Rippikoulu keskeytetty vahvojen reseptilääkkeiden katoamisen vuoksi
Mitkä lääkkeet olisivat yleisesti vaarallisia väärinkäytettyinä?
Kommentit (27)
Adhd lääkkeet, vahvat kipulääkkeet
Vahvat kipulääkkeet ja varsinkin jos päälle olutta tms.
Insuliini on väärissä käsissä tappava.
Vierailija kirjoitti:
Vahvat kipulääkkeet ja varsinkin jos päälle olutta tms.
Että rippileirillä juotaisiin olutta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vahvat kipulääkkeet ja varsinkin jos päälle olutta tms.
Että rippileirillä juotaisiin olutta??
Luuletko ettei juoda?
Voi se pelkkä allergialääkekkin olla reseptillä. Ties vaikka epipen kadonnut. Who knows.
Vierailija kirjoitti: Öööh... kaikki.
Olisin voinut alanuolittaa kommenttiasi koska lääkkeet on niin kryptinen juttu... mutta minulla on kumminkin ajatuksen virtaa...tiettyyn rajaan saakka
Vierailija kirjoitti:
linkki?
AP:n päässä, ei tuommoista uutista ole.
Siellä on ny jonkun lyrmyt, conut, equt, panacodit, tai bendot päätynyt tarvitsevan käsiin.
Oli mitä tahansa, niin suosittelen kyytipojaksi ehtoollisviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
linkki?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68a86061-0e10-4ef1-a13b-3d70bef9b279
Oliko pointtina varastaminen vai lääkkeiden väärinkäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
linkki?
Mitä selität? Molemmat iltapäivälehdet. Eri
Miksi noita leirejä edes järjestetään? Ei Raamatussa puhuta moisista mitään. Opettaa voisi kai muutenkin. Nykynuoret ovat sen verran sekopäitä, että ison porukan rahtaaminen keskenään korpeen on aina turvallisuusriski.
Meillä rippikoulu keskeytyi kun paljastui se että pappi opetti nuorille kyrbänlutkutuksen alkeet saunan takana. Minä valitettavasti olin jo ehtinyt olla oppimassa lutkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita leirejä edes järjestetään? Ei Raamatussa puhuta moisista mitään. Opettaa voisi kai muutenkin. Nykynuoret ovat sen verran sekopäitä, että ison porukan rahtaaminen keskenään korpeen on aina turvallisuusriski.
Eikö rippileirin useimmiten ole jossain leirikeskuksissa, erikseen sitten vaellusriparit ym.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mistä ne ovat kadonneet?
Leirin ohjaajan tallesta. Ei niitä leirejä pidä kukaan ilman kunnollista lääkitystä. Reseptilääkkeet pelastaa tilanteen kun päihteiden käyttö on kielletty.
Öööh... kaikki.