Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut kirjaviisaan päällepäsmärimonsterin kanssa? :D

Vierailija
20.03.2015 |

Minä olen... Miehelle oli loputtoman tärkeää voida keskustella helkkarin syvällistä shittiä naisensa kanssa ja oli erittäin paha paikka tajuta, että minusta ei tule kirjaviisasta. En minä itsekään huolisi pinnallista miestä, mutta kuka hitto jaksaa jauhaa jotain psykologista skeidaa tunnista ja päivästä toiseen?

Minulle kaikki tunnejutut ovat itse asiassa vahvinta aluetta ja ymmärrän erittäin paljon syy-seuraus-asioita, mutta minulla on parempaakin tekemistä kuin jauhaa ulkoa opittuja viisauksia viinilasin äärellä kynttilänvalossa totisesti jupisten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan esimerkistä tuli mieleen se yksi reflektoiva pariskunta, joka jaksoi saivarrella loputtomiin.

Vierailija
22/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:36"]

Aloittajan esimerkistä tuli mieleen se yksi reflektoiva pariskunta, joka jaksoi saivarrella loputtomiin.

[/quote]

Ai Satuhäissä? Niin mullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla pn alemmuuskompleksi. Koko olevansa sitä miestä tyhmempi ja kiukuttelee nyt täällä. Joku toinen ois voinut vaan todeta että tää oli tässä ja jatkanut matkaa.

Vierailija
24/24 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä sen kummempaa kuin että olitte väärät toisillenne. Moni nainen nauttii pitkistä henkevistä keskusteluista joten jos kohdalle sattuu exäsi varmaan löytää kyllä naisen, joka sopii paremmin hänelle.

Sinä taas, ehkä kannattaa katsella sellaista hulivilimpää ja rennompaa tapausta seuraavaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä