Miksi naisten saamat nettivastaukset -ketju poistettiin?
Jos näin niin miksi. Eihän siinä ollut mitään loukkaavaa vaan ihan elävästä elämästä esimerkkejä naisten saamista vastauksista.
Kommentit (281)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
Joku vetäisi herneen nenuun. Eikö se käynyt siellä ketjussa valittamassa.
[/quote]
Mistä se vetäs herneen nenään, siitäkö että miehet lähettää oikeasti just noin pervoja viestejä naisille?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:23"]Koska 99% niistä oli keksittyjä.
[/quote]
Ei niitä tarvitse keksiä, voit ihan itse tarkistaa asian tekemällä profiilin jonnekin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
Mistä se vetäs herneen nenään, siitäkö että miehet lähettää oikeasti just noin pervoja viestejä naisille?
[/quote]
Niin kun en minä lähetä semmoisia viestejä! Mä oon tosi mukava mies! Olisit saanut 17-senttistä penistä anaaliin mutta ei sitten!
olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote]Eikun siitä, että valeprofiililla nainen kerjää huomiota ja kuvailee itseään ja ihamnekumppaniaan rehelliseksi vaikka itse on valehtelee miesparoille... :DD
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[/quote]
Jos julkaisee ilman nimeä niin mikä ettei.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[/quote]
Mulle olisi aivan sama jos nimet ja kuvat on postettu. Miksei saamiansa loukkaavia kirjeitä saa jakaa?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote]Eikun siitä, että valeprofiililla nainen kerjää huomiota ja kuvailee itseään ja ihamnekumppaniaan rehelliseksi vaikka itse on valehtelee miesparoille... :DD
[/quote]
Miten niin kuvaili rehelliseksi?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[/quote]
Jos julkaisee ilman nimeä niin mikä ettei.
[/quote]Vanhinko alapeukku. Anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]
olisitteko samaa mieltä jos treffipalstan mies julkaisisi kirjeenvaihtonne täällä?
[/quote]
Sehän olisi törkeää! Hyi, nolo mies olisi.
Ehdin lukea ensimmäisen sivun, toista ei sitten ollut olemassakaan enää. Ehkäpä joku mies on tunnistanut omat kirjoituksensa tai jonkun vaimo miehensä sanontatavat ja kirjoitusvirheet?
Muijat itse lähettelee pillunkuviaan joka toiselle niitä kysyvälle ja sitten syyttelevät miehiä "pervoilusta" :DD
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote]
Miten niin kuvaili rehelliseksi?
[/quote]
Joku raivostui siitä miten profiili mahdollisesti kertoo henkilön olevan rehellinen ja/tai arvostavansa rehellisyyttä ja nämä "miesparat" ovat luottamuksella avautuneet peniksen koostaan, yhdenillan seksitarjoiksitaan, seksifantasioistaan ja siitä, miten APn kuva saa kullin värähtelemään..
:DD
Luulin että se oli vitsillä heitellyt
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:30"]
Ehdin lukea ensimmäisen sivun, toista ei sitten ollut olemassakaan enää. Ehkäpä joku mies on tunnistanut omat kirjoituksensa tai jonkun vaimo miehensä sanontatavat ja kirjoitusvirheet?
[/quote]
Mitenköhän asia on perusteltu ylläpidolle? Että meidän Penan pervokirjoituksia ei saa julkaista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]
[/quote]
Sehän olisi törkeää! Hyi, nolo mies olisi.
[/quote]
Hyvä idea. Taidankin laittaa naisten lähettämät viestit näkyville. Näkee sitten muutkin kuinka "ainutlaatuisia" ja "älykkäitä" viestejä olen saanut.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:31"]
Muijat itse lähettelee pillunkuviaan joka toiselle niitä kysyvälle ja sitten syyttelevät miehiä "pervoilusta" :DD
[/quote]
mulla olis muuten yhden nettimamman kuvat koneella. avatkaa joku naisten noloimmat viestit ketju niin lataan muutaman. Jos joku vaikka tunnistais :D
mieti sitä , miesvihaaja!
ilmoitan kaikki miesvihaviestit asiattomaksi!
Kyllähän se häpäisi suomalaisten miesten maineen, kun kaikki suomalaiset miehet ovat rehtejä ja luotettavia herrasmiehiä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:36"]mieti sitä , miesvihaaja!
ilmoitan kaikki miesvihaviestit asiattomaksi!
[/quote]
Mitä miesvihaa siellä oli? Enemmän pervoällötystä, mutta sehän on kyseisten henkilöiden itseaiheuttamaa.
Siksi, että siellä oli "vääriä" mielipiteitä. Pohjois-korean, ei kun siis suomen sananvapauden mukaan jokainen saa kertoa mielipiteensä vapaasti, kunhan mielipiteet ovat "oikeita".