Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko kotihoidontuki tuloksi, kun lasketaan äitiyspäivärahoja?

Vierailija
11.05.2015 |

Miten on, tietääkö joku?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:35"]

Okei... Olen ollut kotihoidontuella, ja tehnyt 1/2 työpäivää nyt parin vuoden ajan, siitä saakka kun vanhempainvapaa esikoisesta loppui. Olemme yrittäneet toista lasta pitkään, ja nyt vihdoin tärppäsi ja lasten ikäeroksi tulee hieman yli 3 vuotta. Tämä siis tarkoittaa sitä, että saan aika surkeat äitiyspäivärahat, jos ei kerta kotihoidontukeakaan lasketa tuloihin. Voihan perse. -ap

[/quote]

Onhan sulla mahdollisuus tehdä vielä töitä ennen kun vauva syntyy?

[/quote]

Nojoo, on vaan osittainen hoitovapaa sovittu työpaikan kanssa siihen saakka kun lapsi täyttää 3 vuotta. En usko että heillä edes tarjota enempää töitä tällä hetkellä. Tosi harmi juttu, kun on kyse kuitenkin tuhansista euroista.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapsilisiäkään

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Olen ollut kotihoidontuella, ja tehnyt 1/2 työpäivää nyt parin vuoden ajan, siitä saakka kun vanhempainvapaa esikoisesta loppui. Olemme yrittäneet toista lasta pitkään, ja nyt vihdoin tärppäsi ja lasten ikäeroksi tulee hieman yli 3 vuotta. Tämä siis tarkoittaa sitä, että saan aika surkeat äitiyspäivärahat, jos ei kerta kotihoidontukeakaan lasketa tuloihin. Voihan perse. -ap

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:35"]

[/quote]

Onhan sulla mahdollisuus tehdä vielä töitä ennen kun vauva syntyy?