Mokasinko miehen kanssa?
Kyseessä on exäni, joka oli ennen muinoin "hulluna" minuun. Itselläni on ero vireillä (olen saanut nykyisessä liitossani kaksi lasta, jotka ovat vielä aivan pieniä). Olemme jutelleet exän kanssa lähinnä chatissa ja hän pyysi minua laittamaan uusia kuvia. Noh, näppäsin pari selfietä kylpyhuoneessa siten, että olin kotivaatteissa (pyjamahousut ja t-paita), tukka auki piiitkänä hapsottaen ja aika kotoisessa ilmeessä muutenkin. Mies kehui, että kuvat olivat hyviä ja minä muka niissä kaunis. Olen ehkä hieman liikaa paljastanut ihastumisen tunteitani hänelle myös. Mies itsekin on rakoilevassa suhteessa omalla tahollaan. Mutta sen valokuvien vaihtamisen jälkeen on yhteydenpito hiljentynyt hänen puoleltaan selvästi. Mitä tein väärin?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:25"]
Kahden lapsen äiti lähettää herutuskuvia ulkopuoliselle miehelle, yököttävää käytöstä.
[/quote]
En kyllä käsitä, mitä se äitiys tai kaksi lasta asiaan liittyy mitenkään, jos kuitenkin olen eroamassa miehestäni. Eikö äiti saisi laittaa viestiä miehelle tai kuvia? Pitääkö minun elää loppuelämäni eronneena? Nyt toki näyttää siltä, että toiveeni exäni kanssa yhteen palaamisesta meni tässä, mutta silti: miksi niin ei saisi toimia? T. AP
[/quote]
Tietääkö ex:än kumppani, että viestittelette? Tietääkö hän, että lämmittelette vanhaa? Jos ei, niin hän pettää ja sinä mahdollistat pettämisen.