Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkuhousunsuojien kulutus?

Vierailija
21.03.2015 |

Miten pitkään pidätte samaa suojaa housuissa? vaihdatteko puhtaan joka kerta kun käytte vessassa vai annatteko olla koko päivän? kauanko pärjäätte paketillisella?

Mietin vaan kun ite oon suojien suurkuluttaja päivässä menee monta ja paketti riittää noin viikon?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:57"]Kysymys, kuinka moni ajaa karvoja teistä joilla vuotaa? Tai pesee pillua jopa saippualla?
[/quote]
Selittänee jotain.. mulla karvat siellä missä pitääkin, vesipesu aamuin illoin ja valkovuotoa ehkä teelusikallinen max/vrk. Ikinä oo hautonu alapäätäni moisilla. Kestositeet plus kuukuppi, muuta ei nainen tarvitsekaan

Vierailija
42/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pidätte koko päivän sitä samaa suojaa? Hyi helvetti, en yhtään ihmettele, että teillä on noita alapääongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jotkut on vaan luonnostaan kosteempia että pakko olla aina suoja muuten on märkä läntti perseessä kokoajan mut onneks joku ne on keksiny on niin helppoo vaihtaa aina puhdas kuiva vessas käydessä.

Vierailija
44/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kans mut en todellakaan pidä samaa suojaa kokopäivää vaihdan ainakin kahdesti.

Vierailija
45/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pikkuhousunsuojia työpäivän aikana 3-4 kpl. Tarvittaessa vaihdan useammin. Kotona pyrin olemaan käyttämättä. Karvat löytyy ja pesen vedellä alapään joka päivä. Joidenkin on vain pakko käyttää noita suojia ja uskokaa vain, että ei niitä kukaan huvikseen käytä! Runsas valkovuoto on ollut aina ja oviksen aikaan aina vain pahenee. Mieluummin vaihdan pikkuhousunsuojia kuin alushousuja ja päällyhousuja monta kertaa päivässä. Ja ei, ei ole tulehdusta ym eli tuolle ei vain voi mitään. Nyt olen raskaana ja tilanne vain pahenee valkovuodon osalta (lääkärin mukaan kaikki on ok)..todella rasittavaa, mutta minkäs teet :(

Vierailija
46/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Allwaysin fressness-suojia. Noin 1-3 menee päivässä. Jos menee se yksi, niin se ei ole mulla koko päivää pöksyissä. Vain sen ajan kun olen jossain pois kotoa.

Vierailija
47/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset edes kestosuojia, niin ei tarvitse pitkittää vaihtoväliä sen tähden, ettei raaski kuluttaa niitä.

Vierailija
48/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Kun asuin vielä äidilläni, käytin menkkojen vikoina päivinä siteiden sijaan. Nyt en omista niitä, käytän kuppia. Mulla tulee harvoin valkovuotoa pöksyihin tai jos tulee, niin nyppään sen vessapaperilla pois. Se lähtee kokonaan, kun on sellainen yhteinäinen klimppi. Sori yksityiskohdat. Yhdynnän jälkeen tulee kyllä vuotoa, mutten sen takia halua kulkea kahisevissa vaipoissa. Vaihdan vain alushousut tarpeeksi usein.

Vierailija
49/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 pakettia vuodessa. En käytä.

Vierailija
50/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:04"]oon ollu posliini teinistä asti ihan siitä syystä kun on hygienisempää ei tartu limat karvoihin ja käytän pikkuhousunsuojia aina  ja vesipesu riittää.
[/quote]

Lol

Vierailija
51/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän yhden per päivä jos oon menossa jonnekin. inhoan sitä tunnetta kun pöksyissä on vuotoa, tuntuu märältä ja kylmältä. tiedän että ph-suojat voivat lisätä vuotoa mutta ei voi mitään, kierre on valmis. ikinä ei tosin ole ollut esim hiivaa eikä mitään tulehdusta tai muuta alapääongelmaa elämäni aikana, varmaan just sen runsaan vuodon takia:D

Vierailija
52/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iät kaiket tullut paljon valkovuotoa, ja kyllästyin siihen pissat housuissa -tunteeseen. Käytän nykyään suojia lähes joka päivä, kun poistun kotoa. En käyttäisi noita, jos vaihtoehtona ei olisi pissahousu-fiilis.

Vierailija
53/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:49"]Mulla on iät kaiket tullut paljon valkovuotoa, ja kyllästyin siihen pissat housuissa -tunteeseen. Käytän nykyään suojia lähes joka päivä, kun poistun kotoa. En käyttäisi noita, jos vaihtoehtona ei olisi pissahousu-fiilis.
[/quote]

Ai niin, kaiken huipuksi olen köyhä opiskelija ja kaiken maailman siteet vievät kauheasti rahaa :(

Vierailija
54/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:57"]Kysymys, kuinka moni ajaa karvoja teistä joilla vuotaa? Tai pesee pillua jopa saippualla?
[/quote]

Valkovuotoa tuli saman verran jo teininä, kun en ajanut karvoja. En pese saippualla.

Vierailija
55/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartteis kyl käyttää ollenkaa mut on vaan jotenki varmempi tunne kokoaika ku on suoja housuis.

Vierailija
56/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysellään käytän jokapaivä työharjottelussa on niin ihana se mun "työpari" että suojia kastuu useempi päivän aikana.

Vierailija
57/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesto pikkuhousunsuojia. Niitä saa "pul-muovitettuina" ja ilman kosteussulkua eli käytännössä pari kangas palaa saumuroitu päällekkäin ja laitettu muoviset nepit joilla side kiinnitetään. 

Suosittelen kaikille lämpimästi! Kappale hinta on moninkertainen kertakäyttöisiin verrattuna mutta pidemmän päälle säästää. 

Isoin miinus on käytettyjen pikkuhousun suojien kantaminen mukana. Mutta minulla on muutenkin aina joku käsilaukku niin sinne laitan taiteltuna pieneen pussukkaan. Toisessa pienessä pussukassa kulkevat puhtaat. 

Pesen 60 asteessa muun pyykin joukossa ja ennen pesua laitan likaiset pieneen kannelliseen ämpäriin jossa on etikkää. Ei ole hajuhaittoja likaisten säilömisessä.

Paras puoli on se että siteitä on aina kotona, ne eivät tunnu ihoa vasten hikisiltä ja minulla on hiiva kierre loppunut kun siirryin kestoihin. Ne hengittävät paremmin kuin muoviläpyskät pöksyissä.

Niin ja vaihdan aina tarpeen mukaan. Mielummin liian usein kuin liian harvion.

Vierailija
58/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:56"]

Ne tuoksulliset alwaysit on kivoja. Menee 1 työpäivinä ja kun menen kavereille, baariin tms. Viikossa ehkä 5 kuluu. Jos ne on loppu, en kauheesti kaipaile.

[/quote]

Ne on ihan hirveitä. Kerran ostin paketin, koska käytän kuukautisten viimeisinä päivinä vaan pikkuhousunsuojia. Tuntui, että lemusin sille hajusteelle koko päivän ja varmasti kaikki töissä myös huomasi sen hajun.

Vierailija
59/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on muuten ihan totta että niitten käyttäjän haistaa (työkaveri) jotenkin se tuoksu leijuu siinä henkilön ympärillä ja sit kun liikuttaa jalkoja tai nousee ylös tuolista niin joskus oikeen lehahtaa sen tuoksu aika voimakkaasti.

Vierailija
60/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun vaihtaan ainakin 6 kertaa suojaa päivässä. Kotona käytän väljiä housuja ja olen usein ilman pikkareitakin, käytän aina pikkuhousunsuojaa jos tarvinnee koulunpenkillä istua tai muualla olla kuin kotona ja se on vaihdettava n. Puolen tunnin-tunnin jälkeen uuteen... todella runsasta valkovuotoa mulla ollut aina, vikansa kai kaikilla? Mua se jatkuva vuoto inhottaa mutta ei siihen mikään mahda, se ei kylläkään haise millekään ja on normaalia mulle.