rakkaan vaimon "sytyttäminen" seksiin
Hei, kiva on ollut lukea vauva foorumia :)
Luulisin, että tänne on kiva "avautua" koska valtaosa kommenteista on ollut asiallisia. Toivottavasti tähänkin keskusteluun..
Murheeni on rakkaan vaimoni "sytyttäminen" seksiin... rakastan häntä ylikaiken ja arvostan jne. enkä *koskaan* ole pakottanut tai painostanut mihinkään mihin hän ei ole halunnut. Haluaisin kuitenkin lämpöä ja läheisyyttä ja erityisesti sitä seksiä - en pelkkää panemista vaikka kivaahan se on. Mutta ongelma lienee siinä ettei hän tunne oloaan haluttavaksi tai kauniiksi. No se on katsojan silmissä ja mun mielestä siinä ei ole mitään moitittavaa.
Olen usein ohi mennen kertonut esim. että näytätpä tänään hyvältä/kauniilta/haluttavalta jne. mutta..
Jotain jää vielä tekemättä, mitä? Olisi hyvät neuvot tarpeen.. kenelläkään ideoita?
Lapsia meillä on ja yhteisen ajan puute vaivaa, mutta se ei voi olla syynä. Lapsiperheen arki nyt vaan on kiireistä. Tämä on ollut tilanne myös jo ennen lapsia.
Sitten aikanaa en halua olla vanha katkeroitunut kääkkä jo kiroo että olishan se ollut kiva jos.
Ahdistaa lukea naisten vastaavia kommentteja missä mies ei halua. En voi ymmärtää.
Pettämään en rupea. On ehdoteltu, mutta se ei ole mun juttu. Rakastan vaimoani.
Mistä voisi saada apua meidän parisuhteen kompastuskiveen?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:17"]En voi sille mitään että mua naurattais jos mies kysyis täältä miten sytyttäis. Ja rakas vaimo kuulostaa myös oudolta, mutta minähän en olekaan mikään vaimo :D
[/quote] Ja vaimo sana ylipäänsä on tosi epähot, mutta tämähän on vain kielikuva.
Pidätkö huolta itsestäsi? Siis että käyt suihkussa joka päivä, hoidat hampaitasi hyvin, leikkaat kynnet ja tuoksut hyvälle? Erittäin ratkaisevaa ainakin mulle..
Mikä siinä onkin, että mulla tulee aina kun joku sanoo "vaimo kulta" tai "rakas vaimo" tosi epäseksikäs ja feikki olo? Mä haluan olla nainen.
rakas vaimo = myös nainen
nainen = nainen (kuka tahanssa)
rakas nainen = miehen(naisen) kanssa paljon yhteistä jaettua elämää
En voi sille mitään että mua naurattais jos mies kysyis täältä miten sytyttäis. Ja rakas vaimo kuulostaa myös oudolta, mutta minähän en olekaan mikään vaimo :D