Kun ihmisellä ei ole lapsia, hän ei voi...
(täydennä virke omien käsitystesi ja asenteidesi mukaan)
Kommentit (57)
...ei voi tietää millaista on äidinrakkaus.
Pitää lomapäivää kun "meidän Pinjalla taitaa olla laastari sormessa"
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:03"]
...tietää todellisesta onnesta ja rakkaudesta mitään.
[/quote]
Ei kuulosta aidosti onnellisen ihmisen puheelta.
..syyttää itseään siitä, että on tuonut viattoman ihmisen tähän kohti taloudellista, sotilaallista ja ekologista katastrofia kulkevaan maailmaan.
ei voi tietää, miltä tuntuu, kun on herännyt yöllä kymmenen kertaa itkevän vauvan takia.
miten sidottu vanhempi on lapseen ja lapsen tarpesiin.
Hän ei voi katua lasten hankkimista.
Tajuta, mitä ihanaa on 15 minuutin rauhallisessa kahvitauossa.
.. ANtaa neuvoja vanhemmuudesta, tietää mitä on äidinrakkaus, jättää perintöä jälkeläiselleen. Siinä ne olikin mitä omaan mielene juolahti. En silti millään ymmärrä miksi vauva-palstalla mammat ja velat on käsirysyssä usein, eikö jokaisen tulisikin elää elämäänsä omalla tapaa ilman tunnetta että tarvii lytätä ne toisin eläjät sitten? :) Jos olet onnellinen niin ei sinulla ole sitä tarvetta todistella muille, tiedän sen kokemuksesta.
...pelätä lapsen onnellisuuden/turvallisuuden puolesta, tai hänen menettämistään
T: vapaaehtoisesti lapseton, jolla tämä on yksi merkittävä (ei koko) syy siihen miksi en halua lapsia. Joten tiedän kyllä mitä äidinrakkaus on.
..ymmärtää, miten raskasta pienten lasten kanssa joskus voi olla.
..tietää, miten paljon joinakin päivinä antaisinkaan vaihtaakseni osia hänen kanssaan. Onneksi tämä on vain hetkellinen tunne, joka aika ajoin väsymyksestä kumpuaa.
tuntea tälläista ädinrakkautta!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4422757/ketju/perheenaiti_kuinka_usein_sinut_valtaa_tunne_etta
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:12"]...tietää millaista on olla äiti tai isä.
[/quote]
En nyt ymmärrä alapeukkuja. Perheellisille sanotaan AINA etteivät he voi tietää millaista olisi olla lapseton. Miten lapseton voi muka todella tietää millaista on olla äiti tai isä?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:12"]...tietää millaista on olla äiti tai isä. [/quote] En nyt ymmärrä alapeukkuja. Perheellisille sanotaan AINA etteivät he voi tietää millaista olisi olla lapseton. Miten lapseton voi muka todella tietää millaista on olla äiti tai isä?
[/quote]
Kumma kun minä en tällaista kuule.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:12"]...tietää millaista on olla äiti tai isä. [/quote] En nyt ymmärrä alapeukkuja. Perheellisille sanotaan AINA etteivät he voi tietää millaista olisi olla lapseton. Miten lapseton voi muka todella tietää millaista on olla äiti tai isä?
[/quote]
Kumma kun minä en tällaista kuule.
[/quote]
Niin mitä et kuule?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:13"]
...ei voi tietää millaista on äidinrakkaus.
[/quote]
Kyllä minä tiedän, vaikkei ole lapsia. Minun äiti rakasti minua.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:37"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:12"]...tietää millaista on olla äiti tai isä. [/quote] En nyt ymmärrä alapeukkuja. Perheellisille sanotaan AINA etteivät he voi tietää millaista olisi olla lapseton. Miten lapseton voi muka todella tietää millaista on olla äiti tai isä? [/quote] Kumma kun minä en tällaista kuule. [/quote] Niin mitä et kuule?
[/quote]
"Perheellisille sanotaan AINA etteivät he voi tietää millaista olisi olla lapseton"
...tietää millaista on olla äiti tai isä.