once in a life time -asia, jonka toteuttamisesta haaveilet?
Maailman ympärysmatka tai edes vähän sinnepäin
Kommentit (79)
[quote author="Mies 29v" time="21.03.2015 klo 00:34"]
Että olisin käynyt ainakin kahdenkymmenenviiden eri kielen kurssit.
Että miehuuteni saisi tunnistusta edes joskus.
Laulaisin jonkun laulun hyvin.
Inspiroisin suurta ihmisryhmää puheillani.
-Mies 29v-
[/quote]
Nää oli aika hyviä!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:44"]
Junamatka Siperian halki.
[/quote]
Mulla myös tämä!
Uskaltautuisin joskus esiintymislavalle ja Laulaisin:-) olis upeeta... Vielä joskus mä uskallan!! Haaveena olis keikkailu ja oma bändi:) musiikkimaailmassa elely ja siellä pyörivien ihmisten kanssa hengailu ja filosofointi:)
Ajaa rauhassa läpi Route 66, ilman kiirettä ja pienissä kaupungeissa yöpyis niissä tienvarsimotelleissa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:36"]Vielä yksi yö Hänen kanssaan.
[/quote]
Sama
Kuukauden reissu Amerikkaan koko perheen kanssa. Ehkä se vielä toteutetaankin, jos saadaan rahat kokoon.
Oma rintamamiestalo ja iso piha! Sisältä kodikkaaksi remppaaminen ja sisustaminen sekä pihalle oma kasvimaa.
Varmaan moni nauraa, mutta haaveilen Thaimaan matkasta koko perheen voimin. En halua phukettiin vaan jonnekin muualle. 7000 euroa maksais, pari vuotta pitäis säästää ja lisäksi saada vähintään 2 viikkoa töistä ja lasten koulusta lomaa...
Osallistuminen Iditarod -kilpailuun.
Jos vaikka kunnon panon vielä joskus sais. Sen jälkeen tyyppi voisi vielä nukkua mun vieressä ja vaikka piirtää kuvioita selkään tai hipelöidä hiuksia.
Mä haluan Malediiveille ja Bora Boralle ja niiden lisäksi haluan nähdä Machu Picchun Perussa! Muutenkin haluan matkustella paljon, mutta nuo kohteet pyörivät mielessä sellaisina "haaveina" :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:28"]
itselleni riittäisi pääsy opiskelmaan lisää vielä joskus:)
[/quote]
Toivon, että pääset opiskelemaan, mutta otsikossa kysyttiin "once in a lifetime-juttua". Jos olet jo aiemmin opiskellut, niin "kerran elämässä" on sinulle jo tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:33"]Olisi rahaa mennä tavarataloon ja ostaa kerralla asukokonaisuuksia [/quote] Saahan ne kirppareilta. Mitä sitten?
[/quote]
Luetun ymmärtäminen?
Paljon unelmia olen jo näin 38-vuotiaana kahden lapsen äitinä toteuttanutkin ja maailmaa nähnyt, mutta on mulla vielä muutama: Asuminen New Yorkissa edes muutaman kuukauden ajan ja pidempi reissu (3-6 kk) johonkin kiinnostaviin kohteisiin. Ei ole oikeastaan edes rahasta kiinni, mutta aikaa pitäisi jostain saada lisää. Joskus vielä...