Mokasinko miehen kanssa?
Kyseessä on exäni, joka oli ennen muinoin "hulluna" minuun. Itselläni on ero vireillä (olen saanut nykyisessä liitossani kaksi lasta, jotka ovat vielä aivan pieniä). Olemme jutelleet exän kanssa lähinnä chatissa ja hän pyysi minua laittamaan uusia kuvia. Noh, näppäsin pari selfietä kylpyhuoneessa siten, että olin kotivaatteissa (pyjamahousut ja t-paita), tukka auki piiitkänä hapsottaen ja aika kotoisessa ilmeessä muutenkin. Mies kehui, että kuvat olivat hyviä ja minä muka niissä kaunis. Olen ehkä hieman liikaa paljastanut ihastumisen tunteitani hänelle myös. Mies itsekin on rakoilevassa suhteessa omalla tahollaan. Mutta sen valokuvien vaihtamisen jälkeen on yhteydenpito hiljentynyt hänen puoleltaan selvästi. Mitä tein väärin?
Kommentit (21)
Jospa vaikka exäsi nykyinen on nähnyt nuo kuvasi!? Ja mistä sinä sen 100 varmasti tiedät, että heidän suhde rakoilee?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:23"]Exät on exiä. Kannattas vaa antaa olla ja keskittyy vaikka siihen eroo ja lapsii. Ehkä sil exäl menee nyt ihan hyvin omassa suhteessaa siks ei piä yhteyttä ja sitte ku sil menee huonommin se taas jaksaa muka kiinnostua.
[/quote]
Tämä. Mun ex tekee samaa. Kun vaimon kanssa menee huonosti, laittaa mulle viestejä, flirttailee ja vonkaa mua takasin. Kun menee paremmin, ei kuulu mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:25"]
Kahden lapsen äiti lähettää herutuskuvia ulkopuoliselle miehelle, yököttävää käytöstä.
[/quote]
En kyllä käsitä, mitä se äitiys tai kaksi lasta asiaan liittyy mitenkään, jos kuitenkin olen eroamassa miehestäni. Eikö äiti saisi laittaa viestiä miehelle tai kuvia? Pitääkö minun elää loppuelämäni eronneena? Nyt toki näyttää siltä, että toiveeni exäni kanssa yhteen palaamisesta meni tässä, mutta silti: miksi niin ei saisi toimia? T. AP
[/quote]
Tietääkö ex:än kumppani, että viestittelette? Tietääkö hän, että lämmittelette vanhaa? Jos ei, niin hän pettää ja sinä mahdollistat pettämisen.
[/quote]
Lasketaanko nykyään jo pelkkä viestittelykin pettämiseksi? Ennen pettäminen oli seksiä ja vastaavaa, mutta siis riittävätkö nykyään siihen chattiviestit?
[/quote]
Kyllä minusta seksuaalinen viestittelykin on tavallaan pettämistä, vaikka ei fyysistä olekaan VIELÄ. Haluaisitko sinä, että kumppanisi viestittelisi jotain tuollaista toisten kanssa? Se olisi ok eikä sinulle tule petettyä oloa?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"]
Kahden lapsen äiti lähettää herutuskuvia ulkopuoliselle miehelle, yököttävää käytöstä.
[/quote]
En kyllä käsitä, mitä se äitiys tai kaksi lasta asiaan liittyy mitenkään, jos kuitenkin olen eroamassa miehestäni. Eikö äiti saisi laittaa viestiä miehelle tai kuvia? Pitääkö minun elää loppuelämäni eronneena? Nyt toki näyttää siltä, että toiveeni exäni kanssa yhteen palaamisesta meni tässä, mutta silti: miksi niin ei saisi toimia? T. AP
[/quote]
Koska olet vielä naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]
Miksi haluat heti uuden suhteen? Etkö osaa olla yksin? En ymmärrä teikäläisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:25"] Kahden lapsen äiti lähettää herutuskuvia ulkopuoliselle miehelle, yököttävää käytöstä. [/quote] En kyllä käsitä, mitä se äitiys tai kaksi lasta asiaan liittyy mitenkään, jos kuitenkin olen eroamassa miehestäni. Eikö äiti saisi laittaa viestiä miehelle tai kuvia? Pitääkö minun elää loppuelämäni eronneena? Nyt toki näyttää siltä, että toiveeni exäni kanssa yhteen palaamisesta meni tässä, mutta silti: miksi niin ei saisi toimia? T. AP [/quote] Miksi haluat heti uuden suhteen? Etkö osaa olla yksin? En ymmärrä teikäläisiä.
[/quote]
Minäkään en ymmärrä heitä, jotka eivät osaa olla ilman suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:25"] Kahden lapsen äiti lähettää herutuskuvia ulkopuoliselle miehelle, yököttävää käytöstä. [/quote] En kyllä käsitä, mitä se äitiys tai kaksi lasta asiaan liittyy mitenkään, jos kuitenkin olen eroamassa miehestäni. Eikö äiti saisi laittaa viestiä miehelle tai kuvia? Pitääkö minun elää loppuelämäni eronneena? Nyt toki näyttää siltä, että toiveeni exäni kanssa yhteen palaamisesta meni tässä, mutta silti: miksi niin ei saisi toimia? T. AP [/quote] Tietääkö ex:än kumppani, että viestittelette? Tietääkö hän, että lämmittelette vanhaa? Jos ei, niin hän pettää ja sinä mahdollistat pettämisen. [/quote] Lasketaanko nykyään jo pelkkä viestittelykin pettämiseksi? Ennen pettäminen oli seksiä ja vastaavaa, mutta siis riittävätkö nykyään siihen chattiviestit?
[/quote]
Riippuu siitä mitä siihen viestiin kirjoittaa...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:26"]
Hiljeni siksi kun se tajus miten ruma ootkaan :D
[/quote]
Voi olla. Tuota pelkäsin itsekin. :/ Nykyinen mieheni on murentanut itsetuntoni lähes täysin ja exäni sen sijaan piti minua aina kauniina. Olen ehkä ränsistynyt nykyisen liittoni aikana, sillä rakkaudettomuus jättää jälkensä ja mieheni ei anna minun mennä kampaamoon tai ostamaan uusia vaatteita. Laittauduin siihen kuvaan kuitenkin suht nätiksi olosuhteisiin nähden. Mutta täytynee siis tunnustaa suuren suuri virheeni. Se orastava toive uudesta suhteesta meni sitten siinä. T. Ap
[/quote]
Mutta eihän se ollut uusi suhde. Todennäköisesti sun eksä viestittelisi muille myös sitten kun teillä menee huonosti. Sellaisen suhteenko haluat?
21 jatkaa: Te olette eksäsi kanssa joskus eronneet ihan syystäkin. Älä nyt hyvä ihminen ala sekoilemaan. Hoida ero loppuun ja parantele itsetuntoasi vaikka terapiassa ja etsi sitten ihan uusi suhde jossa voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä hyvillä mielin.
Sun EX joka on rakoilevassa suhteessa ja chattailette ja lähetät kuvia.... Hmmm.... Pimeetä touhua sanoisinko.
Exät on exiä. Kannattas vaa antaa olla ja keskittyy vaikka siihen eroo ja lapsii. Ehkä sil exäl menee nyt ihan hyvin omassa suhteessaa siks ei piä yhteyttä ja sitte ku sil menee huonommin se taas jaksaa muka kiinnostua.
Kuulostaa vakavalta tapaukselta lesbofobista mikroaggressiota.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:26"]
[/quote]
Voi olla. Tuota pelkäsin itsekin. :/ Nykyinen mieheni on murentanut itsetuntoni lähes täysin ja exäni sen sijaan piti minua aina kauniina. Olen ehkä ränsistynyt nykyisen liittoni aikana, sillä rakkaudettomuus jättää jälkensä ja mieheni ei anna minun mennä kampaamoon tai ostamaan uusia vaatteita. Laittauduin siihen kuvaan kuitenkin suht nätiksi olosuhteisiin nähden. Mutta täytynee siis tunnustaa suuren suuri virheeni. Se orastava toive uudesta suhteesta meni sitten siinä. T. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:22"]
Sun EX joka on rakoilevassa suhteessa ja chattailette ja lähetät kuvia.... Hmmm.... Pimeetä touhua sanoisinko.
[/quote]
Mikä siinä on pimeetä?
Älä lannistu vaan odottele vaikka kolme päivää ja kysy sit mitä kuuluu, mut älä ole tuolla asenteella liikkeellä hänen kanssaan vaan itsevarmuutta kehiin :) jos vastaa pian ja kysyy samaa sulta niin sit vois jopa tullakki jotain. Ja jos kehuu kauniiksi, niin kiitä, älä ilmaise vaatimattomuutta. T. Exänsä kanssa yhteen palannut <3
Kymppi jatkaa.. Itsevarmuus kaunistaa ketä vain.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:56"]
[/quote]
[/quote]
Tietääkö ex:än kumppani, että viestittelette? Tietääkö hän, että lämmittelette vanhaa? Jos ei, niin hän pettää ja sinä mahdollistat pettämisen.
[/quote]
Lasketaanko nykyään jo pelkkä viestittelykin pettämiseksi? Ennen pettäminen oli seksiä ja vastaavaa, mutta siis riittävätkö nykyään siihen chattiviestit?