Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki saa lapsia. Paitsi minä

Vierailija
14.12.2021 |

Vituttaa tuo että jokainen päivittää faces ja instassa joko raskausmahaansa tai jo syntynyttä vauvaa.

Itse olen todella vaikeassa elämäntilanteessa eikä lapsi ole mahdollinen nyt enkä tiedä onko tulevaisuudessakaan.

Olenko nut sitten onneton loppuelämäni. Kun näyttäis tuo lapsi olevan tässä yhteiskunnassa se mittari täyteen onnellisuuteen tai että saatko perheen ja täydellisen perhe-elämän.

Minä en saa ehkä koskaan. Vituttaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenet sisään niin tulee omenainen olo ja voipi alkaa itämäänkin.

Vierailija
22/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista on paljon murheitakin. Se aina tuntuu unohtuvan. Meillä oli ekaksi refluksia ja koliikkia. Sitten paljon flunssia ja nyt teinillä ei suju koulu, vaikka lukee ja tekee läksyt. Huolettomampaa on lapsettomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: lopeta facebookissa ja instassa pyöriminen

Vierailija
24/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jota jotenkin vähän ällöttää tai häiritsee lukea noita kuulutuksia. Miksei lapsia vaan voi saada ilman jotain hedelmöityspäivitystä kaikelle kansalle? "Hei, Maiju ja Petteri tässä. Petteri laukesi sisääni juuri kun ovuloin." taputaputapu onneee vitsi omg

Vierailija
25/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen lapseton ja pidän valtavasti elämästäni. Etsi itseäsi kiinnostavia asioita ja kulje niitä kohti.

Vierailija
26/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti onnellisuuden saavuttaa olemalla samanlainen kuin kaikki muut, joten lapset kuuluisi asiaan, tosin ne eivät aina satu olemaan yhtä hyviä yksilöitä kuin naapurilla, on rumia, mielenvikaisia, vähälahjaisia, poikkeavia, rikokseen taipuvia tai muuten vaan huonotapaisia, mikään ei riitä ja haistattelevat päin, eikä niistä pääse eroon edes täysi-ikäisyyden jälkeenkään, murhetta murheen perään, rahanmenosta puhumattakaan.

Vierailija
27/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jota jotenkin vähän ällöttää tai häiritsee lukea noita kuulutuksia. Miksei lapsia vaan voi saada ilman jotain hedelmöityspäivitystä kaikelle kansalle? "Hei, Maiju ja Petteri tässä. Petteri laukesi sisääni juuri kun ovuloin." taputaputapu onneee vitsi omg

Niinhän se puutteessa eläviä veetuttaa kun toisilla on seksiä !

Vierailija
28/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se puutteessa eläviä veetuttaa kun toisilla on seksiä !

En elä puutteessa, mutta en omastakaan seksistä kuuluta muille. Minua vaan lievästi ällöttää kuulla noin intiimejä asioita. Lähimmät ihmiset kuitenkin vauvauutisesta tietävät, miksi hedelmöittymisestä jo pitää kertoa niin julkisesti? Eihän raskautta tai lapsia piilotella tarvitse, mutta noi ilmoitukset ovat aina oudoksuttaneet minua.

Vierailija
29/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan nimenomaan somepäivityksiä puolituntemattomille, koska lähipiiri saa tietää ilmankin.

Vierailija
30/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali sinulle ap. Tiedän tunteen, vaikka itseäni ei ihan noin paljon ota päähän. Tuntuu kurjalta kun kaikilla muilla on puoliso ja ovat onnellisesti naimisissa saamassa vauvoja, kun itse en ole vieläkään löytänyt ketään.

Vierailija
31/35 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap:lla on ikää? Onko edes mikään "kiire"?

Täytän ensi vuonna 30.

Ap

Vierailija
32/35 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joo mulla on myös tää, tai että mä en voi sille mitään et aina kun joku kertoo olevansa raskaana nin mulle tulee vaa mielikuva siitä että mitä on tapahtunut jotta se nainen on tullu raskaaksi :D mä en voi sille mitään, mut tämäkin ärsyttää mua🤣

Ap

Vierailija
33/35 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat sulle, Ap. Sama suru täällä. Ikää on jo liikaa.

Paljonko sulla ikää?

Oon miettinyt kuinka kauan on aikaa? Mä olen pian 30v. Ensi vuonna

Biologisesti liikaa. Kaikki eivät ole Laura Malmivaaroja (muutenkaan). En neuvo ketään mutta jos olisi ollut mahdollista, olisin pakastanut munasoluja nuorempana. Se on tosin kallista, useamman tuhat euroa. Mutta aiemmin tätä mahdollisuutta ei ollut. Jos mietit, kauanko on aikaa, niin oman hedelmällisyystilanteen voi myös käydä tutkituttamassa asiantuntijalla. 

Vierailija
34/35 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma poistuu panemalla. Ja jos ei sillä ratkea, niin luonto ei sinun halua sukua jatkavan.

Niin, olisikin näin helppoa... mutta kun pitäisi jaksaa olla äiti. En jaksa

Ap

No älä nyt missään tapauksessa tee lapsia jos et jaksa olla äiti. Miksi edes mietit tuollaista?! T. Vela

Vierailija
35/35 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo yli 40 vuotias, enkä eläessäni ollut parisuhteessa toiveistani ja haluistani huolimatta. Olen halunnut ja toivonut myös jälkikasvua.

Kyllä pahlata on tuntunut aika monta kertaa, Mutta kyllä näin ikisinkkunakin voi elää. Ja lienenkö hieman konservatiivi, vai mikä koska en ole valmis siihen, että yrittäisin saada jälkikasvua yksin.

Sitä paitsi ei olisi minusta oikein, jos odottasin kumppanin tai laps(i)en tuovan ja antavan elämälleni vasta merkityksen ja sisällön.

Kumppanin löytämiseen haluan uskoa edelleen kaikesta huolimatta vaikka päivä -päivältä yritän elää sen kanssa, että voi olla, että joudun elämään loppuikänikin sinkkuna ja lapsettomana.

Ei se tai tämä aina helppoa ole, mutta tuskin se olisi sitä parisuhetenkaan myötä. eikä laps(i)en tehtävänä ole mahdollistaa minulle jatkuvaa onnea tai iloa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi