Lasketaanko kotihoidontuki tuloksi, kun lasketaan äitiyspäivärahoja?
Miten on, tietääkö joku?
Kommentit (5)
Okei... Olen ollut kotihoidontuella, ja tehnyt 1/2 työpäivää nyt parin vuoden ajan, siitä saakka kun vanhempainvapaa esikoisesta loppui. Olemme yrittäneet toista lasta pitkään, ja nyt vihdoin tärppäsi ja lasten ikäeroksi tulee hieman yli 3 vuotta. Tämä siis tarkoittaa sitä, että saan aika surkeat äitiyspäivärahat, jos ei kerta kotihoidontukeakaan lasketa tuloihin. Voihan perse. -ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:35"]
Okei... Olen ollut kotihoidontuella, ja tehnyt 1/2 työpäivää nyt parin vuoden ajan, siitä saakka kun vanhempainvapaa esikoisesta loppui. Olemme yrittäneet toista lasta pitkään, ja nyt vihdoin tärppäsi ja lasten ikäeroksi tulee hieman yli 3 vuotta. Tämä siis tarkoittaa sitä, että saan aika surkeat äitiyspäivärahat, jos ei kerta kotihoidontukeakaan lasketa tuloihin. Voihan perse. -ap
[/quote]
Onhan sulla mahdollisuus tehdä vielä töitä ennen kun vauva syntyy?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Onhan sulla mahdollisuus tehdä vielä töitä ennen kun vauva syntyy?
[/quote]
Nojoo, on vaan osittainen hoitovapaa sovittu työpaikan kanssa siihen saakka kun lapsi täyttää 3 vuotta. En usko että heillä edes tarjota enempää töitä tällä hetkellä. Tosi harmi juttu, kun on kyse kuitenkin tuhansista euroista.