Miksi naisten saamat nettivastaukset -ketju poistettiin?
Jos näin niin miksi. Eihän siinä ollut mitään loukkaavaa vaan ihan elävästä elämästä esimerkkejä naisten saamista vastauksista.
Kommentit (281)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]Minä ainakin annoin ko. ketjusta ylläpidolle ilmoituksen, ihan siitä syystä, että joku huomiohuora kerää ihmisiltä huijaamalla vastauksia ja postittaa niitä sitten tännekin! Tuollainen käytös on niin vitun epäasialla ja kusipäistä kuin vain olla ja voi. Enkä ole ollut vastaamassa, eli ei mitään henkilökohtaista vaan täysin yleispätevää!
Pyysin ylläpitoa myös kiinnittämään huomiota jos sama tyyppi yrittää avata uutta vastaavaa ketjua.
[/quote] Eihän ketjua olisi syntynytkään jossei miehet olisi itse olleet epäasiallisia ja kusipäisä. Lisäksi ketju oli hyvä varoitin niille, jotka haluavat yrittää nettitreffailua eikä ole tietoinen millaisia miehiä netissä on..
Ei se ole pikkumaista. Pahimmillaan joku on vedättänyt tälläistä vastaajaa pidempään ja saanut henkilökohtaisia tietoja ja jos tämä tänne postannut huomiohuora olisi saanut tälläiseltä mieheltä myös vastauksen sekä laittanut sen tänne, tämä toinen vedättäjä tajuaa yhteyden ja kusipäisyydessään antaa niitä henkilä paljastavaa infoa, niin siinä sitä sitten oltaisiin.
Se ei todellakaan ole mitään leikkimistä postailla muiden viestejä julkisiksi, ja varsinkin kun itse pysyttelee piilossa eikä paljastanut edes omaa profiiliaan jolla on vedättänyt ihmisiä. Saatanan idioottimaista huomiohuoraamista!
[quote author="Mies 29v" time="22.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]
Minä ainakin annoin ko. ketjusta ylläpidolle ilmoituksen, ihan siitä syystä, että joku huomiohuora kerää ihmisiltä huijaamalla vastauksia ja postittaa niitä sitten tännekin! Tuollainen käytös on niin vitun epäasialla ja kusipäistä kuin vain olla ja voi. Enkä ole ollut vastaamassa, eli ei mitään henkilökohtaista vaan täysin yleispätevää!
Pyysin ylläpitoa myös kiinnittämään huomiota jos sama tyyppi yrittää avata uutta vastaavaa ketjua.
[/quote]Minustakin se on pikkumaista, vaikka onhan se parempi vain postailla niitä tekstejä, kuin kertoa vielä sekin, kuka ne on lähettänyt. Tietysti ne voivat olla keksittyjä, mutta jos joku saisi joskus samanlaisen viestin jossakin treffipalvelussa, se voisi vaikuttaa negatiivisesti hänen lähtöasenteisiinsa, kun samankaltainen viesti olisi jo naurettu ja haukuttu julkisesti; tulisi negatiivinen assosiaatio turhan takia.
-Mies 29v-
[/quote]
Niistä viesteistä tulee jo sisällön vuoksi negatiiviset assosiastiot...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:09"]Ei se ole pikkumaista. Pahimmillaan joku on vedättänyt tälläistä vastaajaa pidempään ja saanut henkilökohtaisia tietoja ja jos tämä tänne postannut huomiohuora olisi saanut tälläiseltä mieheltä myös vastauksen sekä laittanut sen tänne, tämä toinen vedättäjä tajuaa yhteyden ja kusipäisyydessään antaa niitä henkilä paljastavaa infoa, niin siinä sitä sitten oltaisiin.
Se ei todellakaan ole mitään leikkimistä postailla muiden viestejä julkisiksi, ja varsinkin kun itse pysyttelee piilossa eikä paljastanut edes omaa profiiliaan jolla on vedättänyt ihmisiä. Saatanan idioottimaista huomiohuoraamista!
[/quote]
Ei kannata laittaa loukkaavia viestejä jos ei halua että niistä järkytytään ja keskustellaan. Ne viestit oli netissä käytyä seksuaalista ahdistelua ja täyttä törkyä. Kukaan ei paljastanut henkiökohtaisuukia tai vastannut edes näille törkypervoille vaan idea oli se, että nainen sai esittelyviestinä miehiltä ahdistelevaa törkyä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:24"]Ei kannata laittaa loukkaavia viestejä jos ei halua että niistä järkytytään ja keskustellaan. Ne viestit oli netissä käytyä seksuaalista ahdistelua ja täyttä törkyä. Kukaan ei paljastanut henkiökohtaisuukia tai vastannut edes näille törkypervoille vaan idea oli se, että nainen sai esittelyviestinä miehiltä ahdistelevaa törkyä.
Kyllä on sinulakin ahdasmielinen maailma jos koet sellaisen seksuaaliseksi häirinnäksi ja taas suot huomiohuoraamisen ja feikkaamisen olevan ihan okay!
[/quote]
Kyllä se on kirjallista itsensäpaljastelua jos henkilö, joka ei sitä haluaisi tietää joutuu tahtomattaan kuulemaan toisen peniksen koon ja hänen niljakkaat seksifantasiansa. Olisiko sitten ollut ok, jos kyseinen nainen olisi ollut täysin tosirakoituksella ja vaan joutunut järkyttymään miesten kirjoituksista ja mielenlaadusta? Koska luultavasti joskus on ollutkin jos on tiennyt mitä tulee tapahtumaan. Entä sellaiset henkilöt, jotka on vähän kuulustelemassa muttei varsinainen haku päällä. Onko sallittua käydä treffipalstalla jos ei päädy treffailemaan?
No, voin mä täälläkin jatkaa! Tässä tämmöinen novelli iltalukemistoksi:
Moikka :) jos kaipaat hyvää seksiseuraa niin ota yhteyttä.
kuvia saat paluupostissa.
rakastelen aina reilun tunnin kerrallaan joten en laukea helpolla vaikka se olisi kuinka tiukka. huolehdin hygieniastani, eli suihkussa päivittäin ja sukupuolitauteja ei ole ikinä ollut. Ensitapaaminen sujuisi vaikka näin: . Ensiksi tietenkin riisuisin sinut hitaasti samalla suudellen huuliasi, kaulaasi. sitä mukaa alemmaksi mitä vähemmän vaatetta ylläsi. hitaasti avaan rintaliiviesi haat samalla suudellen olkapäätäsi. paljastan upeat rintasi ja alan hellästi imemään nännejäsi samalla hieroen. jatkaen vielä hetken alan siirtyä alemmas. kieleni vaeltaa rintojen välistä hitaasti kohti vatsaa samalla suukotellen, jalassasi ei ole muuta kuin pikkarit enää. laitan käteni upealle takamuksellesi ja puristan hellästi. siirrän käteni lanteillesi ja riisun hitaasti pikkarisi pois jalastasi. jatkan hyväilyä kielelläni ja päästyäni klitoriksellesi alan näykkiä ja nuolla sitä. nuolen vielä hetken ennen kuin nostan sinut syliini ja kannan sängylle. laitan sinut selällesi ja tulen päällesi. suutelen sinua hetken ja siirryn alemmaksi kohti jo kostunutta koloasi. levitän haarojasi jotta pystyn nuolemaan sinua paremmin. alan nuolla klitorista, imen ja nuolen. voihkit. nuolen hitaasti ja hellästi että kestät kauemmin. työnnän samalla sormeni sisääsi ja jatkan nuolemista. olet jo aivan märkä. voihkit nautinnosta, vartalosi jäykistyy ja voihkinta kovenee. en välitä siitä vaan jatkan nuolemista työntäen sormiani sisääsi ja ulos. nopeutan tahtia ja saavutat huipun hetken päästä. vartalosi jäykistyy kaarelle kun saat ihanan orgasmin. en anna sinun levätä yhtään. tulen yllesi ja työnnän kyrpäni hitaasti sisääsi. mmm. oletkin todella tiukka ja märkä. alan työntyä sisääsi aluksi hitaasti mutta pikkuhiljaa kiihdyttäen tahtia. voihkit allani. käännän sinut ympäri ja olet päälläni. aloitat ratsastaa kyrvälläni. aah, tekee taivaallista. hyväilen rintojasi samalla kun nait minua. kiihdytät tahtiasi ja huudat kovempaa ja kovempaa. vartalosi liikkeistä päätellen saavutat toisen huippusi pian ja jatkat ratsastamista päälläni. tunnen kuinka alat supistella kaluni ympärillä ja saat jo toisen orgasmin. käännän sinut kontallesi ja työnnyn takaapäin sisääsi. aloitan rytmikkäästi työntyä sisääsi ja huudat nautinnosta. kiihdytän koko ajan tahtiani ja huutosikin kovenee sitä mukaa. tunnet kuinka kaluni jäykistyy entisestään ja saavutan huippuni ihan kohta. panen yhä nopeampaa ja laukeamme samaan aikaan. spermani syöksyy syvälle sisääsi ja lysähdämme sängylle hikisinä. suutelemme hetken ja kuiskaan korvaasi. otetaanko uusiksi ? siin nyt aluksi mitä kaikkea tekisin sinulle. ota yhteyttä jos haluat kokeilla/kokea. laita sähköpostia tai tekstaa: xxx
Tän postaaminen tuntuu vähän turhan ilkeältä kun kyseessä on selkeästi joku jälkeenjäänyt, mutta menköön kun on niin psykedeelistä ettei voi jättää postaamattakaan:
etsin itseleeni rehellistä ja luotetavaa ja hellä ja vapaa ja sinkku ja kaveria ja ystävää ja vakituista ja tositarkotuksella seuraa ja seksiseuraa ja jatkossa on (mahdolista avo/avioliittoon)harratukset mulla työssä kipenee paikat koskan tee ruumista töitä ja joudun nostamaan tarvaroita ja olis hyvä että joku hieroisi minua joka paikasta ja rentotumista ja mita tunnista sinun jos tavataa ja pidän siitä että naiset pitää seksitä alus ja päällys vaateita ja minihameita ja farkkuhameita ja juhlamekko ja juhlapuku ja avonainen juhlapuku ja iltapuku ja avonainen iltapuku onko sinulla kesähuvilla/kesäpaikka ja haluaisin maista sinun suukotelen,nuolen molemmin puolin,imeä,lutkutaa,työntää suun kautta poskeen,työntää syvälle kurkuu asti,lipoa sen puhtaksi rintojasi, nuolen ulkoinen ja sisäinen häpyhuulet,nuolen karvaisia pillujasi, kerro koko etunimi,koko sukunimi,ikä,osoiteesi,puhelin,
postinumerisi ja postitomipaikka ja paikakunta ja sähköposti osoteesi ja kupin koko ja normali tai kokovartakuvasi missä on yhteys tiedot tulee varmaa vastus multa 42v,n.190cm,n.90kg rehellistä ja luotetavaa ja hellä ja vapaa ja sinkku ja kaveria ja ystävää ja vakituista ja tositarkotuksella seuraa ja seksiseuraa lukemminen,pyöräilyä,lenkkeilyä,kävelyä,
mulla on pieni kyrpä haitako? jos on kysytävää voi kysyä sähköpostin kautta
Suoran toiminnan mies:
täällä olis sinulle 25v mies isolla kullilla varustettuna,voisin tulla panemaan sinua vaikka heti.
Sanattomaksi vetää.
Olen Herrasi. Tehtäväsi on etukäteen hankkia isolle koiralle sopiva panta ja talutushihna. Session aluksi komennan sinut polvillesi. Laitan kaulaasi pannan ja kytken pantaan hihnan jossa voin sinua taluttaa. Kävelen sinun ympäri ja katselen tyytyväisenä tulosta. Komennan sinua riisumaan pepun paljaaksi ja pyllistämään. Siirryn taaksesi ja käsken sinua levittämään pakaroitasi jotta näen narttuni varustuksen.
Käsken nousemaan. Talutan sinut makuuhuoneeseen. Komennan sinut eteeni ja käsken sinua riisumaan itsesi täysin alasti. Tutkin hetkenaikaa paikkojasi ja käsken sinut kontallesi maahan. Olet edessäni polvillasi alastomana ja panta kaulassa. Pää painuksissa anot armoa ja lupaat olla kiltti ja tottelevainen narttu. Sessio ei kuitenkaan ole vielä ohi. Nöyryytän sinua käskemällä sinua tyydyttämään itseäsi edessäni. Katselen kuinka kätesi hieroo alapäätäsi.
Siirryn taaksesi ja tunnustelen häpyäsi ja kun totean että narttuni on tarpeeksi kostea, siirryn taaksesi ja hoidan astumisesi takaapäin. Kuulen kuinka äännähdät. Kuka antoi sinulle luvan tulla! Määrään sinut nurkkaan häpeämään. Opetan kyllä nartulleni miten käyttäydytään. Käsken sinut uudestaan eteeni kontalleen. Jos olet tottelevainen narttu, niin saatan palkita sinut ja antaa sinulle luvan tulla. Tunnet jälleen kuinka herrasi astuu sinuun ja terska uppoaa huultesi väliin. Kysyn sinulta että haluatko saada luvan tulla. Vastaat, ”kyllä herra” ja ”kiitos herra”.
En tiedä kumpi on huvittavampaa, noi viestit vai vesimelonin nenäänsä vetäneet "miehet"... :'D
Siis ihan oikeasti! Kuka lähettää tällasta settiä ilmoituksiin joissa ei etsitä seksiseuraa! Ainakin omakehun taso on kohdallaan :D
Hei! Etsin seuraa iiihanasta naisesta. Vaatimuksina on kunhan olet vaan nuori, kiva ja hyvä itsetuntoinen vapaa sinkku NAINEN joka haluaa vähän irroitella kaiken kivan merkeissä ;) Mutta ei kuitenkaan oo hakusessa mitään pelkkää yhden illan juttua.. Ennemmin ihan pitkäkestoista, friends with benefits, seksiseuraa tai kenties ajan kanssa enemmänkin jopa tositarkoituksella, jos siis kolahtaa! Tai sit myös ihan kaveriseurakin käy samanhenkisestä naisesta.
Kun otat yhteyttä, voisit kertoa mistä pidät ja mistä fantasioit, mitä kenties haluaisit tehdä kanssani? Kerro pervoimmatkin ajatuksesi rohkeasti. Ehkä pidän kuulemastani ja haluan tavata JUURI SINUT! ;)
Mitä kinkyy, pervoo ja tuhmaa sä oot aina halunnu tehdä? Tai mistä kaikesta pervoista jutuista oot haaveillu että sulle tehtäs? Onks sul ylipäätänsä mitään erikoisempia fantasioita.. Ei tietty tarvii kertoo jos on epämukavaa kertoa vielä tässä vaiheessa tälläsiä juttui :)
Ootko sä enemmän sellasta tyyppiä joka pitää rauhallisesta hellästä romanttisesta hitaasta rakastelusta. Vai pidätkö ennemmin sellasesta rajummasta menosta jossa ois mukana mm. pepun spänkkäämisen ja seksin aikana leikkimielisesti tapahtuvan kuristuksen väliltä kaikkee tuhmaa. Toi vika voi olla jo rajumpaa heikkohermoisimmille. Heitin vaan tohon sen pilke silmäkulmassa, painottaen sanaa leikkimielisesti. Ei kuitenkaan kokemusta moisesta heh. Mutta kerro vaan jos sulle on liikaa noi jutut.
Mun mielestä hyvässä seksissä pitää olla molempia... Välillä sä olisit ujo kiltti naapurintyttö joka pitää ottaa hellästi, ja sit välillä sä oot mun oma pervo tuhma likainen pikku lutkani jota pitää piiskata ja naida kovaa...! Jolloin otan sut rajusti haluamallani tavalla. Esim. vetäen peppuun kyselemättä lupia ja huolimatta tykkäätkö siitä. Joo pilke silmäkulmassa tietty toi viimeinen, mut sait varmasti sen idean mitä hain takaa ;-) Monipuolisuutta ennenkaikkea, mutta tietenkin hyvän maun rajoissa.
Ootkos muuten ikinä fantasioinu että sun peppua nuoltas ja niinku "naitas" kielellä..? Tiedäthän kun normaalia naiselle annettavaa suuseksiä kutsutaan "cunnilingus" nimellä. Ja sit törmäsin "anilingus" termiin.. Eli se on tyyliin niinku ihan uusi oma "lajinsa" heh :) Mitä mieltä oot oikein? Itse henkilökohtaisesti ainakin oon avoin koittamaan uusia juttuja suurella mielenkiinnolla. Ja btw itse oon (kaupungista), asun aivan keskustassa ja pian 24v, mitat 181/71 urheilullinen itsevarma sinkku mies. Jonka kuvan saat sitten kun otat yhteyttä, ja tietenkin haluan sitten nähdä myös sun kuvan kuvaani vasten :-)
Naisten suusta kuultua että olen kuulemma: aivan ihana, mahtavan hullu, aikamoinen mies, älyttömän hyvä sängyssä, ihanan raju, hyvä suustaan/kielestään(mitä ikinä tarkoittaakaan ;)) ja mitähän kaikkea vielä... Mutta olen siis tällä hetkellä sinkku ja toivottavasti löydän hakemani kaltaisen sinkku naisen(oli se sitten minkälaiseen suhteeseen tahansa). Urheilu on elämäntapa ja keho on sen mukainen. Ulkonäöstäkään ei ole valitettu, vaan päinvastoin. Vaikkei ole pakollista, niin silti plussaa jos sulta urheilullinen kroppa sekä ulkonäköä löytyis. Fyysisyys ja seksi täytyy myös olla niitä juttui jotka kiinnostais sua paljon ;)
Jos siis KOLAHTI nämä jutut. Kirjoita. Kerro mahdollisimman paljon itsestäsi. Kuvaile itseäsi. Enemmän kuin pari lausetta. Varma vastaus kaikille jotka vastaavat näin. Älä aikaile, ettei tilaisuus mene ohi näin ihanan kiihkeän ja kuuman kesän aikana, vaan ala jo miettimään mitä kirjoitat! :)
Jään odottamaan vastaustasi innolla!
Olen pahoillani että pilkkaan näitä kauniiden, runollisten vastausten kirjoittajia. Olen sekopää perverssi enkä voi sille mitään. Nämä miehet ovat MIESVIHAN uhreja!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:51"]En tiedä kumpi on huvittavampaa, noi viestit vai vesimelonin nenäänsä vetäneet "miehet"... :'D
[/quote]
Muo noi viestit ällöttää ja miehet vielä enemmän.
Hei Olen 41v reipas urheilullinen nuori herrasmies. Minulla ei ollut tarkoitus vastata ilmoituksiin, koska oma elämäntilanteeni muuttunut vasta suht vähän aikaa sitten ja olin suunnitellut viettäväni kyllä pidempään aikaa "omissa oloissani" mutta mutta, mutta jostain syystä ilmoituksesi sai minut pysähtymään... Olen siis viimevuodet elänyt seurustelusuhteessa naisen kanssa (Eronnut vasta alle vuosi sitten), jonka mielenkiinto on suuntautunut kaikkeen muuhun paitsi siihen, miten suhteemme säilyttäisi mielenkiintonsa. Hänelle asiat olivat jo niin pitkään itsestäänselvyyksiä, joiden hoitaminen vei vain turhaa energiaa muilta harrastuksilta.
Enkä nyt todellakaan ole etsimässä mitään ns laastari-suhdetta...olen todellakin käsitellyt loppuun edellisen suhteen eron, täysin!
Olen lisäksi älykäskin, huumorintajulla varustettu ja uskallan sivistyneeksikin itseäni väittää sekä seksistä suuresti pitävä! Olen 183/87, ristiverinen,enemmän tumma kuin vaalea, lyhyet hiukset, terve ja ehdottoman siisti "hyvälle tuoksuva and maistuva,savuton" sekä lisäksi olen varustettu normaalilla kovalevyllä! ja tosiaan elänyt parisuhteessa, joka valitettavasti haalistunut jo aikapäiviä sitten, jonka mukana tuoma tilanne on siis kerryttänyt käyttämätöntä potentiaalia kovin...
Olen viimevuosina jälleen alkanut kovasti huolehtimaan itsestäni;Harrastan liikuntaa nykypäivinä paljon, käyn salilla , moottorikelkkailen yms joten uskon yleiskuntonikin olevan oikealla kohdalla, eli ei välitöntä infarktin vaaraa.ja toden totta,mielestäni muutoinkin hyvinkin katseenkestävä!!! Olen suurimman nautinnon itselleni saanut nimenomaan, siitä kun pystyy lukemaan toisen kehon kieltä, eli nimenomaan tuottamaan nautintoa toiselle, tavalla josta toinen osapuoli todellakin nauttii...ja myös nyt tätä läheisyyttä ja lämpöä kaipaan niin...mutta en nyt todellakaan ole pelkän seksin perässä! En ala tässä kovasti kehua retostelemaan itseäni parhailla puolilla...olen enemmän tekojen mies ja varmasti 100% luotettava, ja sanojeni takana varmasti!
Kuvani saat takuulla,lupaan sen, mikäli vielä Sinua kiinnostaa, sopimuksella kuva kuvasta!? Eli saat kuvani välittömästi sinun kuvasi saatuani,jos niin tahdot. Tosin livekuva on sitten kuitenkin se, joka kertoo nopeasti löytyykö sitä jotakin joka sytyttää ja kiehtoo, koska tällaisessakin on oltava sitä jotain, muuten mielestäni turha jatkaa, vai mitä? olen kovin ronkeli,myönnän sen, ja arka lähettämään kuvaani tai puh nroa...mutta...
Kerron nyt jotain mikä kertoo paljon eroottisesta suuntautumisesta ja mitä&minkälaista kaipaan niin...älä säikähdä, olen rohkea ja suora sekä rehellinen!
Haluaisin tuntea tuoksusi ja maistaa ihoasi joka paikasta aivan hitaasti nautiskellen, välillä todella kevyesti, välillä vaativammin! Toivoisin tässävaiheessa että olisit vain ja nauttisit, eli antaisit minun tuottaa nautintoa ja myös vihjaillen mikä parhaalta tuntuu! Saattaisi olla ihanaa kokeilla vaikka hitaan riisumisen jälkeen , mikäli olet samaa mieltä, vaikka hellä sitominen???, jolloin toki halutessasi irti pääsisit, mutta saisin kiusoitella ja nautiskella juuri niin hitaasti ja ajan kera kuin tahdon!
""sytyn esim. siitä, että puet yllesi stringit ja stay upit...laitat topin josta rintojesi vako jää näkyviin...laitat hameen päällesi. Menet peilin eteen meikkaamaan ja tulen taaksesi seisomaan. Ihailen Sinua katseellani, sentti sentiltä, näkemäni minua kiihottaa jo valtavasti! Katson silmiisi peilin kautta ja tartun ihanista,kiihoittavista rinnoistasi kiinni määrätietoisesti. Suutelen hellästi niskaasi,kaulaasi, nuuhkin ihanaa tuoksuasi! Tunnet varmasti kovuuteni pakaroitasi vasten. Painaudun lujasti Sinua vasten. Pyörität ihanaa peppuasi minua vasten ja alan hitaasti nostamaan hamettasi ja tunnustelen hitaasti reisiäsi. Levität mulle jalkojasi ja janoat lisää kosketustani...haluat, että otan sinut takaa päin. Mutta EI, riisun Sinut kiihottavan hitaasti, asetan Sinut selälleen sängylle ja aloitan hitaan ja vaativan tutkimusmatkailun kielelläni sekä käsilläni! Saan maistaa Sinua joka paikasta, kaula,kainalot,kädet... laskeudun rinnoillesi, jotka saavat aivan oman asemansa, pitkään ja hartaasti! Liun alaspäin ja otan reisiesi sisäpinnat käsittelyyn ja lähestyn ihanaa, kosteaa vakoasi. Ensin vain nuuhkin ja ihan kielen kärjellä kevyesti ja hitaasti maistan....
Ehkä ostaisin tuliaisiksi Sinulle jonkin yllätys dildon(jos et pahastuisi?), jolla kieleni kera haluaisin hitaasti kiusoitellen tuottaa ensimmäisen "salamoinnin" Sinulle!?(mitä mieltä olisit?) Ja kieleni todellakin jaksaa työskennellä...mitä enemmän nautit, sitä enemmän kiihotun,nautin ja jaksan!
Ensimmäisen tuottamani salaman jälkeen käännän Sinut toisinpäin, ja otan esiin eteerisen öljyn, jolla alan hitaasti käymään selkääsi läpi siirtyen aina pakaroihisi ja reisiesi sisäpintoihin. Haluan nähdä kun vaikeroiden nostat ihanaa peppuasi anovasti, pyydät jo minua sisääsi... ensi todellakin kullin kärjellä pitkään kiusoittelen ja katson kuinka nostat ihanaa peppuasi, sen mukaan kuinka paljon tahdot ja vihdoin, työnnyn sisääsi hyvin hitaasti sentti sentiltä, ja nautin aivan mielettömästi joka sentistä. Kun olen päässyt aivan perille, pysähdyn hetkeksi nauttimaan tunteesta ja näystä, ennenkuin aloitan aluksi hitaan ja aina vaan kiihtyvän...""
Rakastan aivan suunnattomasti suihinottoa,sitäkin pitkään ja hartaasti, mutta sen aika olisi vasta myöhemmin, koska sillä minuun miltein aina saa uutta virtaa,kun alkaa panokset hiipumaan !
Tähän asti kestävyys ja uuden seisokin saanti ei ole ollut mikään ongelma, ja uskon mikäli toinen kiihottaa tarpeeksi eikä itsekkään ole flegmaattinen, sen auttavan kummasti aiheessa!
Mutta, en halua lupailla millään muotoa liikoja kun koko ajatus on todellakin uusi ja jättiläismäisen kiihottava, jolloin jännitysmomentilla on varmaankin osansa asiassa eli sen suhteen saattaa yllätyksiä itsellenikin tulla, mutta mikäli aikaa vain on nautiskeluun, en millään jaksa uskoa lopputuloksen olevan kumpaakaan kylmäksi jättävä!
Pidän niin monista asennoista mutta takaapäin on kieltämättä yksi kiihoittavimpia jolloin kestävyyden kannalta tulee olla tarkkana, mutta usein koitan jättää sen vaikka viimeisiin eriin, jolloin ei enää niin herkkä ja jaksaa pidempään, sekä naisen ratsastus jolloin pääsee katseilla ihailemaan ja käsin nauttimaan, niin kovasti minua kiihottavista rinnoista!
Todellakin luottamuksesta kaikki lähtee ja jos et sitä voi laillani 100% taata, joudumme lopettamaan tuttavuutemme jo tähän hetkeen! En todellakaan millään muotoa meinaa, enkä halua ketään, en sitten ketään loukattavan!!!
Kunnollinen seksi on todella tärkeää jo pelkästään mielenrauhan takia, ja jos se arjessa on väljähtänyttä, tulee sitä tavalla tai toisella olla ns oikeutettu ketään loukkaamatta hankkimaan muilla keinoin!
Eikä siitä todellakaan tarvi ikinä kenenkään muun todellakaan tietää ja parempi niin! Eikä koskaan voi tietää mitä tulevaisuus tuo...
Toivon mielenkiintosi jollain tasolla heränneen suuntaani ja kuulevani sinusta pian kysymystulvan kera.
Tää on sit jo niin hirvee, et jos oot herkkis älä lue:
Kaunis,sopusuhtainen ymmärtäväinen! 17-35-v nainen ilman lapsia! (tehdään niitä sitten,yhdessä.) yli 35-v naisille/ jolla lapsia tarjolla vaan, satunnais seksiä! tai jopa voin,tehdä lapsen sinulle+ olen,muutaman tehnyt! autan puutteellisia naisia kykyjeni mukaan =20cm se!+ei,liian paksu. Ainiin Suomen james bond kuvaa hyvin mikä olen, tarvitsen siis seksiä jo, ekalla treffeillä tai, haen sitä, muualta! Tämä mies tarvitsee seksiä 2-3 kertaa vuorokaudessa! Ei,kondomiseksiä en, harrasta sama kun, ostaisi vaimolle ferrarin mutta,pitäisin avaimet itselläni! Yhtä kivaa vaimolle! On,siinä 5-6 kuukautta aikaa harrastaa kunnon seksiä ennen aborttia jos,sellaiseen päädytään maksan sen jos, olemme harrastaneet 5-6 kuukautta säännöllisesti etkä,halua/emme halua lasta! Siksi sinkku! Varoitus jos, haluat vakinaiseen suhteeseen muista että, vien naisen pahimman aseen pois heti,kättelyssä Pihtailun jos,yrität sitä haen seksiä muualta!
Ja näitä seksiromaaneja tulee siis PALJON. No onhan se kivaa tietää yksityiskohtaisesti että missä järjestyksessä käännellään ja missä kohtaa kuuluu saada orgasmi selkä kaarella, ja missä kohtaa kuuluu olla jo märkä. En ole itse suunnitellut seksisessioitani noin tarkasti, olen vain naismaisen laiskasti ja epäloogisesti antanut tilanteen viedä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]
Minä ainakin annoin ko. ketjusta ylläpidolle ilmoituksen, ihan siitä syystä, että joku huomiohuora kerää ihmisiltä huijaamalla vastauksia ja postittaa niitä sitten tännekin! Tuollainen käytös on niin vitun epäasialla ja kusipäistä kuin vain olla ja voi. Enkä ole ollut vastaamassa, eli ei mitään henkilökohtaista vaan täysin yleispätevää!
[/quote]Minustakin se on pikkumaista, vaikka onhan se parempi vain postailla niitä tekstejä, kuin kertoa vielä sekin, kuka ne on lähettänyt. Tietysti ne voivat olla keksittyjä, mutta jos joku saisi joskus samanlaisen viestin jossakin treffipalvelussa, se voisi vaikuttaa negatiivisesti hänen lähtöasenteisiinsa, kun samankaltainen viesti olisi jo naurettu ja haukuttu julkisesti; tulisi negatiivinen assosiaatio turhan takia.
-Mies 29v-