Pikkuhousunsuojien kulutus?
Miten pitkään pidätte samaa suojaa housuissa? vaihdatteko puhtaan joka kerta kun käytte vessassa vai annatteko olla koko päivän? kauanko pärjäätte paketillisella?
Mietin vaan kun ite oon suojien suurkuluttaja päivässä menee monta ja paketti riittää noin viikon?
Kommentit (63)
käytän kyl aina ja noin kolmesti päivässä laitan uuden housuihin mut kotona ja vapaa ajalla yritän olla mahollisimman paljo ilman koska ne hautoo aika paljo.
Miksi haudot alapäätäsi niillä muoviläpysköillä?
Mikset mene lääkäriin? Ei tuollainen vuoto ole normaalia. Mä olen käyttänyt ehkä yhden paketillisen koko elämäni aikana, ja olen 45-vuotias.
En ole ikinä käyttänyt, ovat minusta täysin turhia.
no mulla on kokoikäni ollu todella runsasta valkovuotoa siks joudun käyttämään.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:12"]no mulla on kokoikäni ollu todella runsasta valkovuotoa siks joudun käyttämään.
[/quote]
Pikkuhousunsuojat lisäävät valkovuotoa.
Yksi per päivä menee. Käytän lievän virtsankarkailun vuoksi.
Öisin en käytä, en edes aluhousuja.
Ilmankaan ei voi olla. Runsas vetinen valkovuoto, normaalia kuulemma, ja ph suojia on pakko käyttää. Vaihdan kerran päivään.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:49"]Mulla on iät kaiket tullut paljon valkovuotoa, ja kyllästyin siihen pissat housuissa -tunteeseen. Käytän nykyään suojia lähes joka päivä, kun poistun kotoa. En käyttäisi noita, jos vaihtoehtona ei olisi pissahousu-fiilis.
[/quote]
Ai niin, kaiken huipuksi olen köyhä opiskelija ja kaiken maailman siteet vievät kauheasti rahaa :(
[/quote]
No ainakin kuukautisten aikana voisit käyttää kuppia (mikäli et ole neitsyt). Säästyisi paljon rahaa, eikä oo pissat housuissa -fiilistä.
Käytän koska kiihotun tosi helposti pelkästään ajatuksen voimalla, joten pakkoväline aina ja vaihdan usein yleensä joka vessareissulla joo ja ostan uusia joka viikko.
Kerran päivässä vaihdan. Menkkojen hyvin niukkoina päivinä pärjään usein pikkuhousunsuojalla ja sitä saatan vaihtaa hiukan useammin. Paketti kestää kyllä niin monta päivää kuin pakkauksessa on niitä läpysköjä, n. kuukauden siis.
Öisin nukun ilman alushousuja, silloin saa alapää hengittää.
Maitohappobakteereja napaan, niin rauhottuu kummasti ylimääräiset vuodotkin. Ei hitto ole normaalia, että päivästä toiseen pitää kulkea joku suoja housuissa. Tajuan menkkoja odottaessa tai tiputellessa vikoja päiviä, tai jos on runsaat ovislimat, mutta että joka päivä niin huhhuh. Lääkärin puoleen kääntyisin.
joudun kans vaihtaa uuden joka vessareissulla mulla on aina ollu tosi runsasta valkovuoa ja kostun vielä ihan helvetisti kun vähänkin kiihotun et melkein pitäs sidettä tai tamppoonia pitää kokoaika mut normitilanteissa mennään ihan pikkarisuojilla joita menee paljon jos ostan normipaketin eli n30 kpl paketti on käytetty alle viikossa.
Meillä kuluu kans paljon on kolme naista talossa ja kaikki käyttää ph suojaa aina.
nykysin tarviin jotain suojausta pikkareihin kun ostin "jumppakuulat" kostuttaa muuten pöksyjä liikaa mut en niinkään käytä pikkuhousunsuojia vaan taittelen veski tai talouspaperista suojan ettei housut kastu.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:31"]Meillä kuluu kans paljon on kolme naista talossa ja kaikki käyttää ph suojaa aina.
[/quote]
Oletteko joku lesbokommuuni vai miksi olet opettanut lapsesi hautomaan alapäätään muovisissa vaipoissa?
Mä en käytä pikkuhousunsuojia ollenkaan. Tyttäreni käyttää parina päivänä kuukaudessa, eli menkkojen vikoina päivinä, eli ei tarvii koko aikaa olla paketteja ostamassa.
Miksi alapeukutatte, jos jonkun ei tarvitse käyttää? Miksette voi olla iloisia sen puolesta? Miksi alapeukutatte, jos joku koettaa auttaa teitä? Vaikkei neuvo juuri sinun kohdalla toimisikaan, etkö voi olla kiitollinen, että joku yrittää auttaa?
Yks paketti kestää noin vuoden. Käytän vaan menkkojen menkkojen aikaan siltä varalta, jos kuppi täyttyy liian nopeasti
Mä tykkään varsinkin talvella pitää jotain, koska pikkuhousut rupee tuntumaan kylmiltä, jos niihin tulee valkovuotoa. Ennen käytin pikkuhousunsuojia yhden päivässä, nykyään käytän kankaisia siteitä tai pikkuhousunsuojia.
Pikkuhousunsuojissakin on eroja - joku merkki tuntui tosiaan siltä että tarvis vaihtaa useamminkin, ei kai imenyt oikein mitään.