Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja missä maissa olet käynyt?

Vierailija
22.03.2015 |

28 ja Viro, Ruotsi, Tsekki, Saksa.

Kommentit (260)

Vierailija
241/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lisäksi Ruotsi, Tanska, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Iso-Britannia, Belgia, Alankomaat, Saksa, Sveitsi, Itävalta, Puola, Unkari, Portugal, Espanja, Ranska, Monaco, Italia, Vatikaanivaltio, San Marino, Jugoslavia, Kreikka, Kypros, Turkki, Marokko, Tunisia, Egypti, Israel, Kenia, Thaimaa.

Ikä 56.

Tsekki unohtui.

Vierailija
242/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. Ruotsi, Norja, Espanja, Kreikka, Ranska, Puola, Italia, Englanti, Viro, Liettua, Latvia, Islanti, Tanska, Marokko, Dubai, USA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57v ja seuraavat valtiot käyty (vain ne joissa olen yöpynyt, tosin en Vatikaanissa):

Ruotsi, Tanska, Norja, Viro, Neuvostoliitto + Venäjä, Liettua, Latvia, Puola, Hollanti, Belgia, Tsekki, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Saksa, DDR, Portugal, Espanja, Italia, Kroatia, Romania, Kreikka, Turkki, Thaimaa, Singapore,, Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea, Monaco, Liechtenstein, Andorra, Vatikaani, San Marino.

35 valtiota ja matkoja noihin kertyy yhteensä n 70 (osa matkoista sellaisia että käyty kuukauden aikana useammassa maassa). Siihen sitten työmatkat päälle:) 2 viikon kuluttua taas menossa

Englanti ja Skotlanti unohtui eli 37 maata!

Vierailija
244/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 vuotta. Suurin osa Euroopan maista, itäisistä joku puuttuu, samoin osa entisen Jugoslavian maista (kävin alueella vielä kun oli yhteinäinen Jugoslavia, silloin useammassa nykyisessä maassa, Bosnia, Kroatia, Serbia). Asunut olen Suomen lisäksi kahdella muullakin mantereella ja kolmessa eri maassa. Työ on vienyt, lomat vietän lähinnä Suomessa.

Vierailija
245/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä korvaa laadun, käyn Haaparannalla ainakin pari kertaa viikossa, lähinnä Systembolagetissa

Vierailija
246/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v

Ruotsi, Norja, Viro

Tsekki, Unkari, Saksa, Ranska, Bulgaria, Kanariansaaret

Thaimaa

Muita matkoja tulossa vuoden sisään; Latvia ja Japani

Vierailija
247/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v

Ruotsi, Norja, Viro

Thaimaa

Rodos ja Kreeta unohtui :)

Vierailija
248/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v, olen käynyt vain Ruotsissa. Minä, lapseni eikä eläkeikäiset vanhempani olla koskaan oltu lentokoneessa.

Vierailija
249/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v ja olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Unkarissa, Alankomaissa, Englannissa, Ranskassa, Usassa, Kreikassa, Espanjassa, Marokossa ja Maltalla. Useita reissuja samoihin maihin.

Vierailija
250/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v. Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Hollanti, Englanti, Viro, Italia, Espanja, Kreikka, Marokko, Arabiemiraatit, Yhdysvallat, Tsekki

Vierailija
251/260 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

57v ja seuraavat valtiot käyty (vain ne joissa olen yöpynyt, tosin en Vatikaanissa):

Ruotsi, Tanska, Norja, Viro, Neuvostoliitto + Venäjä, Liettua, Latvia, Puola, Hollanti, Belgia, Tsekki, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Unkari, Saksa, DDR, Portugal, Espanja, Italia, Kroatia, Romania, Kreikka, Turkki, Thaimaa, Singapore,, Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea, Monaco, Liechtenstein, Andorra, Vatikaani, San Marino.

35 valtiota ja matkoja noihin kertyy yhteensä n 70 (osa matkoista sellaisia että käyty kuukauden aikana useammassa maassa). Siihen sitten työmatkat päälle:) 2 viikon kuluttua taas menossa

Ja Arabiemiraatit. 38

Vierailija
252/260 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 v. Ruotsi, Norja, Neuvostoliitto, Hollanti, Belgia, Ranska, Saksa, Italia, Irlanti, Englanti, Monaco, Portugal, Kreeta, Kreikka, Kypros, Tunisia, Marokko ja Kiina.

Vierailija
253/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

252 jatkaa: unohdin entisen Jugoslavian, Puolan ja rakkaan naapurimme Eestin.

Kaikki matkani vapaa-ajan matkoja (ei työmatkoja).

Vierailija
254/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23v

Ruotsi, Norja, Viro

Thaimaa

Rodos ja Kreeta unohtui :)

Rodos kuuluu Kreikkaan ja Kanariansaaret Espanjalle. Maita kai kysyttiin?

Vierailija
255/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 ja Ruotsissa ja Norjassa.

Vierailija
256/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Italia, Itävalta, Iso-Britannia, Sveitsi, Belgia, Portugal, USA, Kanada, Viro, Latvia, Liettua.

Olisikohan ne siinä. En ala luettelemaan, montako kertaa missäkin olen käynyt.

Olen 54.

Vierailija
257/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti ja Skotlanti kuuluvat maahan nimeltä Iso-Britannia.

Vierailija
258/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17. Ruotsi, Norja, Espanja, Kreikka, Ranska, Puola, Italia, Englanti, Viro, Liettua, Latvia, Islanti, Tanska, Marokko, Dubai, USA

Dubai ei ole maa.

Vierailija
259/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v. Ruotsi, Norja, Venäjä, Tanska, Viro, Alankomaat, Latvia, Liettua, Englanti, Espanja, Saksa, Sveitsi, Kreikka, Kypros, Egypti = 15 maata.

Vierailija
260/260 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ja yli 40 maata moneen kertaan.

Lasken tähän vain ne maat missä olen yöpynyt, en välilaskuja enkä koneenvaihtoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän