Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että. Mieheni on niiiin juntti.

Vierailija
13.12.2021 |

Ja siis kyllä, hänessä on hyvin paljon hyviä puolia, viihdymme yhdessä, rakastan häntä... Ja osaa hän olla ihan fiksukin (uskokaa tai älkää). Mutta. Tänään taas vajaan tunnin sisään töistä tultuaan tapahtui jo neljä asiaa, jotka saivat minut tuntemaan lievää epätoivoa nuoruuden miesvalinnastani.

1. Mies heittäytyi sohvalle selälleen, selasi tiktokia(!) (emme ole nuoria) ja hekotteli tissi-pieru-vitseille.

2. Katsoi sen jälkeen televisiosta Pulkkista ja piti tosi hauskana ko. hahmoa, joka esitti jotain alapäävitsiä.

3. Tullessaan syömään ruokapöytään, piti lippistä päässään. Jota pitää sisälläkin nykyään koko ajan. Jouduin erikseen käskemään ottaa lippiksen pois ruokailun ajaksi, kun ei itse tajunnut. Otti, mutta pyöritteli silmiään.

4. Ruokapöydässä minulla ja teinillä oli puhetta teinin ruotsin kielen kokeesta. Mies tokaisi keskusteluun naureskellen, että hänkin osaa ruotsia, ja lausui esimerkiksi "Jag heter hetero!" sekä nauroi äänekkäästi päälle omalle hyvälle jutulleen.

🤦🏼‍♀️

Tämän jälkeen minä pyörittelin silmiäni ja sanoin teinille, että opettelee oman ruotsinsa paremmin, jottei jäisi isänsä tasolle...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän julistat kaikelle kansalle?

Toiseksi juntein olet Sinä!

Julistan kaikelle kansalle = purkaudun anonyyminä netissä.

Okei. :P

Ap

Tiesin vastauksesi etukäteen, mutta ei se juntteuttasi vähennä.

Vierailija
22/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa oikeasti ihan hyvältä tyypiltä joka ei ota asioita niin vakavasti. Kannattaa varmaan ensin keskittyä hänen hyviin puoliinsa enemmän eikä vaan huonompiin ja miettiä josko itsestäkin on tullut hieman tylsimys. Toki voi olla että teidän arvot ovat muuttuneet toisista eroaviksi vuosien myötä ja se on sitten enemmän se oikea ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän