Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten saamat nettivastaukset -ketju poistettiin?

Vierailija
22.03.2015 |

Jos näin niin miksi. Eihän siinä ollut mitään loukkaavaa vaan ihan elävästä elämästä esimerkkejä naisten saamista vastauksista.

Kommentit (281)

Vierailija
81/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:12"]

No nyt löytyi sellainen jonka voisin tavatakin! Odotellaan M29v:n huutoraivaria aiheesta :D

Moi.

Suostuisitko potkaisemaan haaroihin?
Sulle vähän maksua jutusta.

[/quote]

Aijaijai, viitsiitkö tässä käydä vielä unten maille! 

Vierailija
82/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestii (nimeni) tumma (kuva oli vaalea) söpöliini, viikolla,saiko siittä mitään selvää? täytyy ensin koklata mitä täältä sattus löytyyn.Tähänasti kaikki oli keksittyy.

Mitä ajatelit jutut luonnossa/ parkkipaikka? se olis upeeta kanssasi..lähistöllä on muikavia vaellus kämppiä ym. sopivalla
partio/tyttö porukalla ihan kivaa. yleensä (karvaset)teekkarit ollaan vaan saunottu ja läppä tietty.
Oletko harrastellut valokuvia. Susta sais upeita kuvii..heh.oot soma.
Mis' noi upeita typy tapaa?? Voisin poiketa sekkaan elämään sinne seudulle..missä iltasin liikut? raflois..elluihinkin tarjoon mielellään kaiken. Mitä toivot sex/kiva leikeistä? olis kiva toteuttaa kaikki kanssasi.

oma asunto on xxx. Usein liikun paljon. Tuu vaikka joku su coffeelle.
Typykaverin ka' ei olla mitään sex hommia oikeastaan..sulla olis paljon opetettavaa..

mail voin laittaa kuvii..onko susta intiimi pix.
kysy lisää.
t. XX
puh.xx
saa soittaa /txt milloin vaan! hani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sympaattinen viesti :D

Moi oon kyl 17v

Vierailija
84/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:14"]

Ja miettikää niitäkin miesparkoja jotka laittaa exilleen huoritteluja ja tappouhkauksia ja exä vie ne poliisille :( kiva kun ei tajuta että ne on henkilökohtasia ja vain exän silmille tarkoitettuja.

[/quote]

Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ja vertaa näitä asioita keskenään, samoin kuin nigerialaiskirjeet? En silti ole yllättynyt kun miettii millaista roskasakkia tämäkin ketju pitää sisällään.

[/quote]

Totta: koulutus, kasvatus ja arvomaailma, kaikki vaikuttavat. Toisaalta myös esimerkiksi ikä ja mielenterveyden tila. Heikon ja onnettoman on helpompi olla paha tai käyttäytyä ikävästi. Mielenterveysasiakas saattaa joskus olla ymmärrystä vailla omasta toiminnastaan ja sen moraaliperustasta.

Hyvyys toisille vaatii ponnisteluja ja myös tietynlaista eheyttä ja vahvuutta tekijältä.

Vierailija
85/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:10"]

Hellurei!

Haluaisitko tulla piiskatuksi naiduksi kunnolla sekä nuolluksi märäksi?

Miltä kuulostaa esim illanvietto syöden juoden sekä irstaiden leikkien merkeissä....ottaisin sinut takaa työntyisin hiljaa syvälle sisääsi kuiskaisin tuhmia korvaasi ja ottaisin otteen hiuksistasi sekä läpsäisin peppuasi kiristäen tahtia...pitkät esileikit lelujen sekä nuolemisen merkeissä ja miksei sitomistakin.

Pantaisiin sitoumuksetta sekä luottamuksellisesti piitkään:)

Olen 27 vuotias luotettavahuumorintajuinen hiukan perverssikin mies vaikutan 02 alueella sekä 019 alueella toki auto ja matkusteluvalmiuskin.

Kuvia löytyy sekä puhelinnumeron saa kysymällä.

Kiimaisia yhteydenottoja odottaen, XXX.

[/quote]

Kyllä miehen pitää olla luotettavahuumorintajuinen.

Pari viestiä oli sellasia että ihan ihme siansaksaa, oliko ne jotain hieman jälkeenjääneitä vai ulkomaalaisia?

Vierailija
86/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:12"]

Ja miettikää niitäkin miesparkoja jotka laittaa exilleen huoritteluja ja tappouhkauksia ja exä vie ne poliisille :( kiva kun ei tajuta että ne on henkilökohtasia ja vain exän silmille tarkoitettuja.

[/quote]

Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ja vertaa näitä asioita keskenään, samoin kuin nigerialaiskirjeet? En silti ole yllättynyt kun miettii millaista roskasakkia tämäkin ketju pitää sisällään.
[/quote]
Etkä sinä ymmärrä että joku herkkä nainen voi oikeasti järkyttyä jonkun pervon lähettämistä kikkelikuvista ja yksityiskohtaisista selostuksista siitä, miten mies haluaisi suunnilleen raiskata naisen (tuohon "panen sua pyllyyn kysymättä" viestiin viitaten)?

Vierailija
87/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:20"]

Kyllä miehen pitää olla luotettavahuumorintajuinen.

Pari viestiä oli sellasia että ihan ihme siansaksaa, oliko ne jotain hieman jälkeenjääneitä vai ulkomaalaisia?

[/quote]

Suomalaiset nimet näissä tähänastisissa on ollut, ulkomaalaisilta on tullut muutamia viestejä, asiallisia kaikki. Tosin naurahdin yhdelle joka kirjoitti että "I am black if you are not racist", mites siinä tapauksessa jos olisin rasisti :D

Vierailija
88/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Totta: koulutus, kasvatus ja arvomaailma, kaikki vaikuttavat. Toisaalta myös esimerkiksi ikä ja mielenterveyden tila. Heikon ja onnettoman on helpompi olla paha tai käyttäytyä ikävästi. Mielenterveysasiakas saattaa joskus olla ymmärrystä vailla omasta toiminnastaan ja sen moraaliperustasta.

Hyvyys toisille vaatii ponnisteluja ja myös tietynlaista eheyttä ja vahvuutta tekijältä.

[/quote]

Itsehän yrität kiertoilmauksin viitata, kuinka me ilkeät naiset ollaan kouluttamattomia ja vieläpä mielenterveydeltäänkin epävakaita. 

Sinunkin hyvyytesi on vain näennäistä. 

Vierailija
89/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoli kolme vuotta sitten ja olen ollut yksin siitä asti. Tänä vuonna olen ajatellut monta kertaa että laittaisin jollekin seuranhakusivulle ilmoituksen mutta nyt kun luin tätä ketjua...Ei ei ei!

Ahdistuin jo näistä täällä julkaistuista kuvotusviesteistä. En ikinä haluiaisi lukea sen kaltaisia vastauksia omaan ilmoitukseeni, no kuka haluiaisikaan. Tällaista paskaa joku vielä puolustelee... En ymmärrä

Vierailija
90/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:12"] Ja miettikää niitäkin miesparkoja jotka laittaa exilleen huoritteluja ja tappouhkauksia ja exä vie ne poliisille :( kiva kun ei tajuta että ne on henkilökohtasia ja vain exän silmille tarkoitettuja. [/quote] Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ja vertaa näitä asioita keskenään, samoin kuin nigerialaiskirjeet? En silti ole yllättynyt kun miettii millaista roskasakkia tämäkin ketju pitää sisällään. [/quote] Etkä sinä ymmärrä että joku herkkä nainen voi oikeasti järkyttyä jonkun pervon lähettämistä kikkelikuvista ja yksityiskohtaisista selostuksista siitä, miten mies haluaisi suunnilleen raiskata naisen (tuohon "panen sua pyllyyn kysymättä" viestiin viitaten)?

[/quote]

Ei kuitenkaan ole peruste "kostaa" lähettäjälle leimaamalla tämä julkisesti, jos jotkut yksityisviestin sanankäänteet ovat tulkittavissa tympeiksi. Mikä aikuiseen naiseen voi mennä? Tosi surullista.

Vierailija
91/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itsehän yrität kiertoilmauksin viitata, kuinka me ilkeät naiset ollaan kouluttamattomia ja vieläpä mielenterveydeltäänkin epävakaita. 

Sinunkin hyvyytesi on vain näennäistä. 

[/quote]

Olet väärässä. Älä vääristä sanomaani.

Vierailija
92/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:12"] Ja miettikää niitäkin miesparkoja jotka laittaa exilleen huoritteluja ja tappouhkauksia ja exä vie ne poliisille :( kiva kun ei tajuta että ne on henkilökohtasia ja vain exän silmille tarkoitettuja. [/quote] Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ja vertaa näitä asioita keskenään, samoin kuin nigerialaiskirjeet? En silti ole yllättynyt kun miettii millaista roskasakkia tämäkin ketju pitää sisällään. [/quote] Etkä sinä ymmärrä että joku herkkä nainen voi oikeasti järkyttyä jonkun pervon lähettämistä kikkelikuvista ja yksityiskohtaisista selostuksista siitä, miten mies haluaisi suunnilleen raiskata naisen (tuohon "panen sua pyllyyn kysymättä" viestiin viitaten)?

[/quote]

Jos viestin vastaanottava henkilö on niin yksinkertainen, että lukee ko. viestin kun ymmärtää ettei se ole hänen haluamaansa, ei kannata kyllä mitään treffi-ilmoituksiakaan jättää. Tuollaiset paskaviestit on niin helppo deletoida.

Ja kaiken lisäksi, tuollainen ihminen joka "feikkiprofiilillaan" kalastele miesten vastauksia ja järkyttyy jostakin, joutaakin järkyttymään. Tuo teidän kliimaksisankarittarenne on henkisesti sairas yksilä ja sitä varmasti suuri osa teistakin.

Vierailija
93/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:27"]

[/quote]

Ei kuitenkaan ole peruste "kostaa" lähettäjälle leimaamalla tämä julkisesti, jos jotkut yksityisviestin sanankäänteet ovat tulkittavissa tympeiksi. Mikä aikuiseen naiseen voi mennä? Tosi surullista.

[/quote]

Ilmestyykö noiden viestien lähettäjien otsaan leima kun ne postataan tänne?

Vierailija
94/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisinaan ihmetellyt, miksi 15-20 vuotta nuoremmat fiksut miehet osoittavat minulle kiinnostustaan, kun en kuitenkaan mielestäni ole mikään unelmien nainen. Tätä palstaa lukiessa en enää ihmettele.

Vierailija
95/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa myös varovaisia tuossa uhriutumisessa. Se helposti muuttuu sokeudeksi oman toiminnan moraalisesta sisällöstä.

Vierailija
96/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[/quote]

Toki saisi anonyymina julkaista mutta tuskin niin tekisi, koska viestini olisi "Hei! Luin ilmoituksesi ja vaikutat kivalta tyypiltä. Olen xx vuotias nainen, kotoisin xx. Opiskelen tietotekniikkaa tällä paikkakunnalla. Harrastan maalaamista, laulamista ja lenkkeilyä, minulla on kissa. Tykkään matkustelusta Keski-Euroopassa ja mökkeilystä. Muutoin olen kotihiiri, en bailaa enkä arkisin yleensä juokse missään. Harrastan myös pelejä, olisi kiva vaikka pelailla yhdessä. Laita viestiä jos kiinnostuit :)" eipä tuosta kauhean mielenkiintoisi av-ketjuja saisi aikaan. Veikkaan, että naisten vastaukset ovat yleensä tuota luokkaa

Vierailija
97/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kuulostaa ihan ok:lta, mutta sitten menee metsään...

Moi

Vieläkö seura kiinnostaisi? Olen 33-vuotias uros paikkakunnalta. Ulkonäöltäni olen pitkä ja ok-näköinen. Minulla on ruskeat hiukset, siniset silmät ja vartaloltani olen urheilullinen ja hyvin varusteltu. Harrastan paljon urheilua. Käyn mm. salilla, uin, rullaluistelen jne. Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, rento. Semmoinen tuhman ja kiltin sopiva sekoitus. Sekä rohkea ja kokeilunhaluinen ;)

Sängyssä saisin sinut varmasti kehräämään ja nauttimaan. En ole mikään minuuttitykki, eli kestän pitkään ja jaksan useamman kerran peräkkäin. Osaan käyttää käsiäini, suutani, kieltäni, joten taitoa löytyy. Varusteenikaan kokoon et varmasti pettyisi. Mittaa leikkikaverilla on 22 senttiä ja halkaisija on 6 senttiä. Kelpaako ;)

Joten ole rohkea ja ota yhteyttä ;)

Vierailija
98/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:21"]

[/quote]

[/quote]

Kukaan ei voi tunnistaa lähettäjiä. Vähän sama kuin nyyhkisit siitä, että joku julkaisee anonyymin palstan mielipiteitä nimimerkeillä.

Vierailija
99/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä? [/quote] Toki saisi anonyymina julkaista mutta tuskin niin tekisi, koska viestini olisi "Hei! Luin ilmoituksesi ja vaikutat kivalta tyypiltä. Olen xx vuotias nainen, kotoisin xx. Opiskelen tietotekniikkaa tällä paikkakunnalla. Harrastan maalaamista, laulamista ja lenkkeilyä, minulla on kissa. Tykkään matkustelusta Keski-Euroopassa ja mökkeilystä. Muutoin olen kotihiiri, en bailaa enkä arkisin yleensä juokse missään. Harrastan myös pelejä, olisi kiva vaikka pelailla yhdessä. Laita viestiä jos kiinnostuit :)" eipä tuosta kauhean mielenkiintoisi av-ketjuja saisi aikaan. Veikkaan, että naisten vastaukset ovat yleensä tuota luokkaa

[/quote]

Ja tuon tyyppisen vastauksenko pitäisi herättää vastaanottajassa kiinnostusta? Täysin mitäänsanomaton "copypaste", ei jatkoon. Kertoo treffipalstanaisista kaiken oleellisen!

Vierailija
100/281 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olkoon illan viimeinen hidas, taidan painua pehkuihin. Sori että salaisuus paljastui, me naiset nyt vaan ollaan tällaisia moraalittomia pikku olentoja.

Hei,
näin ilmoituksesi iskuri sivuilla, ja päätin kokeilla. Toivottavasti saan vastauksen tähän viestiin :)

Olen varattu 32v mies. Olen ollut kummanini kanssa x vuotta (eli vuosia) rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni ei epäilystäkään. Yksi ongelma on siinä että hän on ainoa nainen kenen kanssa olen ollut, en halua sanoa itseäni hyvännököiseksi, mutta sen tiedän että en vissiin rumemmasta päästä ole :) (kuvankin saat jos haluat). Eli kysymys ei ole siitä, mutta silloin kun naiset alkoi kiinnostamaan, löysin jo sopivan itselleni ja siitä johtuu että olen ollut vain yhden kanssa. Ja tuntuuhan se omalla tavalla hienolta että olen pysytnyt elämään ainoastaan yhden naisen kanssa, mutta mitäs muuta olisi elämällä tarjota?

Kuitenkin pari hairahdusta on ollut, ei mitään suurempia, toinen oli firman bileissä oleva suutelujuttu :) Ja kerran tapasin netin kautta samassa tilanteessa olevan naisen, jonka kanssa oltiin puhelimessa ja tavattiinkin 2 kertaa. Tämä kariutui siihen että hän muutti suht kauaksi ja muutenkin hän löysi kumppaninsa uudelleen :) Ehkä syynä oli yhteiset kohtaamisemme. Nautimme molemmat niästä kahdesta kerrasta suunnattomasti, ja tulimme rehellisesti siihen tulokseen että nämä olivat erittäin onnistuineita päätköksiä molemmilta vähän kokeilla uutta :) Emme harrastaneet seksiä, mutta olimme lähekkäin ja vähän kokeilimme paikkoja :) et voi uskoa miten hienolta se tuntui kun tapasimme (autossa:), mahasta otti niin kovasti kun joskus lapsena viimeksi ja kiihko oli aivan sanoin kuvailematonta :) Haluasin niin kokea tämän uudestaan ja etsinkin naista joka tahtoisi tämmöisen varatun miehen kanssa seikkailemaan.

Itse olen ajatellut useasti tätä asiaa, että onko se oikein / väärin. Olen päättänyt että ei tämä mikään suotava tilanne ole, mutta on vaan pakko. en voi elää koko elämääni täysin 100% uskollisena, ja mitä pahaa siinä voi olla että välillä tuntee jotain läheisyyttä jotain tuntematonta kohtaan. Ei se voi olla väärin. Lisäksi jos kumppanini haluasi tehdä saman, niin soisin sen myös hänelle. En tarkoita hirveää pettämis kierrettä, mutta silloin tällöin harvoin...

Voisimme kohdata halailun, pussailun ja puristelujen merkeissä, odottaen sitä kertaa kun uskaltaisimme tehdä enemmän, ehkä näytää mitä vaatteiden alla on, katsoa, ihailla... jälleen jääden odottamaan seuraavaa kertaa jolloin voisi näyttää jo alastonta kehoaan... kuvittele että oltaisiin nähty useat kerrat, mutta ei olisi vielä tehnyt mitään suurempaa, sitten saisi koskettaa toisen alastonta kehoa... hyväillä.

Toivon todella että tämä herätti ajatuksia odotan sitä hetkeä kun vatsan pohjastani ottaa kun näen että olen saanut sinulta sähköpostia ja avaan sitä toiveikkain mielin.... ihanaa :)

Ja säännöthän olisi todellakin molemmile selvät, kahden keskinen salaisuus, jota ei paljasteta kuin omissa unissa itsellemme ja yhteisissä super salaisissa hetkissä. palan halusta kirjoittaa enemmän kertoa kaikki ja jakaa sinun kanssasi kaikki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän