Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkaan vaimon "sytyttäminen" seksiin

Vierailija
20.03.2015 |

Hei, kiva on ollut lukea vauva foorumia :)

Luulisin, että tänne on kiva "avautua" koska valtaosa kommenteista on ollut asiallisia. Toivottavasti tähänkin keskusteluun..

Murheeni on rakkaan vaimoni "sytyttäminen" seksiin... rakastan häntä ylikaiken ja arvostan jne. enkä *koskaan* ole pakottanut tai painostanut mihinkään mihin hän ei ole halunnut. Haluaisin kuitenkin lämpöä ja läheisyyttä ja erityisesti sitä seksiä - en pelkkää panemista vaikka kivaahan se on. Mutta ongelma lienee siinä ettei hän tunne oloaan haluttavaksi tai kauniiksi. No se on katsojan silmissä ja mun mielestä siinä ei ole mitään moitittavaa.

Olen usein ohi mennen kertonut esim. että näytätpä tänään hyvältä/kauniilta/haluttavalta jne. mutta..

Jotain jää vielä tekemättä, mitä? Olisi hyvät neuvot tarpeen.. kenelläkään ideoita?

Lapsia meillä on ja yhteisen ajan puute vaivaa, mutta se ei voi olla syynä. Lapsiperheen arki nyt vaan on kiireistä. Tämä on ollut tilanne myös jo ennen lapsia.

Sitten aikanaa en halua olla vanha katkeroitunut kääkkä jo kiroo että olishan se ollut kiva jos.

Ahdistaa lukea naisten vastaavia kommentteja missä mies ei halua. En voi ymmärtää.

Pettämään en rupea. On ehdoteltu, mutta se ei ole mun juttu. Rakastan vaimoani. 

Mistä voisi saada apua meidän parisuhteen kompastuskiveen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta toisaalta onko niin että ns. kunnolliset miehet jää nuolemaan näppejään?

Omasta mielestä - siis verraten kavereiden juttuinhin ja nettikeskusteluihin - niin:

"Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" - Juliet Jonesin Sydän

Pitäsikö olla jännittävämpi tms.?

Auttaisko jos olis renttu? Niin että se naisten hoivavietti herää? Toisaalta on jo noi mukulat..

-AP

Vierailija
22/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ensin yläpäätä ja sitten vasta alapäätä. Sinulla tuntuisi olevan kykyä ainakin tuohon ensimmäiseen vaiheeseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:54"]

Joo, mutta toisaalta onko niin että ns. kunnolliset miehet jää nuolemaan näppejään?

Omasta mielestä - siis verraten kavereiden juttuinhin ja nettikeskusteluihin - niin:

Auttaisko jos olis renttu? Niin että se naisten hoivavietti herää? Toisaalta on jo noi mukulat..

-AP

[/quote]

Älä nyt sellasta mieti. Vaimo on valinnut sinut ja pitää sinusta. Tosin halut yleensä naisilla syttyy miehiin, jotka on enemmän huolenpitäjiä kun niitä joista pitää huolehtia. Eli sellainen suhde jossa vaimo kerää miehensä sukkia ja pyytää tuomasn tiskit tietokonepöydältä konreseen tai kysyy muistitkp tehdä sen ja sen, ei herätö naisen haluja. Halut herättää mies, joka korjaa pyytämättä lamput, vaihtaa renkaat, ei kysy vaan tekee, muistaa itse asiansa, on ns. Mies talossa. 

Rentuista puhumiset voi jättää teineille. 

Terveisin teininä niihin rakastunut, nykyään niitä välttelevä. 

Vierailija
24/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tykkäsin näistä #5 ja #7 viesteistä! Yläpäässä menee hyvin :) mutta se alapää..

ja tosiaan noita #5 ihan käytännön juttuja voisi kokeilla eihkä rohkeammin. Ehkä aina ei tarvii olle niin huomaavainen?

-AP

Vierailija
25/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatpa ihanasti vaimostasi. Jos uskallat, näytä mitä olet kirjoittanut. Jos olisin vaimosi, olisin otettu.

Vierailija
26/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri ja sellaisena tulet pysymään. Ei siinä mikään auta. Rakasta sitä vaimoasi ja ihmettele läheisyyden kaipuuta sillä aikaa.

Suosittelisin sitä pettämistä, mutta sehän ei ole runkkaajien "juttu". 

Vierailija
27/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#8 kiitti!

Ei se rentun roolin vetäminen kotoisalta tunnukaan. 

Vierailija
28/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:20"]

Hei, kiva on ollut lukea vauva foorumia :)

Luulisin, että tänne on kiva "avautua" koska valtaosa kommenteista on ollut asiallisia. Toivottavasti tähänkin keskusteluun..

Murheeni on rakkaan vaimoni "sytyttäminen" seksiin... rakastan häntä ylikaiken ja arvostan jne. enkä *koskaan* ole pakottanut tai painostanut mihinkään mihin hän ei ole halunnut. Haluaisin kuitenkin lämpöä ja läheisyyttä ja erityisesti sitä seksiä - en pelkkää panemista vaikka kivaahan se on. Mutta ongelma lienee siinä ettei hän tunne oloaan haluttavaksi tai kauniiksi. No se on katsojan silmissä ja mun mielestä siinä ei ole mitään moitittavaa.

Olen usein ohi mennen kertonut esim. että näytätpä tänään hyvältä/kauniilta/haluttavalta jne. mutta..

Jotain jää vielä tekemättä, mitä? Olisi hyvät neuvot tarpeen.. kenelläkään ideoita?

Lapsia meillä on ja yhteisen ajan puute vaivaa, mutta se ei voi olla syynä. Lapsiperheen arki nyt vaan on kiireistä. Tämä on ollut tilanne myös jo ennen lapsia.

Sitten aikanaa en halua olla vanha katkeroitunut kääkkä jo kiroo että olishan se ollut kiva jos.

Ahdistaa lukea naisten vastaavia kommentteja missä mies ei halua. En voi ymmärtää.

Pettämään en rupea. On ehdoteltu, mutta se ei ole mun juttu. Rakastan vaimoani. 

Mistä voisi saada apua meidän parisuhteen kompastuskiveen?

[/quote]

Ainoa mikä varmasti auttaa on aika. Jos jaksat odotella 30-40 vuotta ongelmasi on melko varmasti ratkennut. Ellei kuulosta hyvälle, istu hetkeksi ajattelemaan mikä on tärkeää Sinulle ja senjälkeen toimi. Sinä itse päätät elämästäsi ja voit muuttaa loppuelämäsi suunnan. Muita ihmisiä on huomattavasti vaikeampaa muuttaa haluamakseen.

Vierailija
29/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:33"]

Jospa vaimosi ei ole yhtä seksuaalinen kuin sinä ja tarpeenne eivät vaan kertakaikkiaan kohtaa. En usko, että sitä voi mitkään rakastamiset ja lepertelyt muuttaa.

[/quote]

Näin, salarakas tai ero. Seksi paranee naista vaihtamalla.

Vierailija
30/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:54"]

-AP

[/quote]

AP on oikeilla jäljillä. Jos olet vielä nuori mies, toivo ei ole menetetty.

Vierailija
31/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) et ole riittävän komea

2) kohtelet vaimoasi liian hyvin

Parhaiten pesää irtoaa miehille jotka ovat komeita ja kohtelevat naista huonosti ja vain käyttävät omiin tarpeisiinsa välittämättä näistä.

Vierailija
32/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:04"]

Kirjoitatpa ihanasti vaimostasi. Jos uskallat, näytä mitä olet kirjoittanut. Jos olisin vaimosi, olisin otettu.

[/quote]

Kauniisti on kirjoitettu. Samaa mieltä. Kaikki vaimot eivät vaan arvosta, että mies on julkisesti kirjoittamassa heidän parisuhteestaan. Vaikkakin anonyymisti. Saattaa kääntyä isoksi loukkaukseksi.

ohis

Vierailija
33/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:01"]

Älä nyt sellasta mieti. Vaimo on valinnut sinut ja pitää sinusta. Tosin halut yleensä naisilla syttyy miehiin, jotka on enemmän huolenpitäjiä kun niitä joista pitää huolehtia. Eli sellainen suhde jossa vaimo kerää miehensä sukkia ja pyytää tuomasn tiskit tietokonepöydältä konreseen tai kysyy muistitkp tehdä sen ja sen, ei herätö naisen haluja. Halut herättää mies, joka korjaa pyytämättä lamput, vaihtaa renkaat, ei kysy vaan tekee, muistaa itse asiansa, on ns. Mies talossa. 

Rentuista puhumiset voi jättää teineille. 

Terveisin teininä niihin rakastunut, nykyään niitä välttelevä. 

[/quote]

Aivan täyttä paskaa. Tuollaisen miehen ottanut nainen tykkää käydä vieraissa.

Vierailija
34/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette keskustelleet tästä ongelmasta yhdessä? Jos ette, niin vaimo ei välttämättä ymmärrä, että seksi olisi oikeasti tärkeää sinulle. Ajattelee vain, että "taas toi pervo tossa lääppii aikansa kuluksi..."

Ja miten se muu läheisyys seksin lisäksi, eikö vaimo tykkää halailla ja suudella? Yritä pitää kädestä ja syleillä, tarjoudu vaikka hieromaan hänen selkäänsä illalla. Juuri se muu läheisyys usein johtaa seksiin, suostuuko vaimo suutelemaan ja myöhemmin nimenomaan kieltäytyy seksistä? Vai eikö minkäänlainen fyysinen kontakti miellytä?

Vierailija
35/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pieni idea: ehdota esimerkiksi että voit hieroa vaimoasi (jos hän pitää hieronnasta). Sitten hieronta voi muuttua vähitellen eroottiseksi...
Minä pidän hieronnasta ja suostun mielelläni seksiin siitä ilosta. Oma libido on heikompi kun mieheni, mutta yritän silti antaa vaikkei aina huvittaisikaan. Mies yrittää kyllä saada minut nauttimaan, ostaa liukastetta ja sen sellaista. Monesti silti vaan mieluummin katsoisin leffaa, vaikka rakastankin miestä kovasti ja sängyssäkin meillä toimii.

Vierailija
36/46 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sytyn siitä, kun mies ensin puhuu nätisti ja jos teen jotain (vaikka täytän tiskikonetta) nii hän auttaa ja flirttailee, esim "vahingossa" koskee rintakehää tai seisoo takana ja antaa suudelman niskaan.. Sitten kun homma on tehty, on ihanaa kun mies vaan ottaa syleilyyn ja antaa suudelmia, ehkä välillä sanoo jotain pikkutuhmaa ja ehkä jotain kaunista.. Näyttää kunnolla että haluaa minua, eikä vain seksiä. Pidän myös siitä jos mies on hiukan raju esim työntää minut seinää vasten. Ei liian kovaa. Sitten kun mennään sängyn puolelle, se että mies tietää mitä tekee eikä kysele "onks tää hyvä, tuntuuko hyvältä, mitä haluut et teen, tuunko päälle vai alle" on kiihottavaa. Toisaalta nämä vinkit (jos tätä lukeva ei ole vakituisessa parisuhteessa) voivat joillekkin naisille ahdistavia ja voi tuntua pakottamiselta, joten kuuntele kumppania. Ja hymyile! Ei koko aikaa tarvitse, mutta myrtsi/liian vakava naama on hiukan ööm creepyä. Toivottavasti autoin!
T. 22v yhden lapsen äiti joka kuollakseen toivoo että mies lukisi tämän ja tajuaisi, että olen hieman puutteessa ja tämän kirjoittaminen oli jo kiihottavaa..

Vierailija
37/46 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:45"]

Itse sytyn siitä, kun mies ensin puhuu nätisti ja jos teen jotain (vaikka täytän tiskikonetta) nii hän auttaa ja flirttailee, esim "vahingossa" koskee rintakehää tai seisoo takana ja antaa suudelman niskaan.. Sitten kun homma on tehty, on ihanaa kun mies vaan ottaa syleilyyn ja antaa suudelmia, ehkä välillä sanoo jotain pikkutuhmaa ja ehkä jotain kaunista.. Näyttää kunnolla että haluaa minua, eikä vain seksiä. Pidän myös siitä jos mies on hiukan raju esim työntää minut seinää vasten. Ei liian kovaa. Sitten kun mennään sängyn puolelle, se että mies tietää mitä tekee eikä kysele "onks tää hyvä, tuntuuko hyvältä, mitä haluut et teen, tuunko päälle vai alle" on kiihottavaa. Toisaalta nämä vinkit (jos tätä lukeva ei ole vakituisessa parisuhteessa) voivat joillekkin naisille ahdistavia ja voi tuntua pakottamiselta, joten kuuntele kumppania. Ja hymyile! Ei koko aikaa tarvitse, mutta myrtsi/liian vakava naama on hiukan ööm creepyä. Toivottavasti autoin! T. 22v yhden lapsen äiti joka kuollakseen toivoo että mies lukisi tämän ja tajuaisi, että olen hieman puutteessa ja tämän kirjoittaminen oli jo kiihottavaa..

[/quote]

Naiset vaatii TASA-ARVOA, mutta kuitenkin pohjimmiltaan pikkusen toivoo että mies ottaa ohjat ja ihan vähän alistaa.

Vierailija
38/46 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#19 ja #20 on ollut paljonkin puhetta, mutta menee kutakuinkin niinkuin #20 viestissä niin, että se leffa voittaa :(

Varmaan juuri näin ettei libidot kohtaa.

"Kerjääminen" tuntuu tosi typerältä. Mun mielestä ei vasten tahtoaan tarvii säälistä antaa. Varmaan tässä sitten menee pieleen.

Komeudessani ei varmaan ole isommin vikaa - onhan kysyntää ollut mm. pikkujoulut ym. muut baarireissut kavereiden kanssa, yrittämättä kuitenkaan mitään.

Runkkaaminen ja pettäminen on eriasia. Ei tästä sen enempää kuin, että kaikki runkkaa. Se on ihan terveen (miehen) merkki ja laatuaikaa ittensä kanssa. Muuta väittävät valehtelee.

Tietty joidenkin omatuntoon ja arvomaailmaan sopii pettäminen, ei mun. 

En tullut tänne sääliä kyselemään. 

Kiitokset Teille ideoita ehdotelleille ja ajatuksia herättäneille.

Jotain tarttui haaviinkin :)

Varsinkin nämä omakohtaiset jutut mistä syttyy!

-AP

Vierailija
39/46 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä luetaan vaimon kanssa aamulla :)

Täysin varma, että hän ei koe tätä loukaavana(anonyymisti kun kirjoitettu). 

-AP

Vierailija
40/46 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran miespuoliselle ystävälleni, että parasta esileikkiä on mielestäni se, kun mies imuroi ja käyttää koiran lenkillä. Häntä tämä nauratti kovasti, vaikka en vitsiksi tarkoittanut. Naisen on vaikea (minun ainakin) erottaa seksi omaksi alueekseen, kyse on paljon kokonaisvaltaisemmasta asiasta. Kun on lapsia ja kotona sitä hommaa piisaa, ei asiaasi edesauta ainakaan se, jos vaimosi kokee kotitöiden jakautuvan epätasaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi