once in a life time -asia, jonka toteuttamisesta haaveilet?
Maailman ympärysmatka tai edes vähän sinnepäin
Kommentit (79)
Haluaisin muutaman vuoden päästä viettää 5-kymppiseni Afrikassa safarilla, nukkua yöt teltassa ja bongata savannilla tv:n luonto-ohjelmista tuttuja eläimiä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:33"]
Äiti ja tytär samaa aikaa ;) joo täys ikänen tytär iha....
[/quote]
Kukakohan haluaa harrastaa seksiä äitinsä kanssa/seurassa... tai yhtä hyvin voisi kysyä, kuka haluaa harrastaa seksiä tyttärensä kanssa/seurassa.. onnea etsintään...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:33"]
Äiti ja tytär samaa aikaa ;) joo täys ikänen tytär iha....
[/quote]
Sama haave itellänikin.
Kyllä täällä on tyhmää porukkaa. Miksi pitää alapeukuttaa toisen ihmisen HAAVEITA? Jos joku ystäväsi kertoisi haluavansa toteuttaa jonkun asian joka sinun mielestäsi on tyhmä, sanotko sen hänelle suoraan.. en enää yhtään ihmettele miksi maailma on sellainen kuin se on..
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:26"]Yksi suukko yhdeltä tietyltä. Enkä kaipaa salasuhdetta, enkä mitään himokasta suutelusessiota. Yhden pienen suukon kun kerran saisin. Valitettavasti ei tule tapahtumaan,koska molemmat varattuja.
[/quote]
Tää oli lähellä jopa toteutua. Hän halasi mua ja jäi siihen lähelle. Sanoin, että on vaarallisen lähellä, mä voin vahingossa vaikka pussata. Hän totesi, ei se mitään. Anna palaa vaan. No, käytinkö tilaisuuden hyväkseni?! En. Mä vetäydyin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:45"]Matka Uuteen Seelantiin.
[/quote]
Olin tulossa sanomaan aivan samaa!
Karibian risteily, mutta kävin siellä kuukausi sitten. Mitäs nyt sitten? Rakastaja?
Että joku mies kohtelisi minua kuin prinsessaa. Kerran elämässä ees...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:50"]
Että joku mies kohtelisi minua kuin prinsessaa. Kerran elämässä ees...
[/quote]
Kohtelisitko myös miestä kuin prinssiä, vai onko tämä taas harlekiinikirjat/sinkkuelämää haihattelua?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:49"]
Maailmanympäri-risteily. Syyskuussa lähdetään!! :)
[/quote]
103 päivää kestää ja hinta taisi olla 27000e/pää + ruoat.
Paljonko maksaa ja kauan kestää?
[/quote]
[/quote]
Miten voi olla varaa tuollaiseen?! Ja miten sumplitte työpaikalla tuollaiset vapaat?!