Jos saisit tyttövauvan, mitkä nimet hän saisi?
Eini Elissa
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:30"]
Anika Lien. Hollannissa asuessamme ihastuin näihin nimiin. :)
[/quote]
A. Lien?
Yhdistelmästä en ole tiedä, mutta joku näistä nimistä koottu: Aava, Adeliina/Adelina, Adele, Madeleine, Siiri, Eva, Selina, Eerika/Erika/Erica, Hilda, Lilja, Kiia
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:36"]Yhdistelmästä en ole tiedä, mutta joku näistä nimistä koottu: Aava, Adeliina/Adelina, Adele, Madeleine, Siiri, Eva, Selina, Eerika/Erika/Erica, Hilda, Lilja, Kiia
[/quote]
Ai niin ja (W/V)ilhelmiina
Harmittaa, että oma suosikkinimeni, Iiris, on nykyään niin suosittu. Varmaan kolme seuraavista: Iiris, Kerttu, Inkeri, Hilkka, Sylvi, Rauha.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:58"]
Aini Adele (Aini mun suvusta, Adele miehen suvusta)
[/quote]
Isotätini nimi oli Aili Adeliina, eli aika lähellä tuota!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:28"]Anna Maria Laurintytär
[/quote]
Ihanaa että joku haluaa vaalia tollasta vanhaa nimiperinnettä <3 Mäkin haluaisin, mut mies oli erimieltä :D
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:04"]
Minä olen lämmennyt Bea-nimelle. Modernimpi versio Beatrice-nimestä.
[/quote]
Mulle tulee aina mieleen Bea Arthur tuosta nimestä, vaikka toki tuo missikin on nyt samanniminen. Ihan kiva ja ei liian yleinen tosin, että hyvä valinta kyllä!
Ja kamalaa kun alapeukuttelette toisten vaalimia ja tykkäämiä nimiä :/ Tai siis joo -osa näistä teiän ehdotuksista on sellasia, etten vahingossakaan antaisi omalle lapselleni nimeksi. Osa jopa sellaisia että voisin kasteilmoitusta kattoa silmät ymmyrkäisinä. Mutta jokainen oman lapsensa nimen päättää, toiset tykkää erikoisista, toiset vanhoista jne.... :-) Mitä sitä kritisoimaan.
Victoria