Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja missä maissa olet käynyt?

Vierailija
22.03.2015 |

28 ja Viro, Ruotsi, Tsekki, Saksa.

Kommentit (260)

Vierailija
141/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v Ruotsi, Norja,Tanska, Viro, Saksa,Ranska, Belgia, Hollanti, Ranska, Iso-Britannia,Tsekki,Espanja,Italia, Kypros,Kreikka,Turkki,Tunisia, Kenia,Yhdysvallat (6 osavaltiota), Australia, Meksiko.

Vierailija
142/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, Viro, Venäjä, Ruotsi, Saksa, Iso-Britannia, Espanja, Portugali, Ranska, Italia, Bulgaria, Turkki, Kreikka, Kypros, Italia, Sveitsi, Itävalta, San Marino, Monaco, Vatikaani, Liechtenstein, USA, Egypti, Arabiemiraatit, Thaimaa, Intia ja Vietnam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v

Ruotsi, Norja, Viro, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja, Portugali, Italia, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Yhdysvallat, Kanada, Kuuba, Arabiemiraatit, Venäjä, Egypti, Kreikka, Puola. Saattoi unohtua joku.

Vierailija
144/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja, Italia, Brasilia. Ensi viikolla Saksa ja parin viikon päästä Unkari.

Vierailija
145/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat maat kuin numerolla 12  paitsi Kenia ja lisäksi Egypti, brasilia, Curacao, Dominikaaninen Tasavalta, Kuuba, Sveitsi ja monissa maissa useita kertoja. Ikä 38.

Vierailija
146/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja Englanti tietty.

Vierailija
147/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v. Ruotsi, Norja, Islanti, Venäjä, Viro, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Bosnia-Hertzegovina, Albania, Kroatia, Slovenia, Slovakia, Tsekki, Ranska, Italia, Kreikka, Indonesia, Malesia, Australia, Yhdysvallat, Kanada, Meksiko, Brasilia, Peru, Chile, Bolivia, kenia, Tansania, Egypti, Marokko, Etelä-Afrikka, Botswana, Namibia. En jaksa miettiä enempää:). Matkustus avartaa!

Vierailija
148/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotta ja USA, Englanti ×6, Italia, Kreikka

Vierailija
149/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. ja Ruotsi ja Viro. En ole koskaan ollut lentokoneessa.

Tytär on 20v. ja hän on jo asunutkin useassa maassa, kuukauden työssäoppimisjaksot Latviassa, Englannissa ja Intiassa. Au-pairina Sveitsissä ja Italiassa. Ranskassa käynyt paljon, ja nyt menossa Turkkiin ja USAan seuraavien parin viikon sisään. 

Mun nuoruudessa rikkaimmat saattoi mennä vanhempien mukana jonnekin rantalomalle, edes kielikurssille Englantiin ei mun tutuista kukaan lähtenyt, tai interrailille, niistä luettiin vaan lehdistä, yks kaveri lähti lukion jälkeen Saksaan au-pairiksi vuodeksi, muut entiset koulukaverit on matkustelleet vasta aikuisena jos ovat matkustelleet juuri meikäläistä enenpää.

Vierailija
150/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v. Kymmenissä maissa. Harrasti 80-luvulla liftailua. Eurooppa on koluttu joka nurkkaa myöten, myös Pohjos-Afrikka, Lähi-itä ja Amerikan mantereet. 

Viimeisen viiden vuoden aikana olen käynyt vain kahdesti ulkomailla;kaupunkilomilla Keski-Euroopassa. 

Sydäntä kylmää näin jälkikäteen. Jos oma tyttäreni harrastaisi vastaavaa, olisin huolesta kuoleman porteilla. 

Vierailija
151/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v: Ruotsi, Viro, Latvia, Puola, Saksa, Tanska, Italia, Ranska, Monaco, Espanja, Kanada, USA, Meksiko, Jamaika, Haiti

Vierailija
152/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v, Suomi, Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Italia, Espanja (Kanariansaaret ja Mallorca), Monaco, Kypros

Vierailija
153/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:37"]

Tytär on 20v. ja hän on jo asunutkin useassa maassa, kuukauden työssäoppimisjaksot Latviassa, Englannissa ja Intiassa. Au-pairina Sveitsissä ja Italiassa. Ranskassa käynyt paljon, ja nyt menossa Turkkiin ja USAan seuraavien parin viikon sisään. 

Mun nuoruudessa rikkaimmat saattoi mennä vanhempien mukana jonnekin rantalomalle, edes kielikurssille Englantiin ei mun tutuista kukaan lähtenyt, tai interrailille, niistä luettiin vaan lehdistä, yks kaveri lähti lukion jälkeen Saksaan au-pairiksi vuodeksi, muut entiset koulukaverit on matkustelleet vasta aikuisena jos ovat matkustelleet juuri meikäläistä enenpää.

[/quote]

Outo tuttavapiiri! Kyllä minun piireissäni matkusteltiin nuorena paljonkin yksikseen tai kaveriporukoissa. Inter-Rail oli yksi muoto. Olen samaa ikäluokkaa. 

Oletko maalta?

Vierailija
154/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 v. Ruoti, Norja, Tanska, Iso-Britannia, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Unkari, Tsekkoslovakia, Saksa, Ranska, Espanja,  Sveitsi, Itävalta, Italia, Kypros, Kanariansaaret, Turkki, Nepali, Ecuador

Vierailija
155/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v
Suomi, Ruotsi, Tanska, Venäjä, Viro, Hollanti, Italia, Vatikaani, Espanja, Kreikka, Bulgaria, Turkki, Thaimaa, Singapore, Indonesia

Vierailija
156/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-v.:

Ruotsi, Norja, Neuvostoliitto, Venäjä, Viro, Tanska, Englanti, Saksa, Tsekki, Unkari, Kroatia, Bosnia Herzegovina, Slovenia, Serbia, Italia, Vatikaani, Liechtenstein, Sveitsi, Ranska, Espanja, Alankomaat, Belgia, Luxemburg, Tunisia, Etelä-Korea, Japani, Australia

Vierailija
157/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Ruotsi, Kypros, Kreikka, Iso-Britannia, Australia x3 , Japani x3, Uusi-Seelanti, Dubai. N24. Mainittakoon että ensimmäisen kerran lentokoneessa olin 19-vuotiaana ja kaikki reissut tehty omilla rahoilla.

Vierailija
158/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. Ruotsi, Viro, Itävalta, Tsekki, Irlanti, Italia, Kreikka, Thaimaa, Portugali, Espanja, Thaimaa, Englanti, Hollanti, Yhdysvallat, Egypti, Australia

Vierailija
159/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vastaa. Minä olen 39-v. ja maalta. Ei minun kaveripiirissä paljoa matkusteltu. Jotkut harvat kävi perheen kanssa rantalomalla. Samoin Inter-rail oli vain harvoille mahdollinen. Minulle se oli esim. liian kallis.

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:37"]

[/quote]

Outo tuttavapiiri! Kyllä minun piireissäni matkusteltiin nuorena paljonkin yksikseen tai kaveriporukoissa. Inter-Rail oli yksi muoto. Olen samaa ikäluokkaa. 

Oletko maalta?

[/quote]

Vierailija
160/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v
Kanariansaaret, Norja, Viro, Israel, Luxembourg, Saksa, Unkari, Italia, Ruotsi, Syyria, Libanon, Itävalta ja Sveitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän