Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja missä maissa olet käynyt?

Vierailija
22.03.2015 |

28 ja Viro, Ruotsi, Tsekki, Saksa.

Kommentit (260)

Vierailija
101/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Matkustelimme paljon kun olin lapsi ja itse vähän matkustellut: ruotsi, tanska, saksa, belgia, hollanti, ranska, espanja, portugali, italia, kreikka, kreeta, irlanti, viro, latvia, liettua, venäjä, kypros.

Vierailija
102/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Suomen (duh) lisäksi Ruotsi, Viro, Espanja, Italia, Latvia, Yhdysvallat, Englanti, Ranska, Norja ja Israel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39. Suomen lisäksi olen asunut kolmessa maassa. Olen matkustanut ainakin seuraavissa maissa: Taiwan, Singapore, Malesia, Thaimaa, Sri Lanka, Egypti, Turkki, Kypros, Kreikka, Espanja, Portugali, Ranska, Saksa, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Itävalta, Latvia, Liettua, Viro, Tanska, Ruotsi, Bulgaria, Tsekki, Brasilia, Argentiina, Paraguay, Chile, Peru, Bolivia, Ecuador, Kolumbia, USA. Voi olla että joku maa unohtui tuosta.

Vierailija
104/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 Kreeta x2, Rodos x3, Samos, Mallorca, Gran Canaria x7, Teneriffa, Kypros, Tunisia, Thaimaa, Saksa, Tanska, Norja, Ruotsi, Viro, Latvia, Portugal, Englanti, Turkki.
.
Ja tiedän, että Kreikan saaret kuuluvat Kreikkaan ja Gran Canaria ja Teneriffa jne Espanjaan

Vierailija
105/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v, Ruotsiin ja Viroon vain laivalla.

Vierailija
106/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v.

Ruotsi, Viro, Kanariansaaret x 2, Kypros, Kreikka (Rodos), Tanska, Englanti, Ranska, Norja.

Vierailija
107/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:46"]

27v.

Ruotsi, Viro, Kanariansaaret x 2, Kypros, Kreikka (Rodos), Tanska, Englanti, Ranska, Norja.

[/quote]

Plus Bulgaria ja Kyproksella kahdesti siis. Perus lököilykohteita Euroopasta.. Josko ens kerralla jotain muuta ja vähän kauemmas.

Vierailija
108/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v Norja, Ruotsi, Viro, Venäjä, Tanska, Saksa, Iso-Britannia, Ranska, Monaco.

Vierailija
109/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v
Ruotsi Viro Latvia Puola Saksa Norja Tanska Englanti Hollanti Belgia Luxemburg Espanja Andorra Ranska Sveitsi Liechtenstein Itävalta Slovakia Slovenia Tsekki Unkari Monaco San Marino Italia Kreikka Turkki Israel Qatar Arabiemiraatit Oman Venäjä Kazakstan Thaimaa Malesia Singapore USA Kanada Mexico Costa Rica Dominikaaninen tasavalta Brasilia

Vierailija
110/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v - kaikki Pohjoismaat, itänaapurista länsiosat ja hieman Eurooppaa. Eli: Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Viro, Neuvostoliitto/Venäjä-Ukraina-Valkovenäjä-Liettua; Unkari, Tsekki; yksi reilausmatka Ranskaan, Italiaan ja Espanjaan. Yksi viikon loma Lontooseen. Kas vain, olihan noita - mutta siis Eurooppaa kauemmas en ole koskaan lähtenyt. Aiemmin siksi, ettei ollut varaa, vaikka matkustushaluja olisi ollut kovastikin. Nykyään taas ei enää oikein kiinnosta, eikä lentäminenkään houkuttele, sehän on pahin otsonikerroksen tuhoaja ja lisäksi tuntuu olevan myös riskialttiimpaa kuin aiemmin.

Vierailija
111/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:33"]Olen 39. Suomen lisäksi olen asunut kolmessa maassa. Olen matkustanut ainakin seuraavissa maissa: Taiwan, Singapore, Malesia, Thaimaa, Sri Lanka, Egypti, Turkki, Kypros, Kreikka, Espanja, Portugali, Ranska, Saksa, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Itävalta, Latvia, Liettua, Viro, Tanska, Ruotsi, Bulgaria, Tsekki, Brasilia, Argentiina, Paraguay, Chile, Peru, Bolivia, Ecuador, Kolumbia, USA. Voi olla että joku maa unohtui tuosta.
[/quote]
Venäjä ja Ukraina unohtuivat. Tosin olivat mokemnat Neuvostoliittoa, silloin kun kävin.

Vierailija
112/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27. Ruotsi, Viro, Italia, Espanja, Portugali, Malta, Saksa, Itävalta, Ranska, Kreikka, Vatikaani, Kypros, Kiina, Tsekki

Vierailija
113/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, Suomi. Ruotsi (myös Gotlanti), Norja, Tanska, Viro, Kreikka, Hollanti, Ranska, Saksa, Italia, Vatikaani, Monaco, Unkari, Sveitsi, Puola, Espanja (Barcelona ja Menorca). Olisikohan siinä kaikki. Joissain näistä olen ollut kahdesti, Ruotsissa ja Virossa toki useammin.

Vierailija
114/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, Ruotsi, Viro, Latvia, Saksa, Espanja, Kreikka, Turkki, Ranska, Sveitsi

Vierailija
115/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v
Englanti, Saksa, Ruotsi, Viro, Burgaria, Turkki (kolmesti) ja Kreikka
Tiedossa olevat matkat on tänään Portugaliin ja syksyllä luokan kanssa Hollantiin osana vaihtoprojektia.

Vierailija
116/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:27"]12v, Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Saksa, Kypros, Kreikka, Kreeta, Kanariansaaret, Karibia, Englanti
[/quote]
Karibia ei ole maa.

Vierailija
117/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. Ruotsi, Norja, Islanti, Viro, Venäjä, Saksa, Belgia, Hollanti, Ranska, Iso-Britannia, Irlanti, Itävalta, Sveitsi, Slovenia, Kroatia, Bosnia-Herzegovina, Montenegro, Italia, (Vatikaani), Kreikka, Turkki, Espanja, Kuuba, Brasilia, USA, Thaimaa, Arabiemiraatit, Kenia

Vierailija
118/260 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v: Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekki, Slovakia, Unkari, Slovenia, Kroatia, Italia, Itävalta, Sveitsi, Saksa, Tanska, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Iso-Britannia, Ranska, Monaco, Liechenstein, Andorra, Espanja, Portugali

Vierailija
119/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Viro, Saksa, Ranska, Sveitsi, Espanja, Italia, Kreikka, Turkki, Irlanti, USA.

Vierailija
120/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Ranska, Espanja, Portugali, Sveitsi, Itävalta, Liechtenstein, Kypros, Kreikka, Unkari, Slovenia, Slovakia, Kroatia, USA(9 osavaltiota), Iso-Britannia, Irlanti, Meksiko, Costa Rica, Australia. Tänä vuonna tulee vielä ainakin Italia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi