Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin uskot ja miksi?

Vierailija
21.03.2015 |

Kiinnostaisi palstalaisten elämänkatsomus.

Osaatko perustella, miksi uskot tai et usko?

Onko oma uskosi / uskomattomuutesi sinulle mysteeri?

Itse olen ihan perinteinen kristitty ja koen lähetyshiippakunnan
tulkinnat itselleni läheisimmiksi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on häntä aivan mieletön ikävä mutta en voi ottaa yhteyttä, koska hän ei halua suhdetta vaikka välittääkin minusta. En tiedä, tietääkö hän, että mulla on ikävä. Minua pelottaa, että hän luulee mun inhoavan ja vihaavan itseään, kun en ota yhteyttä. Mutta en voi ottaa, koska silloin inhoaisin itseäni. Vaikea selittää. Anteeksi ohi aiheen meneminen!!

21

Vierailija
22/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa. Jes.44:6

Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 2 Moos.20:3

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Joh.14:6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:34"]

Kun minulla on häntä aivan mieletön ikävä mutta en voi ottaa yhteyttä, koska hän ei halua suhdetta vaikka välittääkin minusta. En tiedä, tietääkö hän, että mulla on ikävä. Minua pelottaa, että hän luulee mun inhoavan ja vihaavan itseään, kun en ota yhteyttä. Mutta en voi ottaa, koska silloin inhoaisin itseäni. Vaikea selittää. Anteeksi ohi aiheen meneminen!!

21

[/quote]

Mene kysymään hullujenhuoneelta jotain lääkettä tuohon hulluuteesi. Kukaan ei ymmärtänyt hölkäsenpöläystä vieraista universumeistasi ja vainoamastasi viattomasta miehestä.

Vierailija
24/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:43"]

21

[/quote]

Mene kysymään hullujenhuoneelta jotain lääkettä tuohon hulluuteesi. Kukaan ei ymmärtänyt hölkäsenpöläystä vieraista universumeistasi ja vainoamastasi viattomasta miehestä.

[/quote]

Mitä? 

Vierailija
25/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

[/quote]

[/quote]

Et ole koskaan ollut rakastunut? Et usko rakkauteen? Siltä ainakin kuulostaa.

Vierailija
26/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

[/quote]

[/quote]Älä kiusaa toista :(

Vierailija
27/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:28"]

http://www.studio55.fi/vapaalla/article/missi-virpi-miettinen-menetti-terveyden--omaisuuden-ja-rakkaudet---suru-kaantyi-voitoksi/135000

[/quote]Virpi Miettinen oli tosi kaunis, on tietty vieläkin :)

Vierailija
28/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

[/quote]

[/quote]

Aika huvittavaa, että sen voi tulkita näinkin, kun en maininnut mitään vieraista universumeista, enkä vainoa ketään, kun en nimenomaan ota yhteyttä. Ehkä sun pitäis käydä siellä psykiatrisessa sairaalassa... Kun et kerran ymmärrä...

Vierailija
29/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:49"]

21

[/quote]

[/quote]

Aika huvittavaa, että sen voi tulkita näinkin, kun en maininnut mitään vieraista universumeista, enkä vainoa ketään, kun en nimenomaan ota yhteyttä. Ehkä sun pitäis käydä siellä psykiatrisessa sairaalassa... Kun et kerran ymmärrä...

[/quote]

Juttelit viestissä 21 jotain ettet tässä todellisuudessa? En aivan ymmärtänyt missä todellisuuksissa mahdat elää? Tekstisi oli muutenkin niin kontekstistä irrallaan olevaa kuviteltua rakkaushuttuasi, etten yhtään ihmettele jos omaat jonkun mt-diagnoosin.

Vierailija
30/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:14"]

Ne eivät ole koko totuus. Siis niiden ulkopuolelle jää vielä paljon todistamatonta. On hullua pitää kaikkea, mitä ei ole voitu todistaa epätotena.

[/quote]

Ei sanonut, että pidän sellaista epätotena. Mutte myöskään pidä totena mitään, minkä tueksi ei ole todisteita. Tämä on tervetttä järkeä.

Vierailija
31/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:27"]

Uskon universumiin ja siihen, että joka ikinen pieninkin asia on yhteydessä kaikkeuteen. Joskus suoritan satanismin rituaaleja kun haluan henkilökohtaista voimaa ja rohkeutta, ja joskus teen pehmeämpiä wicca-rituaaleja. En pelkää elämää enkä kuolemaa.

[/quote]

Uskotko, että on mahdollista, että eräs mies, johon minulla on mielestäni vahva yhteys ja hänellä minuun voi aistia mitä mulla on meneillään, vaikkei ehkä aivan tiedostakaan sitä? Emme ole nimittäin kovin paljon tekemisissä tässä todellisuudessa. Haluaisin, että hän tietää...
[/quote]

On mahdollista, mutta tuota tunnetta täytyy kehittää jotta yhteys säilyy. Tässä on hyvä rituaali: voit "kutsua" häntä luoksesi peilin kautta; seiso peilin edessä mahdollisimman kauniina kynttilänvalossa (ei valkoisia kynttilöitä!!) ja kuvittele, että olet se mies ja peilikuvasi on sinä, joka houkuttelee miehen luokseen. Käske mies luoksesi peilin kautta. Toista muutaman kerran, vaikka joka toinen päivä aina samaan kellonaikaan (mieluiten aamuyöstä kun mies nukkuu ja on vastaanottavaisimmillaan), ja jää odottamaan tuloksia. Tsemppiä! ;)
T. Se universumi-uskovainen

Vierailija
32/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.--Fil. 2: 9-11

Vierailija
33/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaan, joka on ainoa, joka on minut monesta pulasta pelastanut.

Vierailija
34/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleihin
Saan apua joka päivä.

Vierailija
35/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:52"]

Uskon fysiikan lakeihin, koska ne toimii.

[/quote]tähän juuri Jumalauskoni perustuu t. kvanttifyysikko

Vierailija
36/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:55"]

21

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juttelit viestissä 21 jotain ettet tässä todellisuudessa? En aivan ymmärtänyt missä todellisuuksissa mahdat elää? Tekstisi oli muutenkin niin kontekstistä irrallaan olevaa kuviteltua rakkaushuttuasi, etten yhtään ihmettele jos omaat jonkun mt-diagnoosin.

[/quote]

Täh? Niin? Kirjoitin näin: "Uskotko, että on mahdollista, että eräs mies, johon minulla on mielestäni vahva yhteys ja hänellä minuun voi aistia mitä mulla on meneillään, vaikkei ehkä aivan tiedostakaan sitä? Emme ole nimittäin kovin paljon tekemisissä tässä todellisuudessa. Haluaisin, että hän tietää..."

Tarkoitin sitä kaikkea, mitä näemme, koemme aisteillamme ja kuulemme etc. 

Eli näkyvää maailmaa. En puhunut vieraista universumeista mitään! Sinä itse puhuit! Kellähän tässä jokin mt- diagnoosi... 

Toisella todellisuudella tarkoitin mahdollisuutta kommunikoida tavoilla, joita ei vielä tunneta, esim. telepatiaa. Se ei ole minulle vielä tässä todellisuudessa todistettu asia, silti sitä minun mielestäni todella tapahtuu. Sen ajattelen tavallaan toiseksi todellisuudeksi. En tunne näitä todellisuusjuttuja kovin hyvin, mutta toisista ja rinnakkaistodellisuuksista puhuminen ei ole minun keksintöni.

[/quote]

Huomasitko telepaattisesti kun nauroin tuolle idioottimaiselle kirjoituksellesi. Olet sekaisin.

ps. halaan sun auraas ja värähtelen myötätuntoa sinun sormenpäihisi, jotka naputtelivat näin hyvän pötkön abstrakteja symboleita viittaamaan kohti lopullisia totuuksia. samoilla linjoilla.

Vierailija
37/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:52"]

Uskon fysiikan lakeihin, koska ne toimii.

[/quote]tähän juuri Jumalauskoni perustuu t. kvanttifyysikko
[/quote]
Mitä työtä teet? Eikö sinua yhtään uskovaisena häiritse, että tieteenalasi, siis fysiikkaa, yrittää kokoajan löytää ratkaisuja maailmaankauikkeuden syntyyn.
Hylkäätkö muut luonnontieteet?
BONUS: En ole koskaan saanut keltään iskovaiselta tähän vastausta, mutta ehkä sinä osaat kun saat luonnontieteet ja uskon sopimaan niin hyvin yhteen. Onko sinulla mitään teoriaa siitä, että jos Jumala otti kivipallon ja alkoi sinne muutama tuhat vuotta sitten eliolajeja kippaamaan, niin mistä se Jumala, joka on ihmismiehen kuva on syntynyt ja kehittynyt? Entä miten hän pärjäsi taivaassa ja avaruudessa ennen ilmakehän muodostumista? Vai oliko maa puolibioottinen, siten, että Jumala loi vain suurimmat eläimet ja puut?

Vierailija
38/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:55"]

21

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? Niin? Kirjoitin näin: "Uskotko, että on mahdollista, että eräs mies, johon minulla on mielestäni vahva yhteys ja hänellä minuun voi aistia mitä mulla on meneillään, vaikkei ehkä aivan tiedostakaan sitä? Emme ole nimittäin kovin paljon tekemisissä tässä todellisuudessa. Haluaisin, että hän tietää..."

Tarkoitin sitä kaikkea, mitä näemme, koemme aisteillamme ja kuulemme etc. 

Eli näkyvää maailmaa. En puhunut vieraista universumeista mitään! Sinä itse puhuit! Kellähän tässä jokin mt- diagnoosi... 

Toisella todellisuudella tarkoitin mahdollisuutta kommunikoida tavoilla, joita ei vielä tunneta, esim. telepatiaa. Se ei ole minulle vielä tässä todellisuudessa todistettu asia, silti sitä minun mielestäni todella tapahtuu. Sen ajattelen tavallaan toiseksi todellisuudeksi. En tunne näitä todellisuusjuttuja kovin hyvin, mutta toisista ja rinnakkaistodellisuuksista puhuminen ei ole minun keksintöni.

Vierailija
39/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellisen elämänkatsomuksen perusta on Jumalan uusi Sanoma. Sen löydettyäni kaikki uskonnollinen etsintäni päättyi, ja todellinen matka alkoi. Ei enää vihaista Jumalaa kadotuksineen, ei yrityksiä ymmärtää vanhojen uskontojen opinkappaleita. Selkeää, suoraa, täysin ajankohtaista, ei menneisyyspohjaista. Opetuksia lähes kaikesta mitä elämässä tulee eteen. Elämäni tärkein tapahtuma oli löytää se. Www.NewMessage.org/fi

Vierailija
40/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaaokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän