Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää tehkö näin illallisella...

Vierailija
21.03.2015 |

Ollaan asuttu miehen kanssa yhdessä nyt muutama kuukausi. Vastaan pääasiassa ruuanlaitosta, vaikka kotityöt muuten jaetaan tasan. Eilen tein vähän pidemmän kautta illallista.. Lohta, kukkakaaligratiinia, salaattia, viiniä, saaristolaisleipää ja yrttilevitettä. Jälkkäriksi pannacottaa. Jollekin ehkä arkipäivää, meille erikoisempaa.. :)

No, kun ruoka oli valmista kutsuin miestä useasti pöytään. Oli joku peli kesken ja lopulta tuli 20 min päästä. Hän istuutui pöytään, lappasi ruokaa lautaselle ja maistamatta sitä lainkaan kysyi missä ketsuppi. Sanoin että ottaa jääkaapista jos ruoka kaipaa ketsuppia, itse en ajatellut käyttää. No mies sitten struuttasi annokseen ketsuppia ja selkä kumarassa veti koko satsin alta 5 minuutin. Ei puhettakaan, että jotain oltaisi juteltu vaikka kuulumisia päivästä kyselinkin. Yhden viestin ehti syömisen ohessa naputella... Viiniä ei avattu, koska aikoi myöhemmin "jätkien kanssa bisselle"... Pannacotta jäi koskematta kun " ei makeasta välitä."

Loppuillan mies istui kuulokkeet korvilla olohuoneessa kunnes lähti baariin. Itse siivosin keittiön ja kävin purkamassa höyryjä lenkillä... Ärsyttävää, kun on nähnyt vaivaa järjestääkseen yhteistä aikaa, ei mies arvostanut sitä yhtään. :-( tuntee itsensä vain itsenästään selväksi.. Kuin ilmaa. Älkää te muut miehet tehkö samoin.. Sanokaa edes kiitos kun teit ruokaa. Tai vaikka vastatkaa kun vaimonne kysyy miten päivänne meni.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap et ole tuon älykääpiön kanssa pidemmälle ehtinyt. Pakkaa kamasi ja nosta kytkintä.

Vierailija
2/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruuan ja aina muistan kehua ja kiittää. Hänkin kiittää ja kehuu myös minua, kun välillä kokkailen, teen iltapaa tai muuta pientä. Pieniä asioita, mutta juuri nämä arjen huomaavaisuudet on ne, jotka suhdetta kantaa eteenpäin. Siinä vaiheessa kun ei jaksa toista kiittää vaivannäöstä, voi pakata kamppeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää kaikki alotukset on nykyää pelkkää vihaa miehiä kohtaa :( t.m34

Vierailija
4/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla keksitty alotus. Joku tosiaa vihaa miehiä tällä foorumilla...

Vierailija
5/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:24"]

[/quote]Oletko sinäkin tuollainen peliaddiktioapina, joka ei a) ymmärrä hyvän ruuan b) suuren vaivannäön ja c) sosiaalisen kommunikaation merkitystä?

t: toinen mies

Vierailija
6/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:26"]

Taitaa olla keksitty alotus. Joku tosiaa vihaa miehiä tällä foorumilla...

[/quote]Oli keksitty tai ei, mutta arkipäivää monessa kodissa. Montako ulinaa aiot vielä tähän ketjuun lisätä.

PS. tuollaisia "miehiä" saakin vihata.

Vierailija
7/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä. Tehtiin joskus yhdessä illallista ja tarkoitus oli viettää aikaa yhdessä. Noh, mies söi parissa minuutissa ja meni tietokoneelle, koska kuulemma kaveri odotti pelaamaan. Tämä on vain yksi esimerkki. Eipä miestä muutenkaan kiinnostanut kohdella minua hyvin.

Vierailija
8/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap ei missään kohtaa sanonut vihaavansa miestä. Hän oli vain pettynyt nähtyään vaivaa ja mies käyttäytyi moukkamaisesti. Kai sitä pettynyt saa olla ilman että se "lietsoo miesvihaa"? Taitaa olla jotain äitien hemmottelemia kultapoikia nämä tyypit jotka loukkaanuta nöksähtävät yhdestäkin arvostelevasta sanasta, äiti kun on aina palvonut ja paaponut pikku prinssinsä. 

Vierailija
9/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:30"]

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

[/quote]

Tunge nyt jo takapuolees tuo kansalaisaloitteesi.

Vierailija
10/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:18"]

Höh, mulla vähän sama kun olin laittanut makkariin kynttilöitä ja odottelin miestä. Sitten kun tuli makkariin, niin totesi vaan että ois ollu kivempi yllätys suihkun jälkeen, lösähti mun päälle makoilemaan, avasi telkkarin ja kertoa turisi päivästään. Siinä sitten makasin miehen alla hepeneet päällä ja mietin mitä vittua.

[/quote]

Ei miehiäkään kokoajan huvita.

Vierailija
11/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miten sinut on kasvatettu kun noin naisia pelkäät? Täällä kyllä uskallat näitä miesviha -kommentteja heitellä, mutta miten on normaalissa elämässä? Sinulla ei taida olla edes parisuhdetta? :-D

Vierailija
12/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä tämä naiset. Oli yks perj. ku olin tullut ennen vaimoani töistä, aattelin et käyn ottamassa kunnon löylyt ja peseytymäss. Siinä tuli sitten mieleen, että taidanpa seistä alasti eteisessä kun vaimo saapuu töistä kotia, no siinä tatti tanassa seisoin ja ei edes vilkaissut minua päin? odotin kyllä siinä vaiheessa jotain ihan muuta :( pettynyt mies...

Vierailija
13/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:44"]

[/quote]Miten sinut on kasvatettu kun noin naisia pelkäät? Täällä kyllä uskallat näitä miesviha -kommentteja heitellä, mutta miten on normaalissa elämässä? Sinulla ei taida olla edes parisuhdetta? :-D

[/quote]

Nyt oot väärässä, 10v parisuhdetta takana :)

Vierailija
14/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itsepä olet valinnut miehes!

Vierailija
15/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:45"]

[/quote]

[/quote]Onko pelikaverit jossain käymässä, kun ehdit irtautumaan?

Vierailija
16/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:45"]

[/quote]

[/quote]Lucky girl...

Vierailija
17/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:47"]

Mutta itsepä olet valinnut miehes!

[/quote]Jos ääliöille olisi Mensaa vastaava yhdistys, pääsisit lausahduksellasi jäseneksi ilman testejä.

Vierailija
18/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:44"]Entäpä tämä naiset. Oli yks perj. ku olin tullut ennen vaimoani töistä, aattelin et käyn ottamassa kunnon löylyt ja peseytymäss. Siinä tuli sitten mieleen, että taidanpa seistä alasti eteisessä kun vaimo saapuu töistä kotia, no siinä tatti tanassa seisoin ja ei edes vilkaissut minua päin? odotin kyllä siinä vaiheessa jotain ihan muuta :( pettynyt mies...
[/quote]Ja vaimo ajatteli, että voi tsiisus tuo mies ei ole oppinut naisista yhtään mitään...

Vierailija
19/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö mies! Itse olisin ollut kiitollinen illallisesta ja antanut rouvalle vielä pannacotan jälkeen makeampaakin jälkiruokaa. 

Vierailija
20/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä itkua. Eikö jokainen valitse sen miehesä, ainaki niin Suomessa on tähän mennessä toimittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi