Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kuka näitä kissa-aloituksia tekee :D

Vierailija
21.03.2015 |

Ja kuka on toi "zombi"? Ilmoittautukaa!

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti tunnustaa, että asun satakertaa mieluummin ihanan kissani kanssa, kuin jonkun itseään täynnä olevan mieheksi itseään kutsuvan olion kanssa. ( Olen hyvännäköinen nainen).

Vierailija
82/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista ap, kun et tule mitenkään ottamaan vastuuta siitä, mitä sait aikaiseski -:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:36"]

Vittu että vituttaa lukea niitä mukahauskoja kissa-aloituksia AV:lta. Ei oo hauskoja, oikeesti lopettakaa.

Vielä ärsyttävämpää on että kissani aina selailee niitä ja kommentoi ääneen joko sanomalla ettei voi uskoja kuinka urpoja kissoja on olemassa tai pitää niitä huvittavana (ja sanoo ne silloinkin ääneen!) Kun mua ei vaan kiinnostaisi tippaakaan mitä mieltä joku random kissa, joka asuu toisella puolella maata, on, mutta kun kissaa kiinnostaa niin saan tietää niistä vaikka en yhtään klikkaa ikinä itse auki. Arrrrgghh.

[/quote]

Et ikinä klikkaa auki ja tiedät, mitä siellä kirjoitetaan? Outoa

[/quote]

Not sure who's trolling who mut... täh?

Vierailija
84/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:02"]

Raukkamaista ap, kun et tule mitenkään ottamaan vastuuta siitä, mitä sait aikaiseski -:

[/quote]

Mistäs minä olisin voinut tämän tietää? En ole ennustaja... ap

Vierailija
85/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:31"]

kissat on söpöjä! Ne tappaa pikkulinnut, pikkujyrsijät, pikkueläimet. Sitten ne tuovat sen saaliin elävänä siihen kotia, jossa alkaa se hillitön leikki missä raapaisu kerrallaan tapetaan pienieläin...

Tämän leikin jälkeen on hyvä mennä ulostamaan lasten hiekkalaatikolle. Koska omistaja sallii sen ja on ihanaa nähdä oman kisun olevan se villi tiikeri! GRAUHF !!!

Illalla sitten mennään paapimaan kisun kanssa. Mutta yöllä kun ihminen herää laskee jalkansa alas sieltä nurkasta hyökkää kimppuun se kissa.

[/quote]

Kas, kissavihaaja saapui paikalle. Oletko oikein vahtinut, milloin pääset vihaasi purkamaan? Eikä tuossa kirjoiituksessasi ole juuri mitään totuudenmukaista. Et selvästikään tunne kissoja

[/quote]

En minä vihaa kissoja. Tiedän vaan millaisia ne ovat. Lapsena isän uusivaimo toi mukanaan kaksi kissaa... Se kissankusenhaju oli valtaisaa ja miksi ihmeessä kissan pitää kusta nurkkiin tai sohvaan? Miksi ihmeessä kissan pitää käydä nukkuvan ihmisen varpaisiin kiinni? Jos unissaan heiluttaa varpaita sieltä se sitten tulee kynnet esillä hampaat valmiina! JA yöllä lasket jalkasi alas noustaaksi vuoteelta... MITÄ tapahtuu no sieltä se kissa hyökkää!

Ihan oikeasti kissat on petoja ja omituisia eläimiä.

[/quote]

Aika erikoisia kissoja teillä on ollut, kun kissat nyt eivät kuse nurkkiin jne. Kuulostaa siltä, että näistä kissoista ei ole pidetty huolta mitenkään. Surullista.

[/quote]

OK! Minunko se 9 vanhana olisi pitänyt pitää huolta niistä? Ei ne ollut minun kissoja ne oli isän uudenvaimon. Uskomatonta! Minun lapsena olisi pitänyt huolehtia niistä pedoista?

Vierailija
86/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:08"]

kissat on söpöjä! Ne tappaa pikkulinnut, pikkujyrsijät, pikkueläimet. Sitten ne tuovat sen saaliin elävänä siihen kotia, jossa alkaa se hillitön leikki missä raapaisu kerrallaan tapetaan pienieläin...

Tämän leikin jälkeen on hyvä mennä ulostamaan lasten hiekkalaatikolle. Koska omistaja sallii sen ja on ihanaa nähdä oman kisun olevan se villi tiikeri! GRAUHF !!!

Illalla sitten mennään paapimaan kisun kanssa. Mutta yöllä kun ihminen herää laskee jalkansa alas sieltä nurkasta hyökkää kimppuun se kissa.

[/quote]

Kas, kissavihaaja saapui paikalle. Oletko oikein vahtinut, milloin pääset vihaasi purkamaan? Eikä tuossa kirjoiituksessasi ole juuri mitään totuudenmukaista. Et selvästikään tunne kissoja

[/quote]

En minä vihaa kissoja. Tiedän vaan millaisia ne ovat. Lapsena isän uusivaimo toi mukanaan kaksi kissaa... Se kissankusenhaju oli valtaisaa ja miksi ihmeessä kissan pitää kusta nurkkiin tai sohvaan? Miksi ihmeessä kissan pitää käydä nukkuvan ihmisen varpaisiin kiinni? Jos unissaan heiluttaa varpaita sieltä se sitten tulee kynnet esillä hampaat valmiina! JA yöllä lasket jalkasi alas noustaaksi vuoteelta... MITÄ tapahtuu no sieltä se kissa hyökkää!

[/quote]

Aika erikoisia kissoja teillä on ollut, kun kissat nyt eivät kuse nurkkiin jne. Kuulostaa siltä, että näistä kissoista ei ole pidetty huolta mitenkään. Surullista.

[/quote]

OK! Minunko se 9 vanhana olisi pitänyt pitää huolta niistä? Ei ne ollut minun kissoja ne oli isän uudenvaimon. Uskomatonta! Minun lapsena olisi pitänyt huolehtia niistä pedoista?

[/quote]

Olen itse maalta kotoisin ja hoidin kissoja, jotka eivät todellakaan käyttäytyneet kuten kerroit. Ehkäpä sain hyvän esimerkin perheeltäni, jossa myös eläimiä kunnioitettiin. Olen siitä todella kiitollinen. Ja lopeta jo puhe pedoista, kissa on kyllä petoeläin ja vietit on olemassa tarvittaessa, mutta itse olet pahempi peto. Miksiköhän meilläkin oli kissoja maalla? Siksi, koska ne tuhosivat ja söivät mm hiiret, joita olisi ollut vahinkoa oikeasti. Viljat ym olisi mennyt parempiin suihin. Ja hiirenkö olisit halunnut jalkopäähäsi hyppimään?

Vierailija
87/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIAUUUU MIAUUUU!!!

Vierailija
88/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:02"]

[/quote]

Mistäs minä olisin voinut tämän tietää? En ole ennustaja... ap
[/quote]

No ei tullut mieleesi keskustella asiasta ensin kissasi kanssa. Hän olisi kokeneena varmasti osannut perustella sinulle syyt, miksi tuollaista aloitusta ei kannata tehdä.

Vierailija
89/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen itse maalta kotoisin ja hoidin kissoja, jotka eivät todellakaan käyttäytyneet kuten kerroit. Ehkäpä sain hyvän esimerkin perheeltäni, jossa myös eläimiä kunnioitettiin. Olen siitä todella kiitollinen. Ja lopeta jo puhe pedoista, kissa on kyllä petoeläin ja vietit on olemassa tarvittaessa, mutta itse olet pahempi peto. Miksiköhän meilläkin oli kissoja maalla? Siksi, koska ne tuhosivat ja söivät mm hiiret, joita olisi ollut vahinkoa oikeasti. Viljat ym olisi mennyt parempiin suihin. Ja hiirenkö olisit halunnut jalkopäähäsi hyppimään?

[/quote]

Öh? Helsinki... Kaksi kusevaa kissaa kalliossa kusta kaikkialla. Ihmisten kimppuun hyökkääminen.

Savo.... Siilinjärvi... kolme kissaa jotka kulkevat vapaina ja tuovat sen hiiren siihen ihmisten eteen ja leikittelevät sillä puolikuolleella. Tai sama homma päästäiset ja pikkulinnut. Miksi ihmeessä kissan pitää leikkiä sillä ns. saalilla?

Vierailija
90/90 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1925