Raamattuun.

Televisio, pelit ja kirjat ovat täynnä kaikkea fantasiaa ja taikuutta. Ihmiset opetetaan elämään synnissä. On kaikkea hävytöntä seksiä ja yliluonnollista. Viettelevät demoni- ja vampyyrinaiset opettavat elokuvien katsojatkin biseksuaaliseen ja irstaaseen elämäntyyliin.

2Piet.2:14 "Himokkain silmin he katsovat naisia eivätkä saa synninteosta kyllikseen. He viekoittelevat ihmisiä, jotka eivät vielä ole varmalla pohjalla, ja ahneudessa he ovat mestareita. Nuo kirotut!"

Room.1:27 "miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Onneksi saatana ja jumala ovat vain mielikuvituksen tuotetta. Ihan hirvittää ajatella jos moiset hirviöt olisivat oikeasti olemassa ja käyttäisivät ihmisiä pelinappuloinaan keskinäisessä kisailussaan.

Vierailija
2/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti lukea otsikko moneen kertaan. Ehkä aika mennä nukkumaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jumala on olemassa. Kyllä täällä vallitsee myös paha, jonka ympäröimä myös itse olen. Tämä internet esimerkiksi on yksi paholaísen valtakunta. Ihmiset eivät huomaa pahuutta, joka ympäröi. Heillä ei ole omaatuntoa.

Vierailija
4/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhi

Vierailija
5/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa on paljon Saatanan sinne ujuttamia juttuja! Lue krittisesti! Näin Saatana on myös vuosien saatossa muuttanut tekstejä:

3 Moos 20:13, Agricolan käännös 1642

Jos jocu miehen puolen cansa maca/ nijncuin jongun waimon cansa/ he owat cauhistuxen tehnet/ heidän pitä molemmat totisest cuoleman/ heidän werens olcon heidän päälläns.

3 Moos 20:13, 1992 käännös

Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

1. Kor 6:9, Agricolan käännös

Eikö te tiedhe/ ettei ne Wäret pidhe Jumalan Waldakunda perimen?
Elkette andaco teiden wietelle/ Eikä Salawoteiset/ eikä Epeiumalden Palueliat/ eikä Hoorintekiet/ eikä Heikurit/ eikä ne iotca Piltien cansa macauat/

1. Kor 6:9, 1992 käännös

Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet

Saatana siis on poistanut pedofilian Raamatusta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi