Miksi naisten saamat nettivastaukset -ketju poistettiin?
Jos näin niin miksi. Eihän siinä ollut mitään loukkaavaa vaan ihan elävästä elämästä esimerkkejä naisten saamista vastauksista.
Kommentit (281)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä? [/quote] Toki saisi anonyymina julkaista mutta tuskin niin tekisi, koska viestini olisi "Hei! Luin ilmoituksesi ja vaikutat kivalta tyypiltä. Olen xx vuotias nainen, kotoisin xx. Opiskelen tietotekniikkaa tällä paikkakunnalla. Harrastan maalaamista, laulamista ja lenkkeilyä, minulla on kissa. Tykkään matkustelusta Keski-Euroopassa ja mökkeilystä. Muutoin olen kotihiiri, en bailaa enkä arkisin yleensä juokse missään. Harrastan myös pelejä, olisi kiva vaikka pelailla yhdessä. Laita viestiä jos kiinnostuit :)" eipä tuosta kauhean mielenkiintoisi av-ketjuja saisi aikaan. Veikkaan, että naisten vastaukset ovat yleensä tuota luokkaa
[/quote]
Juu-u, luultavasti ei saisi yhtään vastausta tuollainen viesti. Ei edes kertonut että missä vaiheessa munan pitää olla pystyssä ja että minne sen saa työntää. Ärsyttävää kun naiset leikkii vaikeasti tavoiteltavaa!
Ja tuon tyyppisen vastauksenko pitäisi herättää vastaanottajassa kiinnostusta? Täysin mitäänsanomaton "copypaste", ei jatkoon. Kertoo treffipalstanaisista kaiken oleellisen!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:29"]
Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele.
[/quote]
Tänne on kasautunut turhan paljon tosi ikävän oloisia naisia. Valitettavaa mutta totta. Täällä olikin ketju, jossa sanottiin, että palsta saa voimaan pahoin. En ihmettele. Foorumi tuntuu olevan oman pahoinvoinnin tai omien hankaluuksien purkukanava monelle. Ne, joilla asiat on hyvin, eivät pääsääntönä tällaisilla niin ole. Moni näistä ihmisistä tarvitsisi apua, tukea ja rakastavan ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä? [/quote] Toki saisi anonyymina julkaista mutta tuskin niin tekisi, koska viestini olisi "Hei! Luin ilmoituksesi ja vaikutat kivalta tyypiltä. Olen xx vuotias nainen, kotoisin xx. Opiskelen tietotekniikkaa tällä paikkakunnalla. Harrastan maalaamista, laulamista ja lenkkeilyä, minulla on kissa. Tykkään matkustelusta Keski-Euroopassa ja mökkeilystä. Muutoin olen kotihiiri, en bailaa enkä arkisin yleensä juokse missään. Harrastan myös pelejä, olisi kiva vaikka pelailla yhdessä. Laita viestiä jos kiinnostuit :)" eipä tuosta kauhean mielenkiintoisi av-ketjuja saisi aikaan. Veikkaan, että naisten vastaukset ovat yleensä tuota luokkaa
[/quote]
Ja tuon tyyppisen vastauksenko pitäisi herättää vastaanottajassa kiinnostusta? Täysin mitäänsanomaton "copypaste", ei jatkoon. Kertoo treffipalstanaisista kaiken oleellisen!
[/quote]
Ai sinä odotit "Moi olen halukas neitsyt perse levällään kuppikoko 75Ö tässä osoitteeni"? :D etkös juuri äsken kehottanut naisia rehellisyyteen. Se ei sitten kuitenkaan kelpaa? ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:29"]
Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele.
[/quote]
Tänne on kasautunut turhan paljon tosi ikävän oloisia naisia. Valitettavaa mutta totta. Täällä olikin ketju, jossa sanottiin, että palsta saa voimaan pahoin. En ihmettele. Foorumi tuntuu olevan oman pahoinvoinnin tai omien hankaluuksien purkukanava monelle. Ne, joilla asiat on hyvin, eivät pääsääntönä tällaisilla niin ole. Moni näistä ihmisistä tarvitsisi apua, tukea ja rakastavan ihmisen.
[/quote]
Ja sinä olet täällä koska...? Aina naurattaa nämä palstallakävijöiden moralisoijat jotka itse kuitenkin lukevat tällaisia ketjuja keskellä yötä :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei minua kiinnostakaan sinun mielipiteesi (et vaikuta kovin tasokkaalta) enkö halua saada kahtasataa pervoa viestiä vanhoilta ukoilta, sen yhden hyvän miehen mielenkiinto riittää :) minä ainakin vastaisin miehelle, joka lähettäisi tuon tyylisen ystävällisen ja tasapainoisen viestin
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"]Tässä olkoon illan viimeinen hidas, taidan painua pehkuihin. Sori että salaisuus paljastui, me naiset nyt vaan ollaan tällaisia moraalittomia pikku olentoja.
Hei,
näin ilmoituksesi iskuri sivuilla, ja päätin kokeilla. Toivottavasti saan vastauksen tähän viestiin :)
Olen varattu 32v mies. Olen ollut kummanini kanssa x vuotta (eli vuosia) rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni ei epäilystäkään. Yksi ongelma on siinä että hän on ainoa nainen kenen kanssa olen ollut, en halua sanoa itseäni hyvännököiseksi, mutta sen tiedän että en vissiin rumemmasta päästä ole :) (kuvankin saat jos haluat). Eli kysymys ei ole siitä, mutta silloin kun naiset alkoi kiinnostamaan, löysin jo sopivan itselleni ja siitä johtuu että olen ollut vain yhden kanssa. Ja tuntuuhan se omalla tavalla hienolta että olen pysytnyt elämään ainoastaan yhden naisen kanssa, mutta mitäs muuta olisi elämällä tarjota?
Kuitenkin pari hairahdusta on ollut, ei mitään suurempia, toinen oli firman bileissä oleva suutelujuttu :) Ja kerran tapasin netin kautta samassa tilanteessa olevan naisen, jonka kanssa oltiin puhelimessa ja tavattiinkin 2 kertaa. Tämä kariutui siihen että hän muutti suht kauaksi ja muutenkin hän löysi kumppaninsa uudelleen :) Ehkä syynä oli yhteiset kohtaamisemme. Nautimme molemmat niästä kahdesta kerrasta suunnattomasti, ja tulimme rehellisesti siihen tulokseen että nämä olivat erittäin onnistuineita päätköksiä molemmilta vähän kokeilla uutta :) Emme harrastaneet seksiä, mutta olimme lähekkäin ja vähän kokeilimme paikkoja :) et voi uskoa miten hienolta se tuntui kun tapasimme (autossa:), mahasta otti niin kovasti kun joskus lapsena viimeksi ja kiihko oli aivan sanoin kuvailematonta :) Haluasin niin kokea tämän uudestaan ja etsinkin naista joka tahtoisi tämmöisen varatun miehen kanssa seikkailemaan.
Itse olen ajatellut useasti tätä asiaa, että onko se oikein / väärin. Olen päättänyt että ei tämä mikään suotava tilanne ole, mutta on vaan pakko. en voi elää koko elämääni täysin 100% uskollisena, ja mitä pahaa siinä voi olla että välillä tuntee jotain läheisyyttä jotain tuntematonta kohtaan. Ei se voi olla väärin. Lisäksi jos kumppanini haluasi tehdä saman, niin soisin sen myös hänelle. En tarkoita hirveää pettämis kierrettä, mutta silloin tällöin harvoin...
Voisimme kohdata halailun, pussailun ja puristelujen merkeissä, odottaen sitä kertaa kun uskaltaisimme tehdä enemmän, ehkä näytää mitä vaatteiden alla on, katsoa, ihailla... jälleen jääden odottamaan seuraavaa kertaa jolloin voisi näyttää jo alastonta kehoaan... kuvittele että oltaisiin nähty useat kerrat, mutta ei olisi vielä tehnyt mitään suurempaa, sitten saisi koskettaa toisen alastonta kehoa... hyväillä.
Toivon todella että tämä herätti ajatuksia odotan sitä hetkeä kun vatsan pohjastani ottaa kun näen että olen saanut sinulta sähköpostia ja avaan sitä toiveikkain mielin.... ihanaa :)
Ja säännöthän olisi todellakin molemmile selvät, kahden keskinen salaisuus, jota ei paljasteta kuin omissa unissa itsellemme ja yhteisissä super salaisissa hetkissä. palan halusta kirjoittaa enemmän kertoa kaikki ja jakaa sinun kanssasi kaikki...
[/quote]
Hyi oksennus.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:26"]Mene nyt samalla itkemään Feissarimokien ylläpidolle maailman pahuutta. [/quote]
Feissarimokat ovat aivan samalla tavalla kiusaamista kuin tämä ketju. Surullinen maailma, jossa pahuus yritetään oikeuttaa pahuudella, koska oma moraalinen ajattelu ja itsekuri eivät riitä toimimaan oikein.
[/quote]
Niiiin? Et sinä voi maailman tappiin syyttää maailmaa omasta pahuudestaan, koska se on loputon kehä. Moraalittomuus ei lopu koskaan. Ainoa mitä voit tehdä on suojella itseäsi ja pitää huolta läheisistäsi. Se, mitä me normaalit ihmiset yritämme tehdä. Emme voi muuttaa muita, ainoastaan itseämme.
[/quote]
Moraalittomuus loppuu olemalla itse moraalinen ja esimerkillinen, vaikka ympäristössä olisi moraalittomuutta.
[/quote]
Hienoa, siispä voit nut häipyä täältä, koska kommentoimalla lisäät vain tämän ketjun suosiota :) tosi hienosti tehty, kyllä Jeesus on nyt iloinen!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:29"] Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele. [/quote] Tänne on kasautunut turhan paljon tosi ikävän oloisia naisia. Valitettavaa mutta totta. Täällä olikin ketju, jossa sanottiin, että palsta saa voimaan pahoin. En ihmettele. Foorumi tuntuu olevan oman pahoinvoinnin tai omien hankaluuksien purkukanava monelle. Ne, joilla asiat on hyvin, eivät pääsääntönä tällaisilla niin ole. Moni näistä ihmisistä tarvitsisi apua, tukea ja rakastavan ihmisen. [/quote] Ja sinä olet täällä koska...? Aina naurattaa nämä palstallakävijöiden moralisoijat jotka itse kuitenkin lukevat tällaisia ketjuja keskellä yötä :D
[/quote]
Lukea tällaista on kuitenkin ihan eri asia kuin kirjoittaa tuollaista.
Tuntuu varmasti vähäpätöiseltä sivuseikalta, mutta aikuisten oikeasti ihmiset hehkuvat ympärilleen sellaista energiaa, mitä heidän sisäiset olotilansa viestittävät. Ilkeys, vahingonilo ja toisten riepominen näkyvät päälle päin. Vaikka sitä ei toinen osaisi selkeästi mistään erityisestä eleestä pointatakaan, niin muille vain tulee sellaisen ihmisen seurassa epämääräinen huono olo.
Tässä ketjussa esiintyvästä ilakoivasta räävittömyydestä päättelen itse, että näillä toisten viestien julkistajilla ja muillenaurajilla on jotain erityistä vikaa korvien välissä. Ehkä rakkaudeton lapsuus tai kovenevan maailman paineet saavat käyttäytymään tuolla tavoin. Asiallisestikin voidaan asioita käsitellä. Tällainen riepominen ei vie mitenkään naisten asiaa tai arvostusta eteenpäin. Päinvastoin. Alkaisin itsekin melkein hävetä sitä, että olen nainen, jollen ymmärtäisi myöskin psyykkisiä mekanismeja. Ne puolestaan saavat minut surulliseksi.
Joka tapauksessa kyllä sekin jostain kertoo, että 15 vuotta nuoremmat miehet lähestyvät. Ja ei, minulla ei ole deittiprofiilia eikä ilmoitusta, vaan kiinnostus syntyy fiksuista keskusteluista ja juttutuokioista sellaisten asioiden äärellä, jotka kiinnostavat (tapahtumat, tilaisuudet yms.). Jos olisin fiksu nuori mies, en haluaisi olla tässä ketjussa esiintyvien kaltaisten naisten kanssa missään tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:29"] Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele. [/quote] Tänne on kasautunut turhan paljon tosi ikävän oloisia naisia. Valitettavaa mutta totta. Täällä olikin ketju, jossa sanottiin, että palsta saa voimaan pahoin. En ihmettele. Foorumi tuntuu olevan oman pahoinvoinnin tai omien hankaluuksien purkukanava monelle. Ne, joilla asiat on hyvin, eivät pääsääntönä tällaisilla niin ole. Moni näistä ihmisistä tarvitsisi apua, tukea ja rakastavan ihmisen. [/quote] Ja sinä olet täällä koska...? Aina naurattaa nämä palstallakävijöiden moralisoijat jotka itse kuitenkin lukevat tällaisia ketjuja keskellä yötä :D
[/quote]
Tuntuu varmasti vähäpätöiseltä sivuseikalta, mutta aikuisten oikeasti ihmiset hehkuvat ympärilleen sellaista energiaa, mitä heidän sisäiset olotilansa viestittävät. Ilkeys, vahingonilo ja toisten riepominen näkyvät päälle päin. Vaikka sitä ei toinen osaisi selkeästi mistään erityisestä eleestä pointatakaan, niin muille vain tulee sellaisen ihmisen seurassa epämääräinen huono olo.
Tässä ketjussa esiintyvästä ilakoivasta räävittömyydestä päättelen itse, että näillä toisten viestien julkistajilla ja muillenaurajilla on jotain erityistä vikaa korvien välissä. Ehkä rakkaudeton lapsuus tai kovenevan maailman paineet saavat käyttäytymään tuolla tavoin. Asiallisestikin voidaan asioita käsitellä. Tällainen riepominen ei vie mitenkään naisten asiaa tai arvostusta eteenpäin. Päinvastoin. Alkaisin itsekin melkein hävetä sitä, että olen nainen, jollen ymmärtäisi myöskin psyykkisiä mekanismeja. Ne puolestaan saavat minut surulliseksi.
Joka tapauksessa kyllä sekin jostain kertoo, että 15 vuotta nuoremmat miehet lähestyvät. Ja ei, minulla ei ole deittiprofiilia eikä ilmoitusta, vaan kiinnostus syntyy fiksuista keskusteluista ja juttutuokioista sellaisten asioiden äärellä, jotka kiinnostavat (tapahtumat, tilaisuudet yms.). Jos olisin fiksu nuori mies, en haluaisi olla tässä ketjussa esiintyvien kaltaisten naisten kanssa missään tekemisissä.
[/quote]
Parempi päästellä täällä anonyyminä höyryjään kuin tukahduttaa se sisälleen räjähtämispisteeseen, missä voi tapahtua jotain arvaamatonta. Ja vakavempaa. Valitettava totuus on että rakkautta on liian vähän että se riittäisi kaikille.
Ei minua kiinnostakaan sinun mielipiteesi (et vaikuta kovin tasokkaalta) enkö halua saada kahtasataa pervoa viestiä vanhoilta ukoilta, sen yhden hyvän miehen mielenkiinto riittää :) minä ainakin vastaisin miehelle, joka lähettäisi tuon tyylisen ystävällisen ja tasapainoisen viestin
Sanottakoon se, että et sinäkään anna minkäänlaista kuvaa tasokkaasta, jos sitä et muuten jo tiennyt? Mitä kiinnostavaa on tuollaisessa vietissä jonka tarkoitus olisi herättää mielenkiinto vastaanottajassa, sekö että omistaa kissan vai mikä?
Muutahan ei ole kuin tuollainen tai sitten jokin pillu tärisee ja korvissa surisee kaltainen viesti? Jos naisilla on niin köyhä tapa ilmaista itseään, ettei keksi mitään persoonallisempaa niin ei kannata ihmetellä menestymättmyyttään miesmarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:40"]
[/quote]
[/quote]
Hmm. Ei nyt millään pahalla mutta vaikutat hieman yksinkertaiselta. Ensinnäkin oletat, että kaikki täällä keskustelevat ovat nuoria naisia. Lisäksi oletat olevasi jotenkin tasokkaampi kuin nuoret naiset keskimäärin ja siksi sinua lähestyvät nuoremmat miehet. Aika hupsu logiikka. Tuliko sinulle kenties mieleen, että ihmisillä on erilaisia makuja, toiset tykkäävät äidistä ja toiset tyttäristä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:40"]
[/quote]
[/quote]
En ole vähään aikaan lukenut näin haisevaa omakehua. Haluatko jonkinlaisen palkinnon siitä, että nuoret miehet ovat osoittaneet sinuun kiinnostusta? Se on toki hienoa, mutta voi johtua myös esimerkiksi siitä, etteivät nämä mainitsemasi nuoret miehet saa oman ikäisiään naisia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:03"]Ei minua kiinnostakaan sinun mielipiteesi (et vaikuta kovin tasokkaalta) enkö halua saada kahtasataa pervoa viestiä vanhoilta ukoilta, sen yhden hyvän miehen mielenkiinto riittää :) minä ainakin vastaisin miehelle, joka lähettäisi tuon tyylisen ystävällisen ja tasapainoisen viestin
Sanottakoon se, että et sinäkään anna minkäänlaista kuvaa tasokkaasta, jos sitä et muuten jo tiennyt? Mitä kiinnostavaa on tuollaisessa vietissä jonka tarkoitus olisi herättää mielenkiinto vastaanottajassa, sekö että omistaa kissan vai mikä?
Muutahan ei ole kuin tuollainen tai sitten jokin pillu tärisee ja korvissa surisee kaltainen viesti? Jos naisilla on niin köyhä tapa ilmaista itseään, ettei keksi mitään persoonallisempaa niin ei kannata ihmetellä menestymättmyyttään miesmarkkinoilla.
[/quote]
Järkyttävää, kutsua nyt ihmisiä markkinoiksi! Miksi ihmeessä pitäisi "menestyä miesmarkkinoilla"? Kuulostaa ihan siltä, että sinun elämäsi tärkein arvo on epäterve kilpailu ihmissuhteissa. Ei minusta ainakaan sadan luuserin kuola korvaa yhden hyvän mielen kiinnostusta. Otan mieluummin timantin tai olen ilman, kuin otan rekkalastillisen paskaa
[/quote]
[/quote]
Ei kiinnosta herättää kiinnostusta sellaisissa, jotka hakevat pelkkää panoa. Haluan tutustua mukaviin ja syvällisiin ihmisiin, joissa olisi potentiaalia kumppaniksi :) jos tuossa viestissä mikään ei kiinnostaisi niin silloinhan tyyppi ei olisi potentiaalinen kumppani
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:12"]Haluatko jonkinlaisen palkinnon siitä, että nuoret miehet ovat osoittaneet sinuun kiinnostusta? Se on toki hienoa, mutta voi johtua myös esimerkiksi siitä, etteivät nämä mainitsemasi nuoret miehet saa oman ikäisiään naisia.[/quote]
Sinänsä kiinnostava näkökulma, että nuorten miesten kiinnostus vanhempaa naista kohtaan olisi jotenkin palkittava asia. En tullut tuollaista ajatelleeksikaan. Mutta mistä tuollainen arvoasetelma johtuu ja mistä se kertoo? Eikö olisi mukavampaa, jos mies lähestyisi sinua sinun itsesi vuoksi, eikä iän? Että sinussa olisi jotain kiinnostavaa sisältöä, jonka kanssa olisi mukavaa keskustella ja viettää aikaa? Jotain muuta kuin tällainen muiden ihmisten alituinen rääpiminen?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:26"]Mene nyt samalla itkemään Feissarimokien ylläpidolle maailman pahuutta. [/quote]
Feissarimokat ovat aivan samalla tavalla kiusaamista kuin tämä ketju. Surullinen maailma, jossa pahuus yritetään oikeuttaa pahuudella, koska oma moraalinen ajattelu ja itsekuri eivät riitä toimimaan oikein.
[/quote]
Mene pois, internet on paljon hauskempi paikka ilman sinua
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:40"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:29"] Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele. [/quote] Tänne on kasautunut turhan paljon tosi ikävän oloisia naisia. Valitettavaa mutta totta. Täällä olikin ketju, jossa sanottiin, että palsta saa voimaan pahoin. En ihmettele. Foorumi tuntuu olevan oman pahoinvoinnin tai omien hankaluuksien purkukanava monelle. Ne, joilla asiat on hyvin, eivät pääsääntönä tällaisilla niin ole. Moni näistä ihmisistä tarvitsisi apua, tukea ja rakastavan ihmisen. [/quote] Ja sinä olet täällä koska...? Aina naurattaa nämä palstallakävijöiden moralisoijat jotka itse kuitenkin lukevat tällaisia ketjuja keskellä yötä :D [/quote] Lukea tällaista on kuitenkin ihan eri asia kuin kirjoittaa tuollaista. Tuntuu varmasti vähäpätöiseltä sivuseikalta, mutta aikuisten oikeasti ihmiset hehkuvat ympärilleen sellaista energiaa, mitä heidän sisäiset olotilansa viestittävät. Ilkeys, vahingonilo ja toisten riepominen näkyvät päälle päin. Vaikka sitä ei toinen osaisi selkeästi mistään erityisestä eleestä pointatakaan, niin muille vain tulee sellaisen ihmisen seurassa epämääräinen huono olo. Tässä ketjussa esiintyvästä ilakoivasta räävittömyydestä päättelen itse, että näillä toisten viestien julkistajilla ja muillenaurajilla on jotain erityistä vikaa korvien välissä. Ehkä rakkaudeton lapsuus tai kovenevan maailman paineet saavat käyttäytymään tuolla tavoin. Asiallisestikin voidaan asioita käsitellä. Tällainen riepominen ei vie mitenkään naisten asiaa tai arvostusta eteenpäin. Päinvastoin. Alkaisin itsekin melkein hävetä sitä, että olen nainen, jollen ymmärtäisi myöskin psyykkisiä mekanismeja. Ne puolestaan saavat minut surulliseksi. Joka tapauksessa kyllä sekin jostain kertoo, että 15 vuotta nuoremmat miehet lähestyvät. Ja ei, minulla ei ole deittiprofiilia eikä ilmoitusta, vaan kiinnostus syntyy fiksuista keskusteluista ja juttutuokioista sellaisten asioiden äärellä, jotka kiinnostavat (tapahtumat, tilaisuudet yms.). Jos olisin fiksu nuori mies, en haluaisi olla tässä ketjussa esiintyvien kaltaisten naisten kanssa missään tekemisissä. [/quote] Hmm. Ei nyt millään pahalla mutta vaikutat hieman yksinkertaiselta. Ensinnäkin oletat, että kaikki täällä keskustelevat ovat nuoria naisia. Lisäksi oletat olevasi jotenkin tasokkaampi kuin nuoret naiset keskimäärin ja siksi sinua lähestyvät nuoremmat miehet. Aika hupsu logiikka. Tuliko sinulle kenties mieleen, että ihmisillä on erilaisia makuja, toiset tykkäävät äidistä ja toiset tyttäristä?
[/quote]
Jostain kumman syystä olen saanut tämän keskusteluketjun perusteella sellaisen kuvan, että sekä aloittaja että peesailijat eivät ole saaneet sellaista miestä, jollaista olisivat kaivanneet. Niin, naulan kantaan. Ihmisillä on erilaisia makuja. Miksi näillä elintensä esittelijöillä ja seksifantasioillaan repostelijoilla on sellainen maku, että päätyvät metsästämään juuri tämän ketjun kaltaisia naisia ei-tositarkoituksella?
Tätä kannattaa ihan oikeasti miettiä.
Jos jotain tuolla alkuperäisellä kommentillani yritin viestittää, oli se että jokin tässä miehiä kohtaan osoittamassanne asenteessa mättää ja se vetää puoleensa yksinomaan kusipäitä. Oman näkemykseni mukaan syykin on melkolailla selvä. Miten se sitten selitetään teidän kaltaisellanne logiikalla? Ehkä en halua edes yrittää. Mutta kiitos kommentista. Se kertoi paljon sinusta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:46"]Jaa miksikö mahdettiin tuommoinen ketju poistaa? Ehkä siksi että Suomessa yksityisesti lähetetyn viestin julkaiseminen, kuten myöskin yksityiselämää koskevien tietojen julkistaminen ovat rikoksia. Ketjun perustaneen pystyy vetämään käräjille asiasta ja tuomio napsahtaa takuuvarmasti. Suuri osa ihmisistä valitettavasti luulee, että netti on jotain virtuaalista todellisuutta, johon eivät päde reaalielämän lait. Vallantuntoisena tehdään sitten tyhmyyksiä.
[/quote]
Vau mitä typeryyttä. Tämä on varmaan jonkinlainen ennätys. Jos julkaisen käsikirjoitetun post-it-lapun jossa on rakkaudentunnustus ja panoehdotuksia ilamn lähettäjän nimeä, voisin joutua käräjille? Ei hitto mikä idiootti...ne viestit muuten kuuluvat sille vastaanottajalle, hän saa tehdä niillä mitä vain.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:12"]Haluatko jonkinlaisen palkinnon siitä, että nuoret miehet ovat osoittaneet sinuun kiinnostusta? Se on toki hienoa, mutta voi johtua myös esimerkiksi siitä, etteivät nämä mainitsemasi nuoret miehet saa oman ikäisiään naisia.[/quote]
Sinänsä kiinnostava näkökulma, että nuorten miesten kiinnostus vanhempaa naista kohtaan olisi jotenkin palkittava asia. En tullut tuollaista ajatelleeksikaan. Mutta mistä tuollainen arvoasetelma johtuu ja mistä se kertoo? Eikö olisi mukavampaa, jos mies lähestyisi sinua sinun itsesi vuoksi, eikä iän? Että sinussa olisi jotain kiinnostavaa sisältöä, jonka kanssa olisi mukavaa keskustella ja viettää aikaa? Jotain muuta kuin tällainen muiden ihmisten alituinen rääpiminen?
[/quote]
Juu, nimenomaan. Eli miksi tässä on nyt monta kertaa pitänyt erikseen mainita, että "minua ainakin lähestyvät 15 vuotta nuoremmat miehet"? Entä sitten, ketään ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:12"] Ja miettikää niitäkin miesparkoja jotka laittaa exilleen huoritteluja ja tappouhkauksia ja exä vie ne poliisille :( kiva kun ei tajuta että ne on henkilökohtasia ja vain exän silmille tarkoitettuja. [/quote] Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ja vertaa näitä asioita keskenään, samoin kuin nigerialaiskirjeet? En silti ole yllättynyt kun miettii millaista roskasakkia tämäkin ketju pitää sisällään. [/quote] Etkä sinä ymmärrä että joku herkkä nainen voi oikeasti järkyttyä jonkun pervon lähettämistä kikkelikuvista ja yksityiskohtaisista selostuksista siitä, miten mies haluaisi suunnilleen raiskata naisen (tuohon "panen sua pyllyyn kysymättä" viestiin viitaten)?
[/quote]
Jos viestin vastaanottava henkilö on niin yksinkertainen, että lukee ko. viestin kun ymmärtää ettei se ole hänen haluamaansa, ei kannata kyllä mitään treffi-ilmoituksiakaan jättää. Tuollaiset paskaviestit on niin helppo deletoida.
Ja kaiken lisäksi, tuollainen ihminen joka "feikkiprofiilillaan" kalastele miesten vastauksia ja järkyttyy jostakin, joutaakin järkyttymään. Tuo teidän kliimaksisankarittarenne on henkisesti sairas yksilä ja sitä varmasti suuri osa teistakin.
[/quote]
Otatpa henkilökohtaisesti :D minulla oli myös feikkiprofiili nuorempana, aivn mahtavaa viihdettä bileiltaan lukea noita viestejä porukalla! Olin laittanut profiiliin iäkseni 19 vuotta ja ikähaarukaksi 18-30 ja sain juuri tuollaisia oksettavia pervoviestejä viisikymppisiltä sekä sekopäisiä fantasiakertomuksia nuoremmiltakin. Enkä todellakaan etsinyt profiililla seksiseuraa.