Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkuhousunsuojien kulutus?

Vierailija
21.03.2015 |

Miten pitkään pidätte samaa suojaa housuissa? vaihdatteko puhtaan joka kerta kun käytte vessassa vai annatteko olla koko päivän? kauanko pärjäätte paketillisella?

Mietin vaan kun ite oon suojien suurkuluttaja päivässä menee monta ja paketti riittää noin viikon?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvoin, silloin kun käytän niin kankaisia kestosuojia.

Vierailija
22/63 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan n. kekrran päivässä, joskus kaksi kertaa. Mulla on voimakas ovisvuoto, sen lisäksi kiihotun tosi herkästi ja olen sellainen "heti valmis" tapaus, melkein aina märkänä. Olen ollut sitä teinistä asti, ja sama jatkuu vaikka olen 39 v. Saa ihan rauhassa alapeukuttaa, minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en tykkää tästä mutta näillä mennään. Mies toki tykkää mutta mua se ei paljoa lohduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 kertaa vaihdan päivässä riippuu vähän en käytä kun kodin ulkopuolella ja paketilla pärjää viikon pari ja allwaysia käytän ne on parhaita.

Vierailija
24/63 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin sama kuin ap ja 16 mutta joudun laittaa kuivan suojan aina kun käyn vessas muuten alkaa haista eli ph suojia kuluu paljon

Vierailija
25/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesttiko haudotte pilluanne niillä muoviläpysköilla? miettikää vähän mikä kasvualusta bakteereille tarviin myös suojaa usein mutta käytän kestoja ne on kalliita mutta ei haudo eikä tarvii vaihtaa niin usein ku nesteet imeytyy kankaaseen.

Vierailija
26/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää, kierukan takia tiputtelua jo puoli vuotta :(

Vierailija
27/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voisinkin olla pelkillä pikkareilla ees yhen päivän oisin niin onnellinen mutta kiitos jatkuvasti valuvan valkovuodon pakko on käyttää suojaa aina muuten tulee vuoto läpi kaikista housuista ja tää vituttaa etenkin kesällä kun ei rannallakaan voi olla biksuissa ilman suojausta ja sitten kun se näkyy läpi niistä bikinihousuista.

Vierailija
28/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuoksulliset alwaysit on kivoja. Menee 1 työpäivinä ja kun menen kavereille, baariin tms. Viikossa ehkä 5 kuluu. Jos ne on loppu, en kauheesti kaipaile.

Vierailija
29/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä asti runsaan valkovuodon takia pikkuhousunsuoja pöksyissä, 1 per päivä.

Esim. Libressellä on hengittäviä suojia puuvillamaisella päällysteellä, joten ei tunnu miltään hautuvalta muoviläpyskältä (vrt. Always hyi) :D Ilman pikkuhousunsuojaa voi farkkujen sauma tuntuu liiankin hyvin ja sit ainakin ollaan pöksyt märkinä!

Minkäs teet kun oot kiimanen mirkku. Kertaakaan n. kymmenen vuoden aikana en oo hiivaa tms ongelmaa asiaan liittyen kohdannu :)

Vierailija
30/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrane aika!

Vierailija
31/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti aikuiset ihmiset. Onko aina pakko ilmaista oma mielipiteensä noin rumasti ? Ja eikö ihmisten KAALIIN mahdu että meitä on erilaisia ? Toisella tulee tippa valkovuotoa, toisella paljon päivän aikana. Ei tarvi aina alkaa haukkumaan, että "sinussa on vikaa" jos keho on erilainen kuin itsellä. Ap:lle : Mä vaihdoin kolmesti päivässä ennen kuin siirryin ihan vaan käyttämään vessapaperia alushousuissa, koska pikkuhousunsuojat hautoivat liikaa. Ihan normaali alapää on minulla, mutta kostun vaan todella helposti ja kirkasta & hajutonta vuotoa on paljon.

Vierailija
32/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:32"]

Mulla menee pikkuhousunsuojia työpäivän aikana 3-4 kpl. Tarvittaessa vaihdan useammin. Kotona pyrin olemaan käyttämättä. Karvat löytyy ja pesen vedellä alapään joka päivä. Joidenkin on vain pakko käyttää noita suojia ja uskokaa vain, että ei niitä kukaan huvikseen käytä! Runsas valkovuoto on ollut aina ja oviksen aikaan aina vain pahenee. Mieluummin vaihdan pikkuhousunsuojia kuin alushousuja ja päällyhousuja monta kertaa päivässä. Ja ei, ei ole tulehdusta ym eli tuolle ei vain voi mitään. Nyt olen raskaana ja tilanne vain pahenee valkovuodon osalta (lääkärin mukaan kaikki on ok)..todella rasittavaa, mutta minkäs teet :(

[/quote]

Mä luulin et oon ainut jolla tää vaiva? suoja on kokoaika housuissa kun liikun kodin ulkopuolella.

Vierailija
33/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa lukea että on muitakin jotka vuotaa jatkuvasti. Itsellä ainakin jos juoksen tai hypin niin housut aivan märät :(

Vierailija
34/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pikkuhousunsuojia yleensä parin viikon ajan kuukaudesta. Valkovuoto ei ole kauhean runsasta, mutta sitä saattaa tulla kertarysäyksellä paljon. En voi vaihtaa pikkareita esim. kaupassa kesken kaiken, siksi suoja varalta.

Kuluu ehkä 1-2 suojaa per päivä, koska kotona en yleensä käytä, enkä öisin. Säästöpakkaus riittää useammalle kuukaudelle.

Valkovuotoa mulla tuli paljon jo ennen menkkoja, 11-vuotiaana. En ajellut silloin vielä karvoja, joten tuskin sekään vaikuttaa. Pikkuhousunsuojat älysin vasta joskus monen vuoden päästä. Ei kaikilla se vuoto johdu suojien liiallisesta käytöstä.

Vierailija
35/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pikkuhousunsuojien käytön kokonaan muuten, paitsi kuukautisten 2 viimeisenä päivänä on käytössä. Siihen loppui myös tulehdukset ja ylimääräiset vuodot.

Vierailija
36/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:22"]

Nyt ihan oikeasti aikuiset ihmiset. Onko aina pakko ilmaista oma mielipiteensä noin rumasti ? Ja eikö ihmisten KAALIIN mahdu että meitä on erilaisia ? Toisella tulee tippa valkovuotoa, toisella paljon päivän aikana. Ei tarvi aina alkaa haukkumaan, että "sinussa on vikaa" jos keho on erilainen kuin itsellä. Ap:lle : Mä vaihdoin kolmesti päivässä ennen kuin siirryin ihan vaan käyttämään vessapaperia alushousuissa, koska pikkuhousunsuojat hautoivat liikaa. Ihan normaali alapää on minulla, mutta kostun vaan todella helposti ja kirkasta & hajutonta vuotoa on paljon.

[/quote]

mulla kans tuo kostuminen haittaa ja tein paperista suojaa mut se menee ihan mössöks pikkareissa ja  leviää perseen väliin kiva sit pyyhkiä sitä paperimössöö pois joten käytän taas pikkuhousunsuojia vaikka niissä onkin muovia eipähän tarvii kun repästä märkä läpyskä irti ja laittaa kuiva paikalleen.

Vierailija
37/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut kestoja? Ei ole kaikkien juttu, mutta ne eivät hiosta, niin kuin muoviset ja rahaakin säästyy.

Vierailija
38/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:47"]

Ootko kokeillut kestoja? Ei ole kaikkien juttu, mutta ne eivät hiosta, niin kuin muoviset ja rahaakin säästyy.

[/quote]

en oo kokeillu enkä aiokkaan mitä teen sitten sille litimärälle suojalle kun se pitäs laittaa pesukoneeseen jos sitä haluu käyttää uusiks ja kertakäyttösen voi heittää samointein roskiin on vaan niin paljon helpompaa käyttää kertakäyttösiä.

Vierailija
39/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma kotona oon ilman ja kun meen koti ovesta pihalle aina laitan suojan ennen lähtöä menin sitten töihin,jumppaan tai bilettämään.

Vierailija
40/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu posliini teinistä asti ihan siitä syystä kun on hygienisempää ei tartu limat karvoihin ja käytän pikkuhousunsuojia aina  ja vesipesu riittää.