Jos saisit tyttövauvan, mitkä nimet hän saisi?
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:16"]Iris Inkeri ja Elsa Orvokki?
[/quote]
Mun tytöt on Iris Elisabeth ja Elsa Orvokki. :)
Tänään tulin tulokseen, että pidän ninestä Hilma. Aiemmin ek puhettakaan. Ties mikä mielenhäiriö.. Mutta nyt varmaan antaisin nimeksi Hilma Emilia. Tosin en lapselle anna nineä näkemättä sitä ensin, että minkä oloinen ja näköinen lapsi on.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:24"]Kaisa tai Sanni
[/quote] siis Kaisa Anni Elina tai Sanni Saara Maria olis koko nimet.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:41"]Tänään tulin tulokseen, että pidän ninestä Hilma. Aiemmin ek puhettakaan. Ties mikä mielenhäiriö.. Mutta nyt varmaan antaisin nimeksi Hilma Emilia. Tosin en lapselle anna nineä näkemättä sitä ensin, että minkä oloinen ja näköinen lapsi on.
[/quote]
Hilma on kyllä nätti nimi. :) Laittaisin omallekin lapselle jos ei olisi jo Hilda nimistä tyttöä. Liian samanlaiset olis..
Fia Lisa Marlen
tai
Isa Lumi Ellen
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:30"]
Anika Lien. Hollannissa asuessamme ihastuin näihin nimiin. :)
[/quote]
Aivan ihanat nimet!!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:44"]
Fia Lisa Marlen
tai
Isa Lumi Ellen
[/quote]
Anteeksi mutta tuosta Fia Lisasta tulee mieleen Fisa-Lisa eli tyypillinen ruotsalainen haukkumanimi Pieru-Liisa :D
jonkun kivan vanhanaikaisen nimen kuten Eila, Tarja, Raija tms. Olis niin söpöä kun sellanen polvenkorkunen tyttö sanois että "Mun nimi on Tarja!" Jotenkin mun korvaan Tarja, Arja, Raija jne kuulostaa vahvan naisen nimiltä
Laura Satu Helmina tai Annika, jos saisin itse päättää nimen ehken joskus tulevalle tytölle.