Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Likainen" olo meikit naamassa?

Vierailija
21.03.2015 |

Tätä on tosi vaikea selittää, mutta yritän silti! Yleensä homma toimii varmaan niin päin, että naiset tuntevat olonsa epämukaviksi meikittä, mutta mulla on täysin päinvastoin. Etenkään kotona en tykkää olla yhtään meikit kasvoilla. Suorastaan ällöttää ajatus siitä, että loikoilisin sohvalla ja laskisin sohvatyynylle kasvot, joissa on meikkivoiteet ja ripsarit sun muut. Tämä ei johdu siitä, että meikkityylini olisi luokkaa Johanna Tukiainen, vaan nimenomaan meikkaan tosi hillitysti ja nudesävyin. En myöskään pidä meikkaamista minään syntinä tmv., joka voisi selittää asiaa. Meikki tuntuu muuttuvan ajatuksen tasolla inhottavaksi pakkelikerrokseksi, joka kuumottaa kasvoilla ja tuntuu siltä, että koko ajan kiiltelee ja valuu jostain. Peili väittää kuitenkin toista, meikki on ihan siisti ja tukevasti kiinni naamassa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että olen ainoa. En ole ap. Ällöttää ajatuskin laittaa meikkinen naama tyynylle yäk!!! Tosin olen myös muutenkin aika hygienia siivousfriikki

Vierailija
2/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Käytän hyvin vähän meikkiä jos käytän. Normaalisti olen ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman sitten, asia on ihan sinun itsesi päätettävissä. Mä olen meikannut kohta jo 30 vuotta, mutta pärjään myös ilman meikkiä ihmisten ilmoillakin. En ole koskaan huomannut mitään likaisuuden tunnetta meikeissä tai vastakohtana puhtauden tunnetta ollessani ilman meikkiä. En oikeastaan edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
4/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen. Meikkaan vain juhliin.

Vierailija
5/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama.

N25

Vierailija
6/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:22"]

Ole ilman sitten, asia on ihan sinun itsesi päätettävissä. Mä olen meikannut kohta jo 30 vuotta, mutta pärjään myös ilman meikkiä ihmisten ilmoillakin. En ole koskaan huomannut mitään likaisuuden tunnetta meikeissä tai vastakohtana puhtauden tunnetta ollessani ilman meikkiä. En oikeastaan edes ajattele koko asiaa.

No mikäs se sinua vaivaa? Just tuollainen perushapan ja nokkava av-vastaus :D

[/quote]

Vierailija
7/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumiskysymys. Teininä minulla oli aina meikkivoidetta ja puuteria...jos olin ilman tunsin itseni alastomaksi. Vanhemmiten en enää viitsinyt meikata, pelkkää peitepuikkoa silmänalusille ja jos esimerkiksi juhliin laitan paksummin meikkiä tuntuu epämukavalta.

Vierailija
8/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta, jos käyttäisin, niin olisi samanlainen tunne kuin ap:llä. Koko ihoa ei kannata peittää meikillä, jos iho on kunnossa. Itse laitan kosteusvoiteen päälle vain vähän puuteria ja normaalin silmämeikin ripsarilla ja luomivärillä sekä kulmakynällä ja huulikiillolla.

Vierailija
9/10 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, olen 43v ja minulla on todella epätasainen ihonväri jonka ulkonäköä meikkivoide parantaisi todella paljon. 

En vaan osaa käyttää, yhden talven kokeilin mattameikkivoidetta päivittäin, mutta kyllästyin rantuihin kaulaliinassa ja siihen, etten voinut tapani mukaan hieroa nassua sormilla keskittyessäni johonkin. Olo oli tahmea. 

Meikkivoide on minulla nyt vaan juhliin, päivittäismeikki on vaan silmämeikki (rajaus ja ripsari). 

Täytyy kyllä sanoa että meikkivoide parantaa ulkonäköäni huimasti... mutta se ei vaan ilmeisesti sovi luonteelleni. :D

Työssä on oltava "huoliteltu" ulkonäkö, onneksi aurinkoläiskäni, verisuonikukkaseni ja silmänalushautausmaani hyväksytään  :D

Vierailija
10/10 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän