Miksi työttömät ei hae AMK?
Kommentit (21)
Hain, en päässyt. Rivien välistä pitivät liian vanhana ikää on 64. Toista kertaa en hae.
Miksi jotkut miettii päivät pitkät mitä työttömien pitäisi tehdä. Onko se teidän ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut miettii päivät pitkät mitä työttömien pitäisi tehdä. Onko se teidän ammatti?
Nämä ehdottelijat ovat todennäköisesti mt ongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeellä
Häh? Amk-inssien ja tradenomien työttömyysluvut huitelevat parissakymmenessä prosentissa. Joku sairaanhoitaja voi ehkä olla ihan ok tutkinto. Lisäksi opintotukikuukaudet voivat olla loppu.
Vierailija kirjoitti:
Hain, en päässyt. Rivien välistä pitivät liian vanhana ikää on 64. Toista kertaa en hae.
Mihin hait? Ja missä kohtaa kysyttiin ikää?
Hain ja pääsin, mutta opintotukikuukausia ei ole jäljellä koko tutkintoon, joten joudun todennäköisesti jättämään opinnot kesken.
Ei mulla riitä äly moiseen. Todella toivon ettei työkkäri pakota mua enää kouluun koska en tulisi pääsemään mistään koulusta läpi.
Minusta tulee isona variksenpelätin tai aurauskeppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla riitä äly moiseen. Todella toivon ettei työkkäri pakota mua enää kouluun koska en tulisi pääsemään mistään koulusta läpi.
AMK pääse läpi sillä että menet paikalle ja osaat aakkoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhmä haastattelussa, näki ihan ilmeestä kun muut oli 20-30v väliltä. Bioanalyytikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ap ei osannut muodostaa edes selkeää lausetta.
Tämä. Kävin AMK:n ja olen nyt johtava asiantuntija yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olet mutis niin ei tarvitse täyttää noitakaan ehtoja.
Ex-opettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse. Taso on noussut ja vaatimukset
Hain ja maksoin 400 euroa ekan vuoden polkuopinnoista. Valmistuin vähän aikaa sitten ja nyt työtön taas. Onneksi välissä sentään tuli arvokasta työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhmä haastattelussa, näki ihan ilmeestä kun muut oli 20-30v väliltä. Bioanalyytikoksi
Ei sinne mitään ryhmähaastattelua ole. Vai millä vuosituhannella tämä tapahtui?
Olen työkyvytön. Meitä on 33% työttömistä.
Mitä sillä on arvoa?