Minkälainen nainen ei ikinä seurustele suomalaisen kanssa?
Ihmettelen yhtä tuttuani. Etenkin nuorempana hän oli ihan vetävän näköinen, mutta ei ikinä suostunut seurustelemaan suomalaisen kanssa. Hän on kuulemma feministi, mutta poikaystävät ja nyttemmin aviomies on kulttuurista, jossa sukupuolten tasa-arvo ei ole prioroteettilistan kärjessä. Hänestä suomalaiset miehet ovat ällöttäviä juntteja, kuulemma.
Kommentit (18)
Ja kaveri on vielä korkeasti koulutettu ja miehet sitten eivät.
Mulla on ulkomaalainen mies mut voisin ihan hyvin olla suomalaisenki kans. Suomalaismiehet o mun mielestä kaikki juntteja...
Ap on kommentoinut itse toisen kommentin, keskustelun lukijoita oli 0 ja kommentteja 2. Huvittavia aina nämä :D
Yleensä ovat vaaleita ja erityisen pitkiä naisen mitassa. Ei erityisen nättejä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:01"]Mulla on ulkomaalainen mies mut voisin ihan hyvin olla suomalaisenki kans. Suomalaismiehet o mun mielestä kaikki juntteja...
[/quote]siis ei oo
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:00"]Kiinalainen.
[/quote]
Minäpäs tiedän yhden kiinalaisen opiskelijan joka seurustelee suomipojan kanssa
Ihan kuka tahansa ei-suomalainen nainen.
Ja äsken oli 7 kommenttia/3 lukijaa. Ap miksi kommentoit omaan keskusteluusi? T: 6
Se on se munan koko. Koskaan en ole samanlaista saanut suomessa.
Öh, ap:n viestit on1 ja 4. Nyt en tajua? T. Ap taas
Siskoni ei ole koskaan seurustellut suomalaisen miehen kanssa. Suomalaiset miehet ovat kuulemma juoppoja paskoja miehiä.
Sellainen joka ei ole koskaan tavannut suomalaista miestä. Tai sitten lepakko
Voin myöntää etten ole 33v aikana seurustellut koskaan suomalaisen kans. Kumppaneita 1 ja 13v avioliittoa takana.
Sellainen joka ei ole koskaan tavannut kunnollista suomalaista miestä. Tätä keskustelupalstaa lukiessa ei voi olla päätymättä kuin siihen tulokseen että meitä on niin harvassa ettei joka naiselle riitä.
Minullakin on juuri tuollainen kaveri. Tosin ei ole vetävän näköinen.