Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa oman asunnon

Vierailija
08.12.2024 |

Olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja molemmat 30 vuotiaita. Olemme nyt asuneet yhdessä lähes vuoden verran. No nyt mies on kertonut haluavansa oman asunnon samasta taloyhtiöstä ihan vastapäätä tätä meidän asuntoa. Tämä nykyinen asunto on minun nimissäni. Kuulemma asunto vapautuu ensi vuoden alussa ja sitten hän muuttaisi siihen. Sanoi kuitenkin, että suurimmaksi osaksi vietämme aikaa yhdessä. Meillä on ollut paljon riitoja viime aikoina ja luulen, että hänen halunsa muuttaa johtuu siitä.

Mies on myös aiemmin puhunut haluavansa kanssani naimisiin, mutta ei ole nyt viimeaikoina puhunut siitä lainkaan.

En tiedä mitä ajatella. Haluaako hän tällä tavalla hienovaraisesti erota?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon mennä omaan asuntoon, hommaa toinen ukko.

Vierailija
2/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaa ihan viereen, tuskin haluaa erota. Ehkä ei vaan halua asua yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä itekses,. Miten kuvittelet jonkun täysin ulkopuolisen tietävän mitä hän miettii?

Vierailija
4/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö mies, itse ostaisin asunnon vähän etempää, ja salaa.

Vierailija
5/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän? Oisko vaikka ettei sun kanssa ole helppoa asua saman katon alla? Mieti omaa toimintaasi.

Vierailija
6/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten mietit mitä sinä haluat? Haluatko jatkaa eri osoitteissa ja mahdollisesti valmistautua mahdolliseen eroon. 

Puhukaa ja kysy mistä hänen halunsa muuttaa omaan asuntoon johtuu?

Vierailija
7/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaa hyvältä. Ilmeisesti haluaa olla sun kanssa tekemisissä, kun siihen viereen jää, muuten olisi muuttanut paljon kauemmaksi. 

Vierailija
8/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle sopii yhteiselo, mutta ei saman katon alla asuminen. Oletko joku pirttihirmu? 

Vierailija
9/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa omaa rauhaa, kuten moni (useimmat) nainenkin. Oletko taas se naisena esiintyvä trolli-Jorma, mutta tällä kertaa jätit mainitsematta mitä sukupuolta teeskentelet?

Olen aina ajatellut, että pitkäaikaisen ja hyvän parisuhteen salaisuus on omat asunnot. Voi olla yhdessä, muttei ole vttu pakko jos ei sillä hetkellä halua. Ja on helppo majoittaa esim. vieraat, kun on käytössä 2 asuntoa lähekkäin.

Minä tajusin vasta hiljattain, etten halua asua kenenkään kanssa. en edes vaikka mulla on yksi huone tyhjillään. Se toinen ihminen vie liikaa happea, aiheuttaa melua, piereksii, käyttää ruokia jääkaapista ja jättää mähmäisiä jälkiä kaapinoviin ja raitoja pönttöön, joten kiitos ei, en halua tänne ketään kuin käymään. Miettikää: näin vanhaksi piti elää ennenkuin tämän tajusin. Mä haluan ison, oman reviirin ja se minulla on. Siitä en tingi.

N 59

Vierailija
10/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä idea, meillä suhde ainakin parani huomattavasti kun muutettiin omiin osoitteisiin.

Vierailija
11/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷!

Vierailija
12/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhteita ruoditaan jossain vauva palstalla. Mene sen miehesi luokse puhumaan ja kysy haluaako se erota.

Vierailija
13/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuttaa ihan viereen, tuskin haluaa erota. Ehkä ei vaan halua asua yhdessä.

Ei ole vaan uskallusta erota.