Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko menettänyt seksihalusi pysyvästi miehen sanomisten takia?

Vierailija
21.03.2015 |

Onko jollekin käynyt niin? Itse pelkään, että näin pääsi tapahtumaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin vähäisetkin yöelämähaluni hetki sitten, kun luin ketjua, jossa vihjailtiin naisten olevan niin arvaamattomia, että voivat hyökätä miehen sukuelimien kimppuun iskuyrityksen takia ja tälle annettiin 10 yläpeukkua.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4423352/ketju/kannattaako_yrittaa_iskea_naista_metsassa_lenkkipolulla

-Mies 29v-

Vierailija
22/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse mistaken varustauduttava kauppakeskuksessa virkkoa, niin lumoaminen taytyy aloittaa Alusta. Aika monelle se on turhaa edes aloittaa.

Luuleminen ja vieresta meluaminen ovat niita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:12"]Liittyy siten, että moni asia minussa kuulemma ällöttää. Vaikka jostain ihmeen syystä kuulemma seksin aikana ei. Mutta mistäs sen tiedän, vaikka seuraavaksi alkaisi ällöttää kesken seksinkin. En voi ottaa sitä riskiä. Ap
[/quote]

Joo mäkin oon miehen mielestä vastenmielinen ja tyhmä. Mun äo ei oo kuin 130 eli monta kymmentä pistettä alempi kuin miehen. Siitä saa aina kuulla. Se on nyt humalassa. Kaapissa sen antipsykootteja. Mä vaan mietin miten ne liukenee viinaan. En oo koskaan testannut. Jos vaikka nukkuis pari vuprokautta et saisin olla rauhassa.

Vierailija
24/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:07"]Naisen ei tarvitse mistaken varustauduttava kauppakeskuksessa virkkoa, niin lumoaminen taytyy aloittaa Alusta. Aika monelle se on turhaa edes aloittaa.

Luuleminen ja vieresta meluaminen ovat niita.

[/quote] ???

Vierailija
25/25 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kerran seksin aikana, että "tiukka on kuin papin tyttärellä". Siitä lähtien ollut ilman kun ei tee pettäjää mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi