Ehkä erilainen sinkkumies..
Moi! Ehkä ei ole viisasta purkaa tätä tänne, välillä tuntuu että tarvitsisin täysin neutraalin ihmisen jolle kertoa tarinani, mutta ehkä tämä minussa aiemmin hymyilyä aiheuttanut vauva foorumi saa riittää.
Olen hieman yli 30-vuotias duunarimies. Ulkonäöllisesti olen vasta hiljattain "puhjennut kukkaan" iän tuoman särmän ja liikunnallisen elämäntavan myötä. Pään ajelen kaljuksi hiustenlähdön vuoksi ja naamaa koristaa usein parta. Minulla on ollut nättejä naisia ja kysyntää on jos yöelämään eksyn. Ei tosin kauneimmilta, mutta niin sanotuilta "naapurin tytöiltä", joista myös pidän. Oikeastaan naisihanteeni on hitusen naisellisen pehmeä pullantuoksuinen äitihahmo. Niin, ja tämä ei ole ulkonäkökeskeinen vuodatus, kerroin tämän koska se voi olla joillekin lukijoille oleellista.
Nuorempana olin silmalasipäinen ( sittemmin korjautin näköni Femtolasikilla ) ja hiljainen poika. En saanut kaipaamaani vastarakkautta vaikka olin ihastunut usein. Kaltaiseni harmaa hyväkäytöksinen poikanen oli täysin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. Ensimmäinen seurustelusuhteeni päättyi vuoden yhdessäolon jälkeen täysin puskista tulleeseen eroon, jonka syy jäi tuntemattomaksi minulle. Olin niin Rakastunut, enkä pystynyt asiasta edes keskustelemaan, koska olin armeijassa parisen viikkoa kiinni. Ero tuli loman jälkeisenä päivänä puhelimitse. Tämän ja useiden pienempien sydänsurujen, koulukiusaamishistorian, vanhempien avioeron yms. jälkeen olinkin kovettanut tunteeni, enkä pystynyt tuntemaan oikeaa rakkautta seuraavissa seurustelusuhteissani. Se oli vain sanahelinää.
Tapasin elämän kolhiman kahden lapsen sinkkuäidin. Loimme suhteen, jossa pikkuhiljaa eheydyimme molemmat.
Opin pitkän suhteen aikana paljon lapsista, lapsiperheen arjesta, näin heidän kasvavan ja sain tarjota miehen roolimallin samalla kun lapset opettivat, mitä olisi olla isä. Opin käymään kaipassa lasten kanssa, siivoamaan lasten kanssa, laittamaan ruokaa lasten kanssa, syömään lasten kanssa, matkustamaan lasten kanssa, you name it.. Emme kuitenkaan asuneet koskaan yhteisessä kodissa, kotikaupunkikin oli eri, vaikkakin välimatka ei ollut suuri. Oman tunneköyhän sydämeni vuoksi, kaukosuhteen rasittamana ja yhteisen ajan vähyyden riuduttamana harkitsin eroa. En ollut onnellinen suhteessa. Lapset, joihin olin kiintynyt pitivät minut vielä mukana. Lopulta ymmärsin tekeväni väärin kaikkia kohtaan ja avasin suuni asiasta. Erosimme hyvissä väleissä ja hiljattain kuulin että hän on löytänyt miehen, joka pystyy tarjoamaan yhteisen ehjän perheen ja kodin, rakkauden. Olen onnellinen.
Sinkkuna taas, aloin kuntoilemaan, laitoin ruokavalion kuntoon ja paino putosi. Vaatekaappini uusiutui samalla siisteistä laadukkaista vaatteista. Olen aikuisiällä osannut pukeutua, mutta hioin tyylitajuani. Myös heteromiehelle poikkeuksellista sisustussilmää minulla on, siispä kotikin oli ja on moitteeton. Haaveilin omakotitalosta ja säästin kovasti käsirahaa varten. Töissä alkoi mennä entistä paremmin ja palkkakin nousi mukavasti. Auton vaihdoin 10 vuotta vanhempaan tiliä lihottaakseni. Sain käsirahan kasaan, kiersin taloesittelyitä lapsiperheiden ja onnellisten pariskuntien seassa. Pieni punainen hirsitalo maalla, siinä poikamiehen unelmatalo. Mielessäni pyöri huimia visioita sisustuksesta, pihasta, piharakennuksista, ulkosaunasta.. Lopulta pääni pyörsi realiteetit talon sopimattomuudesta lapsiperheelle kokonsa puolesta. Myöskin pitkä työmatka vaatisi ehkä veronsa. Viime hetkellä jätin tarjouksen tekemättä ja jätin asian hautumaan.
Tärkeän rakkaan ja läheisen Mummoni kuoleman myötä sydämeni avautui. Aidot kyynelet olivat kuin kevätauringon sulattamat, elvyttävät vesipisarat. Sydämeni lukot ja padot murtuivat. Sain tunteeni takaisin. Nautin surusta, nautin ilosta, nautin siitä että tunnen. Aivan kuin Mummoni elinvoima olis siirtynyt minuun. Aikaisempi tyhjä kuori sai sata aurinkoa sisäänsä ja minusta tuli ehyt ihminen. Pääsin suremaan vuoden takaista eroani ja ymmärsin millainen hyvä ja rakastava nainen minulla oli ollut, hänet päästin pois, hänen saappaansa on suuret täytettäväksi, niin sanoakseni.
Olen etsinyt kumppania, niin arjesta kuin tinderistäkin. Vientiä olisi, joskus haaveilin että voisin harrastaa seksiä useiden naisten kanssa. Nyt pystyisin, mutta yllättäen ei kiinnosta. Olen hyvä rakastaja, läheinen, energinen, hellä, monipuolinen. Olen aina osannut tyydyttä naiseni, antaa heille orgasmeita, useitakin. Exäni kanssa seksi olikin todella hyvää, molemmille. Nyt kuitenkin tarvitsen naisen, joka ansaitsee tämän ja jota kohtaan tunnen kaipuuta ja läheisyyttä, rakkautta. Baarista mukaan otettu tuntematon ihminen on kuin tyhjä kuori, kuin masturboisi toisella ihmisellä. En tahdo sellaita.
Yllättäen sopivan kumppanin löytäminen on muodostunut tuskaiseksi ja raastavaksi taipaleeksi ja pelkään että olen onneni jo hukannut.. Biologinen kello tikittää, tahdon lapsia, omakotitalon, pullantuoksuisen vaimon, läheisyyttä, seksiä, tahdon antaa rakkautta ja kokea sitä, tahdon kauppareissuja lasten kanssa, reissuja leikkipuistoon, perheauton. Tahdon ehjän rakastavan perheen.
Tekisi mieleni huutaa aina kun kuulen naisen valittavan kehnoa miestään, joka ei siivoa, joka ei osaa laittaa ruokaa, juo, ei huolehdi lapsista, ei osaa pukeutua, ei osaa laittaa kotia, ei pärjää lasten kanssa, lyö, pelaa rahansa, on nahjus, moukka, työtävieroksuva, huono sängyssä, ei liiku.. Mie en ole mitään nuista, mutta silti tunnen että kaipaamaani naista en löydä.
Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (22)
Aasiasta löytyy naisia jotka oppivat paistamaan pullaa.
Kannattaa kokeilla jotain oikeaa treffipalstaa, ei mitään tinderiä. Kirjoitat tosi hyvin, luulen että löytäisit netistä helposti seuraa. Ne baarissa käyvät tyhjät kuoret on myös ihan oikeita ihmisiä niinkuin sinäkin(!), heihinkin voi tutustua paremmin.
Melkeinpä pakko nostaa tämä vielä esille, jos edes jonkinlaisen mielipiteen, kommentin tai hyvän ajatuksen tähän saisi.
Kokeile prostituutioata ja muista äänestää kokoomusta/demareita.
On sutannut ihonsa musteella ja luultavasti maksanut vielä siitä ! LOL =D
Ja pääpointti oli? Vaikutat todella symppikseltä ja kaikin puolin ihanalta mieheltä, mutta en nyt oikeen ymmärtänyt mitä hait tällä kirjoituksella...
Sun pitää padota tunteet ja oppia lyömään naista. Ja kaikki toiveet toteutuu.
@5: Halusi kertoa tarinansa omien sanojensa mukaan.
Toisinaan aika lennokkaita ilmauksia ja tuntui siltä, että olet vähän dramatiikkaankin taipuvainen. Olet saanut naisilta vaikutteita kielelliseen ilmaukseen/ajattelutapaan. Ehkä olet vain hengaillut täällä niin kauan. ;)
Sulla on kevättä rinnassa. Onnea etsintään.
t. samanikäinen mies
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:47"]Sun pitää padota tunteet ja oppia lyömään naista. Ja kaikki toiveet toteutuu.
[/quote]Jep. Täällä samanlainen sinkkumies. Sen oppinut ettei meitä kilttejä valita jos vaihtoehtona hakkaava huorittelija.
Voisin ottaa ap:n treffeille kanssani milloin vain. Todella symppis kirjoitus. Alkoholisoituneita renttuja on maailma pullollaan ja siksi olen pysynyt pitkään sinkkuna.
Kaikkea hyvää ap:lle. Toivottavasti minäkin löydän oman ap:n vielä joskus. :-)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 05:47"]Sun pitää padota tunteet ja oppia lyömään naista. Ja kaikki toiveet toteutuu. [/quote]Jep. Täällä samanlainen sinkkumies. Sen oppinut ettei meitä kilttejä valita jos vaihtoehtona hakkaava huorittelija.
[/quote]
Niinpä. Täällä kirjoitellessa moni nainen sanoo, että ottaisi kiltin miehen mieluummin. IRL se kiltti mies ei aiheuta naisessa viboja, ts. ei saa pöksyjä kostumaan. Hakkaava huorittelija tekee mitä tahtoo.
Hahahaa. Ala "kirjailijaksi", tehdäänkö harlekiini-sarjaa vielä. Menestyisit naisten hömppäkirjailijana.
Lukekaa hyvät ihmiset Isä Laasasen kirjoituksia, niin ymmärrätte missä naisissa on kysymys.
Se on paras neuvo, minkäkukaan kenellekään voi antaa.
Ei mun tinderiin tällästä miestä ole osunut. Ap missä asut :)
Ne miehet, joiden mielestä naiset eivät kiinnostu kilteistä miehistä, ihastuvat itse vääriin naisiin. Olen vähän yli 30-vuotias nainen enkä ihan oikeasti tunne ketään, joka olisi parisuhteessa jonkun vaimonhakkaajarentun kanssa. Kaikilla ystävilläni on kiltit miehet. Hengaatte väärissä porukoissa, jos rentut vievät teiltä nenän edestä naiset!
Miehelle kuuluu antaa pillua hyvästä käytöksestä.
Kuulostat liian hyvälle ollaksesi totta! Vahinko että lapsentekoikä on ohi ja omat pojat teinejä. Tsemppiä etsintään, se voi kestää
Suuhteet ei onnistu pakottamalla. Naiset haistaa epätoivon jo pitkälle. Nauti elämästäsi, nyt kun sulla on talo, työasiat ja tunteet kunnossa. Opettele elämään yksin ja kerää itsevarmuutta ja hyvää oloa. Vuoden päästä lähdet sitten etsimään ja löydät varmaan oikean naisen :)
P.s. Tälle sinkkutytölle kelpaisit juuri tuollaisena juuri nyt, vaikka muut varmaan juokseekin karkuun.
Ja parempi pysyä sinkkuna kuin tyytyä huonoon suhteeseen, jonka tietää päätyvän eroon.