Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut kirjaviisaan päällepäsmärimonsterin kanssa? :D

Vierailija
20.03.2015 |

Minä olen... Miehelle oli loputtoman tärkeää voida keskustella helkkarin syvällistä shittiä naisensa kanssa ja oli erittäin paha paikka tajuta, että minusta ei tule kirjaviisasta. En minä itsekään huolisi pinnallista miestä, mutta kuka hitto jaksaa jauhaa jotain psykologista skeidaa tunnista ja päivästä toiseen?

Minulle kaikki tunnejutut ovat itse asiassa vahvinta aluetta ja ymmärrän erittäin paljon syy-seuraus-asioita, mutta minulla on parempaakin tekemistä kuin jauhaa ulkoa opittuja viisauksia viinilasin äärellä kynttilänvalossa totisesti jupisten.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt osui kipeästi :(

Vierailija
2/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oho, unohdin tärkeimmän; hän oli erittäin totinen ihminen, jolta sai välillä naurahduksen ja hymyn mutta kaikenlainen "lapsellinen pelleily" oli totaalisen kiellettyä ja hymiöiden käyttö erittäin vastenmielistä puuhaa. Kaikenlainen lapsenmielinen sähläys oli rasittavaa pelleilyä ja puheenaiheet aina vääriä, koska ne eivät olleet sitä psykologista skeidaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit olivat viimeisen päälle oikein kirjoitettuja, ei ikinä virheitä. Aina iso alkukirjain, pisteet ja pilkut kohdillaan. Ja nyt puhutaan tekstareista... Mutta kuinka ollakaan, hän paljastui muiltakin osin neuroottiseksi ihmiseksi ja jopa myönsi sen. Ihmekös...

Vierailija
4/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo jätti kuitenkin jäljen?

Vierailija
5/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:29"]Kaikki tuo jätti kuitenkin jäljen?
[/quote]

No en minä unohda exiäni vaikka eroan. Muistini pelittää vähän turhankin hyvin.

Vierailija
6/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei filosofoida vaan tanssitaan.

Sitapaitsi sellainen joka ei osaa edes kontaktia ottaa vaikkapa mieheen, jaa ilman hitaitakin.

Vierailija
7/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös liian hyvä muisti. Joudun juomaan unohtaakseni aivan liian ykstyiskohtaisia asioita. Enkä nyt vitsaile.

8/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen...

Vierailija
9/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:26"]Viestit olivat viimeisen päälle oikein kirjoitettuja, ei ikinä virheitä. Aina iso alkukirjain, pisteet ja pilkut kohdillaan. Ja nyt puhutaan tekstareista... Mutta kuinka ollakaan, hän paljastui muiltakin osin neuroottiseksi ihmiseksi ja jopa myönsi sen. Ihmekös...
[/quote]
Itsekin pyrin kirjoittamaan kirjoitussääntöjen mukaan myös tekstareissa. Samalla vaivalla kirjoitan oikein kuin väärin. Ei se tee minusta tiukkapipoa, jos haluan vastapuolelle olevan miellyttävää lukea selkeästi kirjoitettua viestiäni, paremminkin päinvastoin.

Vierailija
10/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin kuvailisit minua. Päällepäsmärimonsteriksi en kuitenkaan itseäni kuvailisi, vientiäkin on ollut paljon. Yksikään mies ei ole häiriintynyt tai ainakaan valittanut.

Filosofien tuontantoon tutustuminen ja niiden pohjalta yhteiskunnasta ja kulttuurista keskustelu ei mielestäni myöskään ole mitään ulkoa opittujen viisauksien jauhamista.

Vierailija
11/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:26"]Viestit olivat viimeisen päälle oikein kirjoitettuja, ei ikinä virheitä. Aina iso alkukirjain, pisteet ja pilkut kohdillaan. Ja nyt puhutaan tekstareista... Mutta kuinka ollakaan, hän paljastui muiltakin osin neuroottiseksi ihmiseksi ja jopa myönsi sen. Ihmekös...
[/quote]
Itsekin pyrin kirjoittamaan kirjoitussääntöjen mukaan myös tekstareissa. Samalla vaivalla kirjoitan oikein kuin väärin. Ei se tee minusta tiukkapipoa, jos haluan vastapuolelle olevan miellyttävää lukea selkeästi kirjoitettua viestiäni, paremminkin päinvastoin.
[/quote]

En minäkään tee tahallisesti virheitä? Mutta jokainem ymmärtöö kyllä pointin, vaikka viestissö esiintyisi muutama virhe.

Että ei tarvitse PINGOTTAA. Kunhan kirjoittaa perus ok suomen kieltä.

Vierailija
12/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:26"]Viestit olivat viimeisen päälle oikein kirjoitettuja, ei ikinä virheitä. Aina iso alkukirjain, pisteet ja pilkut kohdillaan. Ja nyt puhutaan tekstareista... Mutta kuinka ollakaan, hän paljastui muiltakin osin neuroottiseksi ihmiseksi ja jopa myönsi sen. Ihmekös...
[/quote]
[/quote]

En minäkään tee tahallisesti virheitä? Mutta jokainem ymmärtöö kyllä pointin, vaikka viestissö esiintyisi muutama virhe.

Että ei tarvitse PINGOTTAA. Kunhan kirjoittaa perus ok suomen kieltä.
[/quote]
"Oikoluku pilaa luovuuden." Kuten Mungo sanoisi.

Vierailija
13/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:40"]Aivan kuin kuvailisit minua. Päällepäsmärimonsteriksi en kuitenkaan itseäni kuvailisi, vientiäkin on ollut paljon. Yksikään mies ei ole häiriintynyt tai ainakaan valittanut.

Filosofien tuontantoon tutustuminen ja niiden pohjalta yhteiskunnasta ja kulttuurista keskustelu ei mielestäni myöskään ole mitään ulkoa opittujen viisauksien jauhamista.
[/quote]

Se on kuivaa, nuivaa ja tylsää. Kun siihen yhdistää ainaisen totisuuden ja täysin asiamlisen kirjoitustyylin, niin ei hyvää päivää...

Tavatessani exäni mietin, miksi hitossa emme olleet koskaan ennen ajautuneet edes toistemme näkökenttään, vaikka olen pyörinyt niillä alueilla ennenkin.
Kun tajusin tämän todellisen luonteen toivoin, ettemme olisi koskaan törmänneet....
Pärjäisin ilman sitäkin kokemusta.

Vierailija
14/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista te jauhoitte totisesti kynttilän valossa jupisten?

Vierailija
15/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:04"]Mistä asioista te jauhoitte totisesti kynttilän valossa jupisten?
[/quote]

Emmeistään, koska en ole sellainem, kuten aloituksessa kerroin. Mutta mies olisi HALUNNUT jupista syntyjä syviä naama peruslukemilla.

Vierailija
16/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mistään*

Vierailija
17/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: "Oletko seurustellut kirjaviisaan päällepäsmärimonsterin kanssa?"

Vastaus: En ole, mutta kaikki mun miesystävät ja aviomiehet ovat :-)

Vierailija
18/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisas on pahempi kuin kirjaviisas..

Vierailija
19/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet outo

Vierailija
20/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:31"]Ap olet outo
[/quote]

Miten niin?