Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä stalkkaa kännissä

Vierailija
21.03.2015 |

kenenkään facea ainakaan puhelimella. Saa***a, sormi lipesi ja perustin muka tapahtuman erään tyypin päivityksestä. Miten en ole selvinpäin tällaista toimintoa hoksannut??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD hahahah en kestä. Mäkin just tykkäsin jostain eksän ja sen nykyisen pusuttelukuvasta......EEEEIIHHH :DD "En tykkääkkään en tykkääkkään en tykkääkkään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ovat noloja stalkkeriluusereita. Lohdullista <3

Vierailija
4/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan selvinpäinkin puhelimella selaillessa pyytänyt vääriä tyyppejä kaveriksi, tykkäilly vaikka mistä ja jakanu joidenkin turhia päivityksiä :D liian nopeet sormet ja herkkä näyttö.

Vierailija
5/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tykkää napit on just tuos scrollipeukun kohdalla. Mäkin joskus jollain FB-kirppiksellä olin näköjään tykännyt jika ilmoituksesta....

Vierailija
6/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä kännissä puhelinta kun a) soittelen ja mussutan jotain idioottimaista (ihan kiltillä tavalla esim. sä oot niin paras blabla) b) laittelen fb noloja statuksia "jee bileeeet!!" c) en kyylää vaan skrollaan etusivua ja tykkäilen ja kommentoin kaikkeen...

Vierailija
7/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:49"]

:DDD hahahah en kestä. Mäkin just tykkäsin jostain eksän ja sen nykyisen pusuttelukuvasta......EEEEIIHHH :DD "En tykkääkkään en tykkääkkään en tykkääkkään"

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän