Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan vasta-ainetesti rokotetuilla

Vierailija
14.12.2021 |

Selittäkää nyt tyhmälle: jos teen koronan vasta-ainetestin ja olen ottanut rokotteen, näyttääkö testi positiivista, vaikka en olisi sairastanut koronaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ko testejä muka suomesta?

-ohis

Vierailija
2/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ko testejä muka suomesta?

-ohis

En ole törmännyt. Netistä saa tilattua, esim. Ruotsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää. Koska saat rokotteen siksi, että kehosi valmistaisi vasta-aineita. Sitä en tiedä pystyykö erottamaan rokotteen ja taudin aiheuttamat vasta-aineet. Tuskin sitä ainakaan tehdään automaattisesti ja muutenkaan.

Vierailija
4/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä kysymystä :

Elikkä olen melko varma, että sairastin koronan. En kuitenkaan tuolloin käynyt testissä. Sittemmin olen ottanut rokotteet, ja nyt haluaisin ihan uteliaisusuudesta tietää, oliko tuo silloinen tauti korona. Eli onko minun hyötyä tehdä se vasta-ainetesti?

Ap

Vierailija
5/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aikoinaan yhden sairauden vasta-aineista sanottiin, että ne näyttää vanhoilta. Eli ei olisi tuoreesta tartunnasta kyse. Ehkä rokotuksen aiheuttamat vasta-aineet näyttäisi tuoreilta? Tuskin.

Vierailija
6/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä kysymystä :

Elikkä olen melko varma, että sairastin koronan. En kuitenkaan tuolloin käynyt testissä. Sittemmin olen ottanut rokotteet, ja nyt haluaisin ihan uteliaisusuudesta tietää, oliko tuo silloinen tauti korona. Eli onko minun hyötyä tehdä se vasta-ainetesti?

Ap

Käsitykseni mukaan on hyödytöntä. Ja veikkaukseni mukaan kotitesti ei ainakaan erottele rokotuksen ja sairauden aiheuttamia vasta-aineita.

Vierailija
7/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se rokotus suojaa niin hyvin tartunnalta, etenkään omikron. Suoja tulee vakavaa tautia vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme