Pidättekö tällaisen ulkonäön komeana?
Miten arvioisitte/10? Mitä mieltä olette hänen ulkonäöstä, mistä pidätte ja mistä ei?
Linkki kuvaan: https://imgur.com/a/lnZNBqK
Kommentit (41)
Aika tylsä. Tuo malli-ilme on yllättävän vaikea tehdä, tältäkään tyypiltä ei onnistu.
En avaa koskaan liiteitä. Niistä varoitettu. Kun mies esim. On tarpeeksi ruma on todella komea. Komeus tulee myös ryhdistä ehjistä hampaista!Siistit vaateet kuin jalkineet.Ei haise tupakalle,ei kaljalle!Katsoo silmiin ei puhelin. Jos huonot hiukset tai kaljutumista ,kokonaan tukka pois. Kalju mies on komea. Eri Makuja on yhtä paljon kuin ihmisiä.
Ankeaa jos itselläni olisi noin pienet sieraimet. Ei saisi koskaan kaivettua nenäänsä, Ja tukan pitäisi olla joko vetyperoksiidattu tai oikeanvärinen, ei niin että värjäys tai ennallistus on jätetty puolimatkaan. Ankkahuulet eivät sovi komeamiehille eikä seuranhakukatse
On komea, kasvonpiirteet just sitä tyyppiä mistä pidän. Siltä osin 10/10. Hiukset vois ehkä olla vähän siistimmin laitettu.
Ei sillä että mulla olisi tuon näköiseen mitään mahdollisuuksia.
N27
Silmät hyvät muttei hyvin ja miksi tuollainen alistunut ja nurkuva ilme eikä miehisesti huulet kireinä ja suurleuka pystyssä !?
Onhan tuo tosi söde, kuvauksellinen.
Mielesssäni piirsin kasvojen ympärille soikion ja rajasin näin pois hiukset ym. sivuseikat.
Olen itse yli. 60 v, mutta tunnistan kyllä edelleen kauniit asiat. Mielestäni esim. karkeat kasvonpiirteet, parrat, kalju(!), korostuneet lihakset, tatuoinnit jne eivät ole kauniita. Näitä moni pitää komeuden merkkeinä. Itse en tykkää sellaisista.
Hiukset naurettavat, huulissa täytettä, silmissä opeteltu raukea katse. 2/10
Darrainen pikkupoika. Ei jatkoon!
En aivan varman ole tahtooko tuo näyttää Janne Naakka kakkoselta tai Jastin Piiperiltä
Ei komea. Värjätyt hiukset jo tökkii.
Nätti paremminkin kuin komea.Kampaisi päänsä.
Näyttää naiselta, joka on muuttanut itsensä mieheksi. Ei mitään komeaa, lähinnä naisellinen ulkonäkö.
Raukea mallikatse on niin vuosituhannen vaihdetta, ja amatöörimäisyys loistaa vrt ammattilaiset.
https://www.flickr.com/photos/nemi72/45193764885/in/photostream/
Ei säväytä, mutta pidänkin vähän rouheamman näköisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tosi söde, kuvauksellinen.
Mielesssäni piirsin kasvojen ympärille soikion ja rajasin näin pois hiukset ym. sivuseikat.Olen itse yli. 60 v, mutta tunnistan kyllä edelleen kauniit asiat. Mielestäni esim. karkeat kasvonpiirteet, parrat, kalju(!), korostuneet lihakset, tatuoinnit jne eivät ole kauniita. Näitä moni pitää komeuden merkkeinä. Itse en tykkää sellaisista.
Olen täsmälleen samaa mieltä. Itsekin pidän enemmän kauniista kuin komeista miehistä. Ikää mulla 61 v.
Hyvän näköinen nuori mies, ei minun tyyppiäni. 8/10
KENENKÄÄN ULKOMÄKÖÄ: Ei saa mennä arvostelemaan ja Julkaista kenkääm kuvaa Ilman lupaa se on loukkaus!
Ja rikollista Vain Oman kuvan saa laittaa julkisesti näkyville nettiin ja kuvata .
Unelias poskiaanpureva turbohuuli