Jos saisit tyttövauvan, mitkä nimet hän saisi?
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:49"]Anna Lotta Matilda
[/quote]
Eli pyydät Lottaa Matti-nimiseltä mieheltä?
Mona Melina (äännetään Moona) tai Isabella Amelia
Aini Adele (Aini mun suvusta, Adele miehen suvusta)
Anastasya, siksi, että mies on venäläinen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:33"]
No ainakin seuraavia kriteereitä...
Etunimi alettava konsonantilla muttei kirjaimilla M, J tai P. Nimessä oltava 4-5 kirjainta muttei kirjaimia S tai R. Sen on soinnuttava ruotsalaiseen sukunimeeni mutta oltava suomalaiseen suuhun sopiva. Ei vanhanaikaista nimeä.
Toisen nimen tulisi olla kansainvälinen. Ei kolmatta nimeä.
Että joo... Ei olisi helppo keksiä nimeä mutta eipä meille tule kyllä enää lapsiakaan :)
[/quote]
Hanna Alexandra
Wilma Emily
Lilja Leonora
Viola Isabella
Lotta Cecilia
Antaisin Seela tai Saana, toivottavasti päästään vielä miettimään. :)
Mea Aino Adessa/Gabriella
Isla Elle Helena/Matilda
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]jonkun kivan vanhanaikaisen nimen kuten Eila, Tarja, Raija tms. Olis niin söpöä kun sellanen polvenkorkunen tyttö sanois että "Mun nimi on Tarja!" Jotenkin mun korvaan Tarja, Arja, Raija jne kuulostaa vahvan naisen nimiltä
[/quote] joo, mainioita nimiä. :) Eila olis muuten kiva... Sääli että lapset on tehty, sopis meidän sisarussarjan jatkoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:28"]Liisa Tuulikki
[/quote]
Arvasin, että tästä ei monet muut tykkää. Peukuista päätellen siis arvasin oikein. Itse tykkään. Mun mielestä sellaiset karkki-kauniit nimet on jotenkin ällöjä. Tulee sokeriöverit. :) Perinteiset nimet sen sijaan on rytmikkäitä ja pirteitä! :)
Todella vaikea päättää yhtä kokonaista nimeä kun ihania nimiä on niin paljon! Ehkä Viola Taru Matilda, keskimmäinen nimi kuolleen siskoni keskimmäinen nimi.
Mitä mieltä olette nimestä Meini?:)
Anna Lotta Matilda