Ikäsi ja missä maissa olet käynyt?
Kommentit (260)
17. Ruotsi, Norja, Espanja, Kreikka, Ranska, Puola, Italia, Englanti, Viro, Liettua, Latvia, Islanti, Tanska, Marokko, Dubai, USA
Vierailija kirjoitti:
57v ja seuraavat valtiot käyty (vain ne joissa olen yöpynyt, tosin en Vatikaanissa):
Ruotsi, Tanska, Norja, Viro, Neuvostoliitto + Venäjä, Liettua, Latvia, Puola, Hollanti, Belgia, Tsekki, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Saksa, DDR, Portugal, Espanja, Italia, Kroatia, Romania, Kreikka, Turkki, Thaimaa, Singapore,, Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea, Monaco, Liechtenstein, Andorra, Vatikaani, San Marino.
35 valtiota ja matkoja noihin kertyy yhteensä n 70 (osa matkoista sellaisia että käyty kuukauden aikana useammassa maassa). Siihen sitten työmatkat päälle:) 2 viikon kuluttua taas menossa
Englanti ja Skotlanti unohtui eli 37 maata!
55 vuotta. Suurin osa Euroopan maista, itäisistä joku puuttuu, samoin osa entisen Jugoslavian maista (kävin alueella vielä kun oli yhteinäinen Jugoslavia, silloin useammassa nykyisessä maassa, Bosnia, Kroatia, Serbia). Asunut olen Suomen lisäksi kahdella muullakin mantereella ja kolmessa eri maassa. Työ on vienyt, lomat vietän lähinnä Suomessa.
Määrä korvaa laadun, käyn Haaparannalla ainakin pari kertaa viikossa, lähinnä Systembolagetissa
23v
Ruotsi, Norja, Viro
Tsekki, Unkari, Saksa, Ranska, Bulgaria, Kanariansaaret
Thaimaa
Muita matkoja tulossa vuoden sisään; Latvia ja Japani
Vierailija kirjoitti:
23v
Ruotsi, Norja, Viro
Thaimaa
Rodos ja Kreeta unohtui :)
38v, olen käynyt vain Ruotsissa. Minä, lapseni eikä eläkeikäiset vanhempani olla koskaan oltu lentokoneessa.
43v ja olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Unkarissa, Alankomaissa, Englannissa, Ranskassa, Usassa, Kreikassa, Espanjassa, Marokossa ja Maltalla. Useita reissuja samoihin maihin.
37v. Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Hollanti, Englanti, Viro, Italia, Espanja, Kreikka, Marokko, Arabiemiraatit, Yhdysvallat, Tsekki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
57v ja seuraavat valtiot käyty (vain ne joissa olen yöpynyt, tosin en Vatikaanissa):
Ruotsi, Tanska, Norja, Viro, Neuvostoliitto + Venäjä, Liettua, Latvia, Puola, Hollanti, Belgia, Tsekki, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Saksa, DDR, Portugal, Espanja, Italia, Kroatia, Romania, Kreikka, Turkki, Thaimaa, Singapore,, Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea, Monaco, Liechtenstein, Andorra, Vatikaani, San Marino.
35 valtiota ja matkoja noihin kertyy yhteensä n 70 (osa matkoista sellaisia että käyty kuukauden aikana useammassa maassa). Siihen sitten työmatkat päälle:) 2 viikon kuluttua taas menossa
Ja Arabiemiraatit. 38
66 v. Ruotsi, Norja, Neuvostoliitto, Hollanti, Belgia, Ranska, Saksa, Italia, Irlanti, Englanti, Monaco, Portugal, Kreeta, Kreikka, Kypros, Tunisia, Marokko ja Kiina.
252 jatkaa: unohdin entisen Jugoslavian, Puolan ja rakkaan naapurimme Eestin.
Kaikki matkani vapaa-ajan matkoja (ei työmatkoja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v
Ruotsi, Norja, Viro
Thaimaa
Rodos ja Kreeta unohtui :)
Rodos kuuluu Kreikkaan ja Kanariansaaret Espanjalle. Maita kai kysyttiin?
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Italia, Itävalta, Iso-Britannia, Sveitsi, Belgia, Portugal, USA, Kanada, Viro, Latvia, Liettua.
Olisikohan ne siinä. En ala luettelemaan, montako kertaa missäkin olen käynyt.
Olen 54.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti ja Skotlanti kuuluvat maahan nimeltä Iso-Britannia.
Vierailija kirjoitti:
17. Ruotsi, Norja, Espanja, Kreikka, Ranska, Puola, Italia, Englanti, Viro, Liettua, Latvia, Islanti, Tanska, Marokko, Dubai, USA
Dubai ei ole maa.
34 v. Ruotsi, Norja, Venäjä, Tanska, Viro, Alankomaat, Latvia, Liettua, Englanti, Espanja, Saksa, Sveitsi, Kreikka, Kypros, Egypti = 15 maata.
60v ja yli 40 maata moneen kertaan.
Lasken tähän vain ne maat missä olen yöpynyt, en välilaskuja enkä koneenvaihtoja
Tsekki unohtui.