Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on vastaanottanut sähköpostin

Vierailija
14.09.2006 |

joka on alkuperältään Mannerheimin lastensuojeliitosta otsikolla Lupaathan pistää eteenpäin?Lupaathan

Jos saatte kyseisen viestin, lähettäkää se eteenpäin. Näin voimme pelastaa yhden pienen tytön jolla enää elinaikaa 6 kk koska sairastaa vakavaa syöpää. Amerikkalainen syöpäyhtiö on luvannut antaa jokaisesta välitetystä viestistä 6 senttiä tämän tytön hoitoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut lähettää ja enkä uskaltanut avata. Kävin nyt tuon viestin lukemassa ja viesti oli koskettava.

Vierailija
2/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tyttö ole vieläkään toipunut? sitkee ainakin on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos listalla on esim. 50 nimeä ja se sama viesti on mun lisäksi lähetetty 10 muulle, niin ne nimilistathan on aivan järjettömiä. Ne viestit pitäis silloin laittaa yhdelle kerrallaan, että ne toimii.

Eri asia on sitten netissä olevat adressit, niiden nimilistat sentään toimii.

Vierailija
4/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jo vuodesta 1975 asti keirtäneet katkaisettomat ketjut" .....

Vierailija
5/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viissiin kirjoitustaitokin kadonnut....

Vierailija
6/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

" jo vuodesta 1975 asti keirtäneet katkaisettomat ketjut" .....

Varsinkin kun ovat tosiaan useinmiten täyttä humpuukia ja aiheuttavat vain ihan turhaa liikennettä ja kuormittavat resursseja.

Vierailija
7/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lähettänyt kyseisen viestin kaikille keiden osoite on minulla sähköpostissa muistissa.

Vierailija
8/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen, kiertokirjeet on täyttä humpuukia! Kuten esim. ne Nokian viestit jossa luvataan kännykkä. Kannattaa vaan deletoida moiset viestit. Itse en kierrätä enää mitään viestejä.

Vierailija
9/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähetellyt myös ketujukirjettä, jossa kertoo, ettei MLL ja hän ole missään tekemisissä ollut kyseisen kirjeen kanssa.....

Hänen kirjoittamakseen vaan on keksitty koko tarina...

Vierailija
10/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla tai Mannerheimin lastensuojeluliitolla ei ole kummallakaan mitään tekemistä kyseisen ketjuviestin sisällön kanssa.

Viesti on aiheeton ja asiaton. Siitä löytyy varoitus F-Securen sivuilta. Ketjun katkaiseminen on siis ensiarvoisen tärkeää!

Toivon sinun välittävän tämän informaation erityisesti sille taholle, jolta olet viestin saanut sekä niille joille olet sen mahdollisesti eteenpäin välittänyt.

Hyvää kesän jatkoa

Soile Pitkänen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi