Onko tämä uskottava syy treffien perumiselle?
Olen käynyt kaksi kertaa treffeillä erään miehen kanssa. Olimme sopineet että menen hänen luokseen tänään sunnuntaina kun työni päättyy kymmeneltä illalla. Klo 21 mies lähetti viestin, että en voikaan mennä sinne, koska oli unohtanut että hänen kummilapsensa tulee yökylään. Kyseessä on käsittääkseni alakouluikäinen lapsi, joten ihmettelen hieman että lapsi menisi yökylään kun seuraavana aamuna on koulua. En oleta että mies ei tapailisi muita naisia, mutta valehtelemista en hyväksy ja ohareiden tekeminen tunnin varoitusajalla on myös mielestäni melko epäkohteliasta... Mielestäni koko juttu kyllä kuulostaa aivan tekosyyltä.
Kommentit (74)
No eiköhän se sen lapsen tulon muistanut, mutta ei teidän treffejänne.Lapsi ehkä oli jo paikalla ja menossa nukkumaankin, sitten muisti sut.
Vain naiset pahoittelevat. Miehet sanovat vain asian. Kyse ei ole huonoista käytöstavoista vaan luonnollisesta miesten toiminnasta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:58"]Hyvä, että paljastui heti alussa valehtelijaksi. Olisi edes keksinyt jonkun paremman tekosyyn. Tuskin kannattaa tuhlata enempää aikaansa kyseiseen mieheen. Voithan kuitenkin harkita vielä, mikäli mies itse ottaa yhteyttä. Todennäköisesti tapailee useampaa naista, eikä vielä tiedä kenet valitsee. [/quote] Onko sulla huonoja kokemuksia, kun oletat heti kakkien valehtelevan? Onko sinua petetty? Tyhmä ja hyväuskoinen ei tarvitse olla, mutta onko kyynisyydestäkään mitään hyötyä?
[/quote]
Samaa mietin. Ja samalla up
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:12"]Vain naiset pahoittelevat. Miehet sanovat vain asian. Kyse ei ole huonoista käytöstavoista vaan luonnollisesta miesten toiminnasta.
[/quote]
Kyse on nimenomaan käytöstavoista. Kyllä mies osaa pahoitella ja pahoitteleekin, edellyttäen että hän myös on pahoillaan. Sanoo vaikka edes "sori", jos ei sen enempään pysty.
Olisit tehnyt niin että et olis vastannut mitään viestiin, mennyt vaan miehen luokse niinkuin olitte sopineet.. sillä tavalla olisit saanut varmuuden mitä on tapahtunut.. :P
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:12"]Vain naiset pahoittelevat. Miehet sanovat vain asian. Kyse ei ole huonoista käytöstavoista vaan luonnollisesta miesten toiminnasta. [/quote] Kyse on nimenomaan käytöstavoista. Kyllä mies osaa pahoitella ja pahoitteleekin, edellyttäen että hän myös on pahoillaan. Sanoo vaikka edes "sori", jos ei sen enempään pysty.
[/quote]
Sanoa voi, mutta mitä sitä turhia naputtelemaan.
Melkein uskon, että totta.
Kuka nyt rupeaisi valehtelmaan noin epäuskottavaa settiä? Toisaalta, jos mies on tosi ovela, niin ottaa tämän juuri huomioon ;D
Sitä vain ihmettelen, että mikä este nyt yksi lapsi on. Miksei voinut tarjota lasillista, vaikka lapsi on läsnä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:29"]
Melkein uskon, että totta.
Kuka nyt rupeaisi valehtelmaan noin epäuskottavaa settiä? Toisaalta, jos mies on tosi ovela, niin ottaa tämän juuri huomioon ;D
Sitä vain ihmettelen, että mikä este nyt yksi lapsi on. Miksei voinut tarjota lasillista, vaikka lapsi on läsnä?
[/quote]
Niin, jos "unohdus" tuli noin myöhään, niin varmaan oli jo ehtinyt varata jotain tarjottavaa ja sen sellaista. Lapsi olisi mennyt nukkumaan kotvan päästä ja olisitte ehtinyt jutustella rauhassa.
Rajut seksisessiot olisi tietysti pitänyt jättää väliin sillä kertaa.
Mutta jos unohdus olikin sitä, että sinut unohdettiin, niin tilanne toinen tietysti.
Tarkentaisitko, oliko mies siis unohtanut lapsen tulon vai sinun tulosi, se ei selviä aloituksesta.
Ketä kiinnostaa! Ota dildo avuksi
Voihan se lapsi tulla "hätämajoitukseen" mutta mies ei halua ruveta selittelemään, että kaveri joutui lähtemään sairaalaan eikä voi ottaa lasta mukaan tai joutuu majoittamaan siskonsa (ja tämän lapsen), joka on paennut juoppoa miestään.
Tai sitten se valehtelee ja kummilapsi on vähän kypsempi donna.
Mutta katso miten asiat etenee. Hiukkasen itse pitäisin jo tuntosarvet ojossa tuon suhteen. Jos rupeaa kovasti usein löytymään hyviä selityksiä, niin jättäisin sadunkertojan satuilemaan muille.
En mä ainakaan päästäisi mitään random muijaa sähläämään mun ja kummilapsen iltaa, kyllä jämpti on näin.
Te olette tavanneet kaksi kertaa, ette ole edes rakastuneita. Tuossa tilanteessa ei ole mitään syytä keksiä valheita. Luuleeko nainen olevansa vaimo kahden tapaamisen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]No kyllä mäkin kyseenalaistaisin, jos klo 21 vasta muistaa että alakouluikäinen on TULOSSA yökylään. Kuinkahan myöhään niinkin pieni lapsi on (ennalta sovitusti) tulossa vielä, jos vasta iltaysiltä sen muistaa?
Tokihan alakouluikäinen voi olla 12-vuotiaskin, mutta olettaisin ainakin itse automaattisesti että jos ennalta on sovittu yökylästä (kun sen kerran on unohtanut) niin sen alkaminen ajoittuisi vähän aiempaan ajankohtaan kuin 22 ->.
[/quote]
Kummilapsi ei välttämättä ole lapsi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]No kyllä mäkin kyseenalaistaisin, jos klo 21 vasta muistaa että alakouluikäinen on TULOSSA yökylään. Kuinkahan myöhään niinkin pieni lapsi on (ennalta sovitusti) tulossa vielä, jos vasta iltaysiltä sen muistaa? Tokihan alakouluikäinen voi olla 12-vuotiaskin, mutta olettaisin ainakin itse automaattisesti että jos ennalta on sovittu yökylästä (kun sen kerran on unohtanut) niin sen alkaminen ajoittuisi vähän aiempaan ajankohtaan kuin 22 ->. [/quote] Kummilapsi ei välttämättä ole lapsi.
[/quote]
Viestinsä perusteella ap on n. 18v, eli tuskin mieskään on paljon vanhempi.
Ap,
Mies joko pitää sinua pelkkänä panopuuna tai sitten ei ole edes sen vertaa kiinnostunut.
Jos hän pitäisi sinusta ihmisenä, hän varmasti hyvin mielellään kutsuisi sinut viettämään iltaa itsensä ja kummilapsensa kanssa kolmistaan - varsinkin kun teillä oli jo tapaaminen sovittuna. Jos taas olet hänelle pelkkä seksiväline, niin sitten toki tapaaminen ei sovi kummilapsen läsnäollessa, kun et voisi täyttää sitä ainoaa käyttötarkoitustasi..
Toisena vaihtoehtona koko kummilapsi on hätävale, mikä ei sekään anna kovin mairittelevaa kuvaa miehestä. Itse ainakin keksisin sellaisen hätävalheen (jos siis olisi jostain syystä aivan pakko valehdella, mutta melkein koskaan ei kyllä ole), jonka kertomisen seurauksena toiselle ei tulisi kuvaa, että häntä pidetään pelkkänä seksileluna.
Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut sinusta ap olisi hän harmitellut treffien peruuntumista ja kommentoinut jotain jatkosta esim "palataan asiaan" "nähdään joku toinen päivä" "soittelen"
Anna miehen olla. Löydät paremman.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:00"]
Ap,
Mies joko pitää sinua pelkkänä panopuuna tai sitten ei ole edes sen vertaa kiinnostunut.
Jos hän pitäisi sinusta ihmisenä, hän varmasti hyvin mielellään kutsuisi sinut viettämään iltaa itsensä ja kummilapsensa kanssa kolmistaan - varsinkin kun teillä oli jo tapaaminen sovittuna. Jos taas olet hänelle pelkkä seksiväline, niin sitten toki tapaaminen ei sovi kummilapsen läsnäollessa, kun et voisi täyttää sitä ainoaa käyttötarkoitustasi..
Toisena vaihtoehtona koko kummilapsi on hätävale, mikä ei sekään anna kovin mairittelevaa kuvaa miehestä. Itse ainakin keksisin sellaisen hätävalheen (jos siis olisi jostain syystä aivan pakko valehdella, mutta melkein koskaan ei kyllä ole), jonka kertomisen seurauksena toiselle ei tulisi kuvaa, että häntä pidetään pelkkänä seksileluna.
[/quote]
Olisko tuo sit oikein sitä lasta kohtaan? Joku vieras akka tulee viemään kummisedän huomion!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]No kyllä mäkin kyseenalaistaisin, jos klo 21 vasta muistaa että alakouluikäinen on TULOSSA yökylään. Kuinkahan myöhään niinkin pieni lapsi on (ennalta sovitusti) tulossa vielä, jos vasta iltaysiltä sen muistaa? Tokihan alakouluikäinen voi olla 12-vuotiaskin, mutta olettaisin ainakin itse automaattisesti että jos ennalta on sovittu yökylästä (kun sen kerran on unohtanut) niin sen alkaminen ajoittuisi vähän aiempaan ajankohtaan kuin 22 ->. Kummilapsi ei välttämättä ole lapsi.
En tiedä mistä tällaisen vaikutelman sait, olen 28-v. ja mies pari vuotta vanhempi.
Tarkentaisitko, oliko mies siis unohtanut lapsen tulon vai sinun tulosi, se ei selviä aloituksesta.
Viestissä luki, että "unohdin, että kummilapsi on tulossa kylään", eli miehen mukaan oli siis unohtannut lapsen tulon. Totuutta en tietysti voi tietää.
En tiedä lapsen tarkkaa ikää, mutta olen nähnyt tuoreen kuvan ja sen perusteella lapsi on 10-12-vuotias.
Ja yleisesti vielä: en todellakaan oleta, että kahden tapaamisen jälkeen mies ei tapailisi muita naisia ollenkaan. Mutta mikäli mies oli ensin sopinut tapaamisesta minun kanssani mutta sitten tekikin oharit jonkun toisen takia, niin se on mielestäni epäkohteliasta ja kertoo siitä ettei ole minusta vähääkään kiinnostunut. Mikäli tarina oli tosi, niin en kyllä olisi tässä vaiheessa vielä halunnut tavata miehen kummilasta, olisi se lapsellekin varmaan hämmentävää koska olisihan tapailumme voinut jostain muustakin syystä loppua lyhyeen.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]No kyllä mäkin kyseenalaistaisin, jos klo 21 vasta muistaa että alakouluikäinen on TULOSSA yökylään. Kuinkahan myöhään niinkin pieni lapsi on (ennalta sovitusti) tulossa vielä, jos vasta iltaysiltä sen muistaa? Tokihan alakouluikäinen voi olla 12-vuotiaskin, mutta olettaisin ainakin itse automaattisesti että jos ennalta on sovittu yökylästä (kun sen kerran on unohtanut) niin sen alkaminen ajoittuisi vähän aiempaan ajankohtaan kuin 22 ->. Kummilapsi ei välttämättä ole lapsi.
En tiedä mistä tällaisen vaikutelman sait, olen 28-v. ja mies pari vuotta vanhempi.
Viestissä luki, että "unohdin, että kummilapsi on tulossa kylään", eli miehen mukaan oli siis unohtannut lapsen tulon. Totuutta en tietysti voi tietää.
En tiedä lapsen tarkkaa ikää, mutta olen nähnyt tuoreen kuvan ja sen perusteella lapsi on 10-12-vuotias.
Ja yleisesti vielä: en todellakaan oleta, että kahden tapaamisen jälkeen mies ei tapailisi muita naisia ollenkaan. Mutta mikäli mies oli ensin sopinut tapaamisesta minun kanssani mutta sitten tekikin oharit jonkun toisen takia, niin se on mielestäni epäkohteliasta ja kertoo siitä ettei ole minusta vähääkään kiinnostunut. Mikäli tarina oli tosi, niin en kyllä olisi tässä vaiheessa vielä halunnut tavata miehen kummilasta, olisi se lapsellekin varmaan hämmentävää koska olisihan tapailumme voinut jostain muustakin syystä loppua lyhyeen.
Ap.
Se oli sopinut aiemmin lapsen tulosta, eikä tehnyt sille ohareita! Luultavasti innostui kun olis tullut tilaisuus tavata sua ja siinä unohti tään lapsen vierailun. Sitten kun lapsi oli ovella niin ilmoitti sulle että nyt ei käykään. Pian se ehdottaa uutta tapaamista, älä silloin nakkele niskojas.
Mies varmaan luuli, että keksi hyvän tekosyyn. Miehet ei tajua, että lapsilla on nukkumaanmenoajat.