Voiko lastenkenkiä tilata netistä? Siis kannattaako.
niissä on mittataulukot minkä mukaan mitata jalat jne.
Meillä kun usein käy niin että kun menee kauppaan (kaukana) niin juuri sitä kenkää mitä haluaisi ei ole sopivan kokoisena. netistä löytyisi vaikka mitä... ilmainen palautus jos ei sovi. onko kokemusta?
ajattelin tilata sandaaleja
Kommentit (6)
Nykyään ostan kaikki vaatteeni ja kenkäni (ja about kaiken muunkin paitsi ruuan ja päivittäistavarat) netin kautta. Tilaan useimmiten ulkomaisiata nettikaupoista jonne palauttaminen maksaa omaisuuden = en palauta vaikka vaate/kenkä olisi vääränkokoinen. Pari kertaa on käynyt huti ja olen tilannut vääränkokoista, mutta olen laittanut ne vain eteenpäin myyntiin huuto.nettiin.
En siis näe miksi sinun ei kannattaisi tilata lastenkenkiä netistä, etenkin kun on vielä ilmainen palautus. Et menetä siinä mitään. Mittaat vaan lapsen jalat, katsot mittataulukosta sopivan koon ja tilaat. (Jos olet epävarma kahden koon välillä, tilaa molemmat ja palauta vääränkokoiset). Saa vielä rauhassa sovittaa kotona. Ei siinä sen kummempaa.
mä en ikinä tilaisi kenkiä netistä, en lapsille enkä itselleni.
harvoinpa sen kenkäkaupassakaan on ensimmäinen kenkä sopiva vaikka kuinka olisi koko katsottu taulukosta
Jos viitsii alkaa siihen palautusrumbaan niin miksei. Tilaa useampi malli ja useampi koko, niin varmaankin suuremmalla todennäköisyydellä joku osuu oikein. Onhan lasten kengissä muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin koko.
Mä ostan yleensä aina netistä kun merkkikengät saa useinmiten edullisemmin joillain alekoodeilla ja alennusmyynneistä. Yritän pysytellä samassa kenkäsarjassa (vaihdellen värejä) jolloin tiedän mikä on seuraava tarvittava koko. Kokotaulukot yleensä löytyy sieltä kenkäkaupan sivuilta ja siellä on mainittu mikäli koko vastaa oikeasti vähän isompaa tai pienempää. Zalandoa ja Spartoota olen käyttänyt, Spartoossa on jopa ilmainen kotiinkuljetus ja jos asuu omakotitalossa eikä ole kotona niin jättävät paketin ovelle. Just ostin tytölle ja pojalle Adidaksen lenkkarit -50%.
Nykyään ostan melkein kaikki lapsille netistä. Mm. crocsit 7 puntaa, vikingin talvikengät 30€, , eccon ensiaskelkengät 30€ jne.
Minä ostan myös samoja merkkejä kun aiemmin niin aika hyvin on koot osunut kun ostaa tosiaan aina seuraavan tarvittavan koon tutusta merkistä.
Ostan netistä. Usein tuttua merkkiä, 1 cm edellistä isompana kokona. Eli jommat kummat aina käy...kun vanhat jää pienekisi, uusissa on sopiva kasvuvara.