Oletko menettänyt seksihalusi pysyvästi miehen sanomisten takia?
Onko jollekin käynyt niin? Itse pelkään, että näin pääsi tapahtumaan.
Kommentit (25)
Joo, tilanne on nyt se, että sen lisäksi että mies ällöää minua naisena (jos pitäisi naisena edes), halveksii myös ihmisenä. Joten koko ajatus seksistä on täysin absurdi. Ap
Tarkenna hieman? Liittykö miehesi sanomiset seksiin vai ihan muihin loukkaaviin asioihin?
Miehen puhui "hyysäreistä" ensimmäistä kertaa viime viikolla. Muutakin "homma-kieltä" esiintyi. Jätän hänet En ikinä voisi harrastaa seksi rasistin kanssa.
Liittyy siten, että moni asia minussa kuulemma ällöttää. Vaikka jostain ihmeen syystä kuulemma seksin aikana ei. Mutta mistäs sen tiedän, vaikka seuraavaksi alkaisi ällöttää kesken seksinkin. En voi ottaa sitä riskiä. Ap
En. Olen pistänyt miehiä kiertoon ekasta törkeästä möläytyksestä.
Että jaksat jankuttaa. Ei sinulla varmasti koskaan mitään seksihaluja ole ollutkaan ja itsetuntosikin on varmasti miinuksella ollut aina. Jos tuollaisen miehen olet valinnut, niin mitä ihmettä valitat täällä joka päivä? Heitä mies huis hittoon ja yritä parantua. Älä syytä miestä jos et itse tee asian hyväksi mitään. Hohhoijaa...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:51"]
Että jaksat jankuttaa. Ei sinulla varmasti koskaan mitään seksihaluja ole ollutkaan ja itsetuntosikin on varmasti miinuksella ollut aina. Jos tuollaisen miehen olet valinnut, niin mitä ihmettä valitat täällä joka päivä? Heitä mies huis hittoon ja yritä parantua. Älä syytä miestä jos et itse tee asian hyväksi mitään. Hohhoijaa...
[/quote]
Mitä sä rageet?
Luin että miehen saunomisten takia.
Ap sulla on jo monta ketjua aiheesta. Ei jaksais enää...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:55"]Luin että miehen saunomisten takia.
[/quote]
Sama
Mulla meni kaikki seksihalut akan nalkuttamisen takia.
Eipähän tarvitse enään kärvistellä himojen orjana.
Kaikin puolin positiivinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:08"]
Miehen puhui "hyysäreistä" ensimmäistä kertaa viime viikolla. Muutakin "homma-kieltä" esiintyi. Jätän hänet En ikinä voisi harrastaa seksi rasistin kanssa.
[/quote]
Mulla sama, luki ääneen jonkun Halla-ahon kommentin siitä, miten kaikki naiset tulisi raiskata. Ero todella lähellä.
Mieheni on puhunut minusta väheksyen aina(luulin, että on vain oman pääni kuvitelmaa), mutta sitten kun sanoi suoraan päin naamaa turhaksi ihmiseksi, päätin erota.
Mieheni mielestä niin voi hyvin pikaistuksissaan sanoa (olet turha ihminen), eikä siitä pitäisi edes suuttua. Onneksi isompi lapsi ei kuullut ja vauva ei vielä ymmärrä. Ap
Rauhallisesti nyt vain. Ero kannattaa hoitaa järkevästi - ja lasten ja omaa etua ajatellen. Jos näet vielä jonkinlaisen mahdollisuuden, perheneuvolasta voi saada tukea koko perheen kasvuun.
On käynyt. En halua miestäni enää, mutta harrastan mieheni kanssa seksiä, jonka aikana mielikuvtuksessani olen jonkun muun kanssa. Toimii.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:47"]
On käynyt. En halua miestäni enää, mutta harrastan mieheni kanssa seksiä, jonka aikana mielikuvtuksessani olen jonkun muun kanssa. Toimii.
[/quote]
No hyh hyh... ei sun tarvi!! Sinä ja vain sinä omistat oman ruumiisi ja jokainen ihminen on itse vastuussa omasta seksuaalisuudestaan. Eli sano sille ukolle että etsii muualta tai hommaa pumpattavan. Tuo on jo raiskaus.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Mulla sama, luki ääneen jonkun Halla-ahon kommentin siitä, miten kaikki naiset tulisi raiskata. Ero todella lähellä.
[/quote]
Jätän naiseni, koska hän vääristelee Halla-ahon sanomisia. Hänestä on muutenkin tullut pikku hiljaa vihervasemmistolainen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:01"]
[/quote]
[/quote]
Missä tuollainen kommentti on? Miksi ihmiset puhuvat paskaa ja vääristelevät toisten sanomisia?