Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kuka näitä kissa-aloituksia tekee :D

Vierailija
21.03.2015 |

Ja kuka on toi "zombi"? Ilmoittautukaa!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:57"]

Mua alkaa ottaa pattiin tää palstan kissaviha. Milloin tästä on tullut kissavihapalsta? Te katkerat mammat, jotka täällä syyttelette kissoja ties mistä, voisitte katsoa peiliin. Toista se oli ennen kun kissoja vielä kunnioitettiin ja he saivat olla KISSOJA.

[/quote]

Saivat siis kusta enemmän ja käydä ihmisten varpaiden päälle? Saivat siis enemmän leikkiä pikkulinnuilla? Kyllä kissoja kunnioitetaan. Mutta opettakaa ne.

[/quote]

Mikä niissä sun varpaissasi on niin pyhää?

Vierailija
22/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:17"]

Ap kiitos paikalle. Onko kivaa, kun tänne ovat saapuneet kaikkea vihaavat ihmiset?

[/quote]

Ei minulla ollut aavistustakaan tälläisesta vihan määrästä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:18"]

Hirveämpi peto se ihminen ihminen on, eikä se luonne mene ihmisestäkään pois. Me ollaan kohta tuhottu koko planeetta. Me ollaan tapettu lukemattomia eläinlajeja sukupuuttoon. Me lahdataan ja raiskataan toisiamme jatkuvasti. Meissä on kyltymätön tuhovimma.

[/quote]

Kukaan ei voi olla niin paha kun ihminen. Esimerkiksi eläin ei vain pysty siihen

[/quote]

Hyviä eläimiä on esim. Koira, hevonen, kani, marsu, käärme, lisko, kala, rapu, valaat, ym. Mutta ei kissa. Kissa eläimistä Tiikeri tai leijona on mukavia. Mutta ei se kesykissa, joka kusee joka nurkkaan tai käy ihmisen päälle.

[/quote]

Voi hellalumala, kun et pysty pitämään vihaasi kurissa. Kannattaisiko hakea lääkäriltä rauhoittavia

Vierailija
24/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:34"]

Mua alkaa ottaa pattiin tää palstan kissaviha. Milloin tästä on tullut kissavihapalsta? Te katkerat mammat, jotka täällä syyttelette kissoja ties mistä, voisitte katsoa peiliin. Toista se oli ennen kun kissoja vielä kunnioitettiin ja he saivat olla KISSOJA.

[/quote]

Saivat siis kusta enemmän ja käydä ihmisten varpaiden päälle? Saivat siis enemmän leikkiä pikkulinnuilla? Kyllä kissoja kunnioitetaan. Mutta opettakaa ne.

[/quote]

[/quote]

Ne on minun. En minä hyökkää kissan tassuihin ja revi niitä verille.

Vierailija
25/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sorrry, minun kissa ei suostu kävelemään varpaittesi päällä

Vierailija
26/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:18"]

Hirveämpi peto se ihminen ihminen on, eikä se luonne mene ihmisestäkään pois. Me ollaan kohta tuhottu koko planeetta. Me ollaan tapettu lukemattomia eläinlajeja sukupuuttoon. Me lahdataan ja raiskataan toisiamme jatkuvasti. Meissä on kyltymätön tuhovimma.

[/quote]

Kukaan ei voi olla niin paha kun ihminen. Esimerkiksi eläin ei vain pysty siihen

[/quote]

Hyviä eläimiä on esim. Koira, hevonen, kani, marsu, käärme, lisko, kala, rapu, valaat, ym. Mutta ei kissa. Kissa eläimistä Tiikeri tai leijona on mukavia. Mutta ei se kesykissa, joka kusee joka nurkkaan tai käy ihmisen päälle.

[/quote]

Voi hellalumala, kun et pysty pitämään vihaasi kurissa. Kannattaisiko hakea lääkäriltä rauhoittavia

[/quote]

Viha? Mitä vihaa minä olen tuonut ilmi? Huhu hui kissa  hui....  :|

Vierailija
27/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi varpaasi käyttäytyvät niin provosoivasti? Provosoivaa käytöstä pitäisi pyrkiä välttämään, jos haluaa välttyä hyökkäyksiltä. Tämä on totuus. Varpaidesi ei kannattaisi heilua ympäriinsä miten sattuu, varsinkaan kännissä ja vähissä vaatteissa.

Vierailija
28/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:17"]

Ap kiitos paikalle. Onko kivaa, kun tänne ovat saapuneet kaikkea vihaavat ihmiset?

[/quote]

Ei minulla ollut aavistustakaan tälläisesta vihan määrästä. ap

[/quote]

Opitko jotakin?

Vierailija
29/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi varpaasi käyttäytyvät niin provosoivasti? Provosoivaa käytöstä pitäisi pyrkiä välttämään, jos haluaa välttyä hyökkäyksiltä. Tämä on totuus. Varpaidesi ei kannattaisi heilua ympäriinsä miten sattuu, varsinkaan kännissä ja vähissä vaatteissa.

[/quote]

Kännissä ikä 9-vuotta. Iästä väliä... Onko sitten mitään eroa sillä, jos minulla rotikka koira. Saako se sitten hyökätä minun kurkkuun? Ei saa. Kyllä heiluttelen kurkkuani ihan miten tahdon. Samoin heiluttelen varpaitani ihan miten tahdon.

Ihanaa kissaväki :) Te olette niin ihania. Kukaan ei tuomitse kusevia varpaihin kiinni käyviä petoja. Tai sitä miten se sulo misu leikittelee siinä sen päästäisen tai pikkulinnun kanssa.

Kaikki eläimet ei ole terveitä ja kaikki ihmiset ei ole terveitä.

Vierailija
30/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:09"]

Älä aloita sitten ap enää tuollaisia aloituksia tai usutan kissani repimään sinut

[/quote]

Kissa ei käskien tee mitään, sen tietää jokainen kissanomistaja. Sinulla ei siis ilmeisesti edes ole kissaa.

Vierailija
31/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kännissä ikä 9-vuotta. Iästä väliä... Onko sitten mitään eroa sillä, jos minulla rotikka koira. Saako se sitten hyökätä minun kurkkuun? Ei saa. Kyllä heiluttelen kurkkuani ihan miten tahdon. Samoin heiluttelen varpaitani ihan miten tahdon.

Ihanaa kissaväki :) Te olette niin ihania. Kukaan ei tuomitse kusevia varpaihin kiinni käyviä petoja. Tai sitä miten se sulo misu leikittelee siinä sen päästäisen tai pikkulinnun kanssa.

[/quote]

Milloinkas joku kissa on tullut oikein kusemaan varpaillesi? Miten sekaisin olit tarkemmin? Oliko sinulla ihan oikeasti harhoja?

Vierailija
32/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silinjärveläinen Maija Ranta 45 v, tekee, joka päivä innoissaan jo aamusta miettii minkä aloituksen tekisi tänään...no ei vaineskaan, uskoiko joku, ei, uskoiko joku että ap saisi vastausta kysymykseensä?

Vierailija
33/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kakara, me maate siitä!

Vierailija
34/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ole oikea paikka lapsille. Unohda koko juttu ja mene nukkumaan. :)

Vierailija
35/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän katti on ollut viime aikoina epäilyttävän paljon koneella.

Vierailija
36/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mukahauska kissatäti jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin raportoida kattinsa touhuista palstalle.

Vierailija
37/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne edes aina saman henkilön kirjoittamia... :/ vai onko täällä jotain trollijengejä spammaamassa systemaattisesti? ap

Vierailija
38/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vouhkaat siinä enää, ei niitä tähän eläinkuntaan kuuluvan eläimeen kohdistuvan vihan takia kukaan enää halua aloittaa. Ikävää sikäli, koska palstan täyttävät nyt pelkästään viha- yms keskustelut

Vierailija
39/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:47"]

Ainakin meidän katti on ollut viime aikoina epäilyttävän paljon koneella.

[/quote]

Kai se osaa käyttää sitä?

Vierailija
40/90 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on toksoplasma tehny tuhojaan pääkopassa