once in a life time -asia, jonka toteuttamisesta haaveilet?
Maailman ympärysmatka tai edes vähän sinnepäin
Kommentit (79)
Että "pääsisin" naimisiin. Olen siis ns. ikisinkku, joka toivoo, että jostain tulisi vastaan se täydellinen kumppani. Ronkeli kuitenkin olen ja naimisiin menen vain sellaisen ihmisen kanssa, joka on minulle täydellinen.Näillä näkymin jään siis yksin.
Toinen mitä hirveästi haluaisin, olisi matka asuntoautolla Suomen halki Jäämeren rannalle. Mulla ei ole itsellä ajokorttia, joten ihan heti ei tämäkään toteudu.
Vähän tylsiltä näyttää näin kirjoitettuna mun "kerran elämässä" jutut, mutta tylsä taidan olla itsekin :-)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:44"]
Junamatka Siperian halki.
[/quote]
Mulla sama!!!
Mies haluaisi junamatkalle Austraalian halki tai tallustelemaan New Yorkin kaduille, mutta itselleni riittäisi pääsy opiskelmaan lisää vielä joskus:)
Olisi rahaa mennä tavarataloon ja ostaa kerralla asukokonaisuuksia esim. kengät, takki, laukku, housut, pusero ja neule. Olen jo vuosia haalinut vaatteeni kirpputoreilta ja alelaareista.
Haluaisin lähteä Kambodzaan lastenkotiin vapaaehtoistyöhön. Saisin samalla reissulla toteuttaa toisen pitkäaikaisen unelman, mennä seuraamaan auringonnousua Angor Watin temppelialueelle.
Että olisin käynyt ainakin kahdenkymmenenviiden eri kielen kurssit.
Että miehuuteni saisi tunnistusta edes joskus.
Laulaisin jonkun laulun hyvin.
Inspiroisin suurta ihmisryhmää puheillani.
-Mies 29v-
Niitä riittää. Haluaisin yli kaiken Näyttelijäyliopistoon tai Teatterikorkeakouluun opiskelemaan, olla vieraana Golden Globe- ja/tai Venla-gaalassa saada vihkiminen kirkossa, tavata suosikkinäyttelijäni (Richard Armitage), käydä Kiinassa ja mennä pariksi viikoksi Englantiin johonkin paikallisen perheen luokse.
Muutamakai kuukaudeksi kiertämään Aasiaa rinkan kanssa - just me, myself and I.
Reissasin paljon yksin nuorempana, ja nyt odotan aikaa että lapset sen verran isoja että mamma voi häippäistä muutamaksi kuukaudeksi ja kiertää kaikki Bamse -klubit mahdollisimman kaukaa... ;)
Muuttaa vielä kerran Lontooseen, niin että siellä olisi varaa asua mukavasti. Tuskin tulee tapahtumaan, lun olen erittöin tyytyväinen nykyiseenkin kotikaupunkiini.
Maailmanympärimatka. Viisi vuotta sitten vaihtoehtona oi myydä kaikki ja jättää oravanpyörä tai saada lapsi, jota odotettiin kahdeksan vuotta. Tuli sitten toinenkin, iso yllätys. Nyt onni on tässä, mutta aitutaki ja tahiti kummittelee..ja uusi-seelanti... Ja ....
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:49"]
Maailmanympäri-risteily. Syyskuussa lähdetään!! :)
[/quote]
Paljonko maksaa ja kauan kestää?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:49"]
Maailmanympäri-risteily. Syyskuussa lähdetään!! :)
[/quote]
103 päivää kestää ja hinta taisi olla 27000e/pää + ruoat.
Paljonko maksaa ja kauan kestää?
[/quote]
Salainen luksushotelliloma jonkun kauniin naisen kanssa (olen heteronainen).
Jos pääsisin kerran elämässäni Hornetin kyytiin.
Kerran pääsin katsomaan kun niitä lähti lentoon 5 minuutin väliin varmaan 10 kpl.
Kun täytän 60 v haluan tän kokea ( eli viiskymppiset jo ohitettu).
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:33"]Olisi rahaa mennä tavarataloon ja ostaa kerralla asukokonaisuuksia esim. kengät, takki, laukku, housut, pusero ja neule. Olen jo vuosia haalinut vaatteeni kirpputoreilta ja alelaareista.
[/quote]
Saahan ne kirppareilta. Mitä sitten?
Häät!