Miksi naisten saamat nettivastaukset -ketju poistettiin?
Jos näin niin miksi. Eihän siinä ollut mitään loukkaavaa vaan ihan elävästä elämästä esimerkkejä naisten saamista vastauksista.
Kommentit (281)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:27"]Jos julkaisen käsikirjoitetun post-it-lapun jossa on rakkaudentunnustus ja panoehdotuksia ilamn lähettäjän nimeä, voisin joutua käräjille? Ei hitto mikä idiootti...ne viestit muuten kuuluvat sille vastaanottajalle, hän saa tehdä niillä mitä vain. [/quote] Ei pidä paikkaansa muualla kuin itsekkään ja ylimielisen omassa mielikuvitustodellisuudessa. Jokaisella Suomen kansalaisella on lainmukainen oikeus luottamukselliseen viestintään. Suosittelen selaamaan vaikkapa Finlexiä tai kurkkaamaan edes tämä tiivistetty tietopaketti asiasta: https://www.viestintavirasto.fi/tietoturva/palveluidenturvallinenkaytto/luottamuksellisenviestinnansuoja.html "Oikeus luottamukselliseen viestintään on perusoikeus, jonka loukkaaminen on rangaistava teko. Ilman lupaa kukaan ei saa käsitellä toisen henkilön viestejä..." Lisäksi meillä on muitakin inhimilliseen kanssakäymiseen liittyviä lakeja. Ihan mitä vain ei siis todellakaan voi toisen viesteille tai toiselle tehdä rikkomatta lakia. Itsekin teit juuri kunnianloukkausrikoksen, josta voisit joutua käräjille. Näin se vain on. Ikävää, että tällaisia lakeja tarvitaan. Luulisi aikuisten ihmisten ihan itsekin käsittävän, miten toisia aikuisia ihmisiä kohdellaan. [/quote]Niin, jos joku olisi hakkeroinut tuon Apn profiilin ja julkaissut sisällön olisi kyseessä luvaton toisen henkilön viestien käsittely. Nämä on Apn saamia viestejä ja hänellä on oikeus niitä näyttää. Tämä ketju on aivan järkyttävä. Miten jollain voi tulla mieleenkään puolustella noita viestien lähttäjiä. Hyvä että Aplla riittää huumorintaju, mutta minä ainakin ahdistuisin ja masentuisin jos saamani viestit olisivat minun raiskaukseen, alistamiseen, pamemiseen lounastauolla tai abortin suunnitteluun liittyviä. Ihanko oikeasti olette myös sitä mieltä, että vaikka itsensäpaljastajilla on oikeus vilautella naisille ja lapsille ja hänen ilmiantaminen poliisille on kiusaamista, sillä hän ei voinut tietää etteikö he tykkää tästä.
[/quote]
Niin, minä, nainen, olen viaton uhri! Nyyh.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"]Tässä olkoon illan viimeinen hidas, taidan painua pehkuihin. Sori että salaisuus paljastui, me naiset nyt vaan ollaan tällaisia moraalittomia pikku olentoja. Hei,
näin ilmoituksesi iskuri sivuilla, ja päätin kokeilla. Toivottavasti saan vastauksen tähän viestiin :)
Olen varattu 32v mies. Olen ollut kummanini kanssa x vuotta (eli vuosia) rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni ei epäilystäkään. Yksi ongelma on siinä että hän on ainoa nainen kenen kanssa olen ollut, en halua sanoa itseäni hyvännököiseksi, mutta sen tiedän että en vissiin rumemmasta päästä ole :) (kuvankin saat jos haluat). Eli kysymys ei ole siitä, mutta silloin kun naiset alkoi kiinnostamaan, löysin jo sopivan itselleni ja siitä johtuu että olen ollut vain yhden kanssa. Ja tuntuuhan se omalla tavalla hienolta että olen pysytnyt elämään ainoastaan yhden naisen kanssa, mutta mitäs muuta olisi elämällä tarjota?
Kuitenkin pari hairahdusta on ollut, ei mitään suurempia, toinen oli firman bileissä oleva suutelujuttu :) Ja kerran tapasin netin kautta samassa tilanteessa olevan naisen, jonka kanssa oltiin puhelimessa ja tavattiinkin 2 kertaa. Tämä kariutui siihen että hän muutti suht kauaksi ja muutenkin hän löysi kumppaninsa uudelleen :) Ehkä syynä oli yhteiset kohtaamisemme. Nautimme molemmat niästä kahdesta kerrasta suunnattomasti, ja tulimme rehellisesti siihen tulokseen että nämä olivat erittäin onnistuineita päätköksiä molemmilta vähän kokeilla uutta :) Emme harrastaneet seksiä, mutta olimme lähekkäin ja vähän kokeilimme paikkoja :) et voi uskoa miten hienolta se tuntui kun tapasimme (autossa:), mahasta otti niin kovasti kun joskus lapsena viimeksi ja kiihko oli aivan sanoin kuvailematonta :) Haluasin niin kokea tämän uudestaan ja etsinkin naista joka tahtoisi tämmöisen varatun miehen kanssa seikkailemaan.
Itse olen ajatellut useasti tätä asiaa, että onko se oikein / väärin. Olen päättänyt että ei tämä mikään suotava tilanne ole, mutta on vaan pakko. en voi elää koko elämääni täysin 100% uskollisena, ja mitä pahaa siinä voi olla että välillä tuntee jotain läheisyyttä jotain tuntematonta kohtaan. Ei se voi olla väärin. Lisäksi jos kumppanini haluasi tehdä saman, niin soisin sen myös hänelle. En tarkoita hirveää pettämis kierrettä, mutta silloin tällöin harvoin...
Voisimme kohdata halailun, pussailun ja puristelujen merkeissä, odottaen sitä kertaa kun uskaltaisimme tehdä enemmän, ehkä näytää mitä vaatteiden alla on, katsoa, ihailla... jälleen jääden odottamaan seuraavaa kertaa jolloin voisi näyttää jo alastonta kehoaan... kuvittele että oltaisiin nähty useat kerrat, mutta ei olisi vielä tehnyt mitään suurempaa, sitten saisi koskettaa toisen alastonta kehoa... hyväillä.
Toivon todella että tämä herätti ajatuksia odotan sitä hetkeä kun vatsan pohjastani ottaa kun näen että olen saanut sinulta sähköpostia ja avaan sitä toiveikkain mielin.... ihanaa :)
Ja säännöthän olisi todellakin molemmile selvät, kahden keskinen salaisuus, jota ei paljasteta kuin omissa unissa itsellemme ja yhteisissä super salaisissa hetkissä. palan halusta kirjoittaa enemmän kertoa kaikki ja jakaa sinun kanssasi kaikki... [/quote] Hyi oksennus.
[/quote]'
Siis eikös iskuri ole tarkoitettu maksullisille. Niinkuin seksitreffit ja sihteeriopistokin. Kun tuo prostituution ostaminen orjilta on kiellettyä, niin pitäisi vaan vastata, en ole hyväksikäytetty ja hinta
Panee kyllä miettimään miksi joku nainen joka loukkaantuu pervoista viesteistä, on laittanut iskuriin ilmoituksen.... LOL
[/quote]
Samat henkilöt ja samat viestit taitaa pyöriä kaikilla maksuttomilla nettirteffisivustoilla. Olen saanut toiselta sivustolta kaksi Apn laittamaa viestiä.
Minäpä kerron tarinan, jonka luettuaan tuo jankkaaja ehkä ymmärtää, että nuo törkyviesteilijät ovat sairaita, eikä kukaan terve ihminen sellaisia puolustele. Jos jankkaaja silti jatkaa, osoittaa olevansa Jammua sairaampi, sillä tuskin edes Jammu olisi tollaisia viestejä kirjoitellut.
Harjoittelupaikassani oli naistyöntekijä, jonka kanssa ystävystyin. Lopulta hän uskalsi paljastaa, että hänen eksänsä oli raiskannut hänet raa'asti heidän ollessaan vielä naimisissa. Mies oli saanut ehdotonta ja eroa oli haettu heti raiskausta seuraavana päivänä. Tästä liitosta ei tullut lapsia, mutta hän ei kyennyt edes kuvittelemaan suhdetta vaikka lapsia halusikin.
Aikanaan harjoittelu loppui, mutta pysyimme ystävinä (olemme sitä yhä). Muutama vuosi sitten hän kertoi, että oli alkanut pohtia, jos hakisi seuraa netin kautta. No, näin kävi. Profiiliissaan ja hakuilmoituksessaan hän kertoi, että ei etsi seksiä vaan vakavaa suhdetta ja toivoo löytävänsä ymmärtäväisen miehen, joka osaisi ottaa huomioon hänen kokemuksensa ja epäröintinsä miesten suhteen. Ja kyllä, hän kertoi raiskauksesta (joskaan ei täysin suoraan).
Ja vastaukset? Pahempaa kuin mitä näissä kahdessa ketjussa on ollut. Useampi kirjoitti ihan suoraan, miten halusi panna vastustelevaa naista, vähän raiskausfantasiatyyliin.
Seuraukset voitte arvata. Ei suostu enää edes olemaan tekemisissä miesten kanssa (paitsi jo tutut työkaverit ja suku), on epäluuloinen joka kerta, kun joku tuntematon mies edes istuu bussissa viereen. Viettipä jopa nk lataamossa useamman kuukauden.
Että sellaisia "herkkiä/runollisia" miehiä. Kun itse kymmenisen vuotta sitten kokeilin nettitreffejä, sain oikeasti fiksuja vastauksia, vaikkei niistä mitään vakavampaa lopulta seurannutkaan. Mikä on muuttunut? Ovatko nuo sairaat löytäneet reitin noihin vasta nyt? Hrr... Onneksi oma mies löytyi harrastuksen parista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:03"]Ei minua kiinnostakaan sinun mielipiteesi (et vaikuta kovin tasokkaalta) enkö halua saada kahtasataa pervoa viestiä vanhoilta ukoilta, sen yhden hyvän miehen mielenkiinto riittää :) minä ainakin vastaisin miehelle, joka lähettäisi tuon tyylisen ystävällisen ja tasapainoisen viestin
Sanottakoon se, että et sinäkään anna minkäänlaista kuvaa tasokkaasta, jos sitä et muuten jo tiennyt? Mitä kiinnostavaa on tuollaisessa vietissä jonka tarkoitus olisi herättää mielenkiinto vastaanottajassa, sekö että omistaa kissan vai mikä?
Muutahan ei ole kuin tuollainen tai sitten jokin pillu tärisee ja korvissa surisee kaltainen viesti? Jos naisilla on niin köyhä tapa ilmaista itseään, ettei keksi mitään persoonallisempaa niin ei kannata ihmetellä menestymättmyyttään miesmarkkinoilla.
[/quote]
Minusta tuo oli hyvä viesti ja naisena vastaisin tuollaiselle tyypille. Jos siis olisi ollut naisen kirjoittama. Aito, rehellinen, ei mikään väkisin väännetty runo tai muu kyhäelmä, ei pröystäilyä, ei itsekehuja, tasapainoisen oloinen viesti. Toki kirjoitustyylin kanssa taitelu VOI antaa lisäpisteitä, mutta harva niitä odottaa. Nykypäivänä on ihan liikaa teeskentelyä, pinnallisuutta ja bling blingiä, niin rehellisyys ja aitous kiinnostaa - ainakin minua.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:03"]Ei minua kiinnostakaan sinun mielipiteesi (et vaikuta kovin tasokkaalta) enkö halua saada kahtasataa pervoa viestiä vanhoilta ukoilta, sen yhden hyvän miehen mielenkiinto riittää :) minä ainakin vastaisin miehelle, joka lähettäisi tuon tyylisen ystävällisen ja tasapainoisen viestin
Sanottakoon se, että et sinäkään anna minkäänlaista kuvaa tasokkaasta, jos sitä et muuten jo tiennyt? Mitä kiinnostavaa on tuollaisessa vietissä jonka tarkoitus olisi herättää mielenkiinto vastaanottajassa, sekö että omistaa kissan vai mikä?
Muutahan ei ole kuin tuollainen tai sitten jokin pillu tärisee ja korvissa surisee kaltainen viesti? Jos naisilla on niin köyhä tapa ilmaista itseään, ettei keksi mitään persoonallisempaa niin ei kannata ihmetellä menestymättmyyttään miesmarkkinoilla.
[/quote]
Minusta tuo oli hyvä viesti ja naisena vastaisin tuollaiselle tyypille. Jos siis olisi ollut naisen kirjoittama. Aito, rehellinen, ei mikään väkisin väännetty runo tai muu kyhäelmä, ei pröystäilyä, ei itsekehuja, tasapainoisen oloinen viesti. Toki kirjoitustyylin kanssa taitelu VOI antaa lisäpisteitä, mutta harva niitä odottaa. Nykypäivänä on ihan liikaa teeskentelyä, pinnallisuutta ja bling blingiä, niin rehellisyys ja aitous kiinnostaa - ainakin minua.
[/quote]
Korjaan, jos olisi ollut MIEHEN kirjoittama :D.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:12"]Haluatko jonkinlaisen palkinnon siitä, että nuoret miehet ovat osoittaneet sinuun kiinnostusta? Se on toki hienoa, mutta voi johtua myös esimerkiksi siitä, etteivät nämä mainitsemasi nuoret miehet saa oman ikäisiään naisia.[/quote] Sinänsä kiinnostava näkökulma, että nuorten miesten kiinnostus vanhempaa naista kohtaan olisi jotenkin palkittava asia. En tullut tuollaista ajatelleeksikaan. Mutta mistä tuollainen arvoasetelma johtuu ja mistä se kertoo? Eikö olisi mukavampaa, jos mies lähestyisi sinua sinun itsesi vuoksi, eikä iän? Että sinussa olisi jotain kiinnostavaa sisältöä, jonka kanssa olisi mukavaa keskustella ja viettää aikaa? Jotain muuta kuin tällainen muiden ihmisten alituinen rääpiminen? [/quote] Juu, nimenomaan. Eli miksi tässä on nyt monta kertaa pitänyt erikseen mainita, että "minua ainakin lähestyvät 15 vuotta nuoremmat miehet"? Entä sitten, ketään ei kiinnosta.
[/quote]
En todellakaan tiedä, miksi sinun pitää poimia juuri tuo seikka viestistäni ja nostaa se esiin näin monta kertaa, kun viestini sisältö oli se, kiinnostavatko fiksuja miehiä ylipäätään tämän ketjun kaltaiset naiset. Ymmärrän, että totuutta pitää väistellä, jos se satuttaa. Mutta jos sen oman käytöksensä tunnistaisi ja tunnustaisi, sitä voisi ehkä jopa muuttaa. Silloin saattaisi saada muunkinlaisia yhteydenottoja kuin alkuperäisenä aiheena olleet.
Ihan totta. Miettikää nyt ihmeessä tätä edes vähän. Jos ette täällä julkisesti, niin edes hiljaa itseksenne siellä kotona tai missä sitten olettekin. Toivon teille parempaa. Se on viestieni tarkoitus. Miten ihmeessä sitä on niin vaikea käsittää?
[/quote]
Minä olen naimisissa kunnollisen miehen kanssa. On herkkä, tunteellinen, ystävällinen, älykäs, taiteellinen jne. Minua tämän ketjun tyyliset treffiviestit ahdistaisi ihan toden teolla ja minusta nuo viestit kertovat todella paljon lähettäjästään: räävittömiä, itsekeskeisiä, ihminen on vain esine ja nainen vain reikä- asenne, empatiataidottomia, huonot sosiaaliset taidot tai sitten tiedostaen rikotaan netissä käyttäytymissääntöjä, jollain tavalla häiriintyneitä ja seksuaalisesti ahdistuneita, ehkä jopa seksiriippuvuutta ja seksi ohjaa liikaa heidän elämäänsä sekä käyttäytymistä. Ja sinä täällä puolustelet näitä äijiä ja syytät kunnollisia, kilttejä naisia (kuten minua) siitä, että tuollaiset tyypit ahdistaa, oksettaa eikä herätä minussa mitään myötätuntoa?! Minua on ahdisteltu seksuaalisesti, joten tuollainen lähestyminen loukkaisi ja ahdistaisi suunnattomasti, oletko miettinyt sitä? Että entäs jos tuollaisen viestin saa joku raiskattu ja hyväksikäytetty, mitä sellainen aiheuttaa? Mutta ei, ymmärrystä vaan sikailijoille, heitä pitää ymmärtää. Että pistää vihaksi!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:36"]mieti sitä , miesvihaaja! ilmoitan kaikki miesvihaviestit asiattomaksi! [/quote] Mitä miesvihaa siellä oli? Enemmän pervoällötystä, mutta sehän on kyseisten henkilöiden itseaiheuttamaa.
[/quote]
Miesvihan lietsontaa! Ilmoituskynnykseni on tästä päivien lähtien todella matala!
Joka ikinen viesti jossa mollataan tai naureskellaan miehille, tulee poistumaan!
Perustelut poistoon on aina helppo keksiä!
Nyt loppuu se palstan miesviha!
[/quote]
Onko sulla joku ongelma?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:00"]Valitettava totuus on että rakkautta on liian vähän että se riittäisi kaikille.[/quote]
Eikä tämä ketju ainakaan lisää sen määrää.
[/quote]
Olet ymmärtänyt käsitteen "rakkaus" väärin.
Hah lassukka vaihtoi taktiikkaa ja alkoi esiintyä naisena jonka perässä roikkuu 15 v nuorempia miehiä :D
AP, oletko paikalla? Laita lisää, niin saadaan nauraa kippurassa! :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:13"]AP, oletko paikalla? Laita lisää, niin saadaan nauraa kippurassa! :D
[/quote]
Laitan ehkä myöhemmin aiemman ketjun viestit uudestaan, ja uusia jos mielenterveys kestää käydä niitä läpi. Stay tuned!
Odotan innolla. Voi vitsit kun kantti kestäis tehdä itsekin feikkiprofiili.. :D
Näiden viestien julkaisua vastustava voi ihan itse pyytää ap:lta miesten yhteystiedot ja mennä paijailemaan näitä "runollisia" miehiä, jotka eivät koskaan ole näköjään oppineet edes kirjoittamaan.
Ap ei huomannut, että iskurissa miesten profiilikuvissa on 90% tapauksissa kyrpä :D .... eli ei voi kauhistua viesteistä.
Joo onpa kamalaa. Kaikenmaailman raiskausketjut saa jäädä mutta tuo ei.
Joku vetäisi herneen nenuun. Eikö se käynyt siellä ketjussa valittamassa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:36"]Tässä olkoon illan viimeinen hidas, taidan painua pehkuihin. Sori että salaisuus paljastui, me naiset nyt vaan ollaan tällaisia moraalittomia pikku olentoja. Hei,
näin ilmoituksesi iskuri sivuilla, ja päätin kokeilla. Toivottavasti saan vastauksen tähän viestiin :)
Olen varattu 32v mies. Olen ollut kummanini kanssa x vuotta (eli vuosia) rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni ei epäilystäkään. Yksi ongelma on siinä että hän on ainoa nainen kenen kanssa olen ollut, en halua sanoa itseäni hyvännököiseksi, mutta sen tiedän että en vissiin rumemmasta päästä ole :) (kuvankin saat jos haluat). Eli kysymys ei ole siitä, mutta silloin kun naiset alkoi kiinnostamaan, löysin jo sopivan itselleni ja siitä johtuu että olen ollut vain yhden kanssa. Ja tuntuuhan se omalla tavalla hienolta että olen pysytnyt elämään ainoastaan yhden naisen kanssa, mutta mitäs muuta olisi elämällä tarjota?
Kuitenkin pari hairahdusta on ollut, ei mitään suurempia, toinen oli firman bileissä oleva suutelujuttu :) Ja kerran tapasin netin kautta samassa tilanteessa olevan naisen, jonka kanssa oltiin puhelimessa ja tavattiinkin 2 kertaa. Tämä kariutui siihen että hän muutti suht kauaksi ja muutenkin hän löysi kumppaninsa uudelleen :) Ehkä syynä oli yhteiset kohtaamisemme. Nautimme molemmat niästä kahdesta kerrasta suunnattomasti, ja tulimme rehellisesti siihen tulokseen että nämä olivat erittäin onnistuineita päätköksiä molemmilta vähän kokeilla uutta :) Emme harrastaneet seksiä, mutta olimme lähekkäin ja vähän kokeilimme paikkoja :) et voi uskoa miten hienolta se tuntui kun tapasimme (autossa:), mahasta otti niin kovasti kun joskus lapsena viimeksi ja kiihko oli aivan sanoin kuvailematonta :) Haluasin niin kokea tämän uudestaan ja etsinkin naista joka tahtoisi tämmöisen varatun miehen kanssa seikkailemaan.
Itse olen ajatellut useasti tätä asiaa, että onko se oikein / väärin. Olen päättänyt että ei tämä mikään suotava tilanne ole, mutta on vaan pakko. en voi elää koko elämääni täysin 100% uskollisena, ja mitä pahaa siinä voi olla että välillä tuntee jotain läheisyyttä jotain tuntematonta kohtaan. Ei se voi olla väärin. Lisäksi jos kumppanini haluasi tehdä saman, niin soisin sen myös hänelle. En tarkoita hirveää pettämis kierrettä, mutta silloin tällöin harvoin...
Voisimme kohdata halailun, pussailun ja puristelujen merkeissä, odottaen sitä kertaa kun uskaltaisimme tehdä enemmän, ehkä näytää mitä vaatteiden alla on, katsoa, ihailla... jälleen jääden odottamaan seuraavaa kertaa jolloin voisi näyttää jo alastonta kehoaan... kuvittele että oltaisiin nähty useat kerrat, mutta ei olisi vielä tehnyt mitään suurempaa, sitten saisi koskettaa toisen alastonta kehoa... hyväillä.
Toivon todella että tämä herätti ajatuksia odotan sitä hetkeä kun vatsan pohjastani ottaa kun näen että olen saanut sinulta sähköpostia ja avaan sitä toiveikkain mielin.... ihanaa :)
Ja säännöthän olisi todellakin molemmile selvät, kahden keskinen salaisuus, jota ei paljasteta kuin omissa unissa itsellemme ja yhteisissä super salaisissa hetkissä. palan halusta kirjoittaa enemmän kertoa kaikki ja jakaa sinun kanssasi kaikki... [/quote] Hyi oksennus.
[/quote]'
Siis eikös iskuri ole tarkoitettu maksullisille. Niinkuin seksitreffit ja sihteeriopistokin. Kun tuo prostituution ostaminen orjilta on kiellettyä, niin pitäisi vaan vastata, en ole hyväksikäytetty ja hinta
Panee kyllä miettimään miksi joku nainen joka loukkaantuu pervoista viesteistä, on laittanut iskuriin ilmoituksen.... LOL