Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

once in a life time -asia, jonka toteuttamisesta haaveilet?

Vierailija
20.03.2015 |

Maailman ympärysmatka tai edes vähän sinnepäin

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvarjohyppy olis hieno. Toivelistallani olleen benji-hypyn ja banana splitin syömisen olen jo toteuttanut.

Vierailija
2/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:26"]

Delfiinin silittäminen ja niiden kanssa uiminen.

[/quote]

Kävin Key Largossa uimassa delfiinien kanssa. Kokemus oli ihana ennekuin yksi niistä päätti tyhjentää suolensa vieressäni. :D Siinä sitten räpiköin liejua karkuun ja täytyy sanoa että vähän fiilis kärsi. Kokemus tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suukko yhdeltä tietyltä. Enkä kaipaa salasuhdetta, enkä mitään himokasta suutelusessiota. Yhden pienen suukon kun kerran saisin. Valitettavasti ei tule tapahtumaan,koska molemmat varattuja.

Vierailija
4/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu Seychelleille ja mukana rutosti rahaa. 

Vierailija
5/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:26"]

Yksi suukko yhdeltä tietyltä. Enkä kaipaa salasuhdetta, enkä mitään himokasta suutelusessiota. Yhden pienen suukon kun kerran saisin. Valitettavasti ei tule tapahtumaan,koska molemmat varattuja.

[/quote]

Tyytyisitko sitten siihen? ;)

Vierailija
6/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safarille olen halunnut lapsesta saakka. 

Vierailija
7/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä Kuubassa. 

Vierailija
8/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:26"]

[/quote]

Kävin Key Largossa uimassa delfiinien kanssa. Kokemus oli ihana ennekuin yksi niistä päätti tyhjentää suolensa vieressäni. :D Siinä sitten räpiköin liejua karkuun ja täytyy sanoa että vähän fiilis kärsi. Kokemus tuokin.

[/quote]

Haaveen antikliimaksi! :D :D

Vierailija
9/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteluun liittyviä, eli Amerikka, Australia tai Uusi-Seelanti voisi olla matkakohteina. Tai ihan mikä vaan ihana valtameren saari, jossa valkoista hiekkaa ja palmuja, ei naapureita ihan vieressä. Maapallolla on niin paljon nähtävää, enkä ole päässyt Kreikkaa ja Espanjaa pidemmälle. Tuskin tulee haaveet toteutumaan jos ei lottovoitto tipahda.

Onko muuten mahdollista elää koko elämänsä onnellisena Suomessa käymättä lainkaan ulkomailla?

Vierailija
10/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hypätä laskuvarjolla ja ajaa jollain oikealla urheiluautolla, vaikka Lamborghinilla.

Vierailija
11/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä vielä joskus Taikiin opiskelemaan, se junamatka Siperian läpi mulla kans, matkustaa Intiaan, New Yorkiin, kiertää ympäri Afrikkaa ja Etelä-Amerikkaa, saada oma vaatemallisto myyntiin jonnekin. Ehkä mikään näistä ei tuu toteutumaan kun mulla on pieni lapsi...

Vierailija
12/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä tyhmältä ja tavalliselta, mut mä haluisin New Yorkiin ihan perus shoppailumatkalle, kiertelemään kuuluisia maamerkkejä ja kiertelemään museoita. Oon kiertäny varmaa puol maailmaa mut Amerikka vielä näkemättä. :D

Vierailija
13/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia soittamaan sujuvasti kitaraa ja joskus esiintyä suuren yleisön edessä. Osaan laulaa, mutta en ole koskaan uskaltanut tehdä sitä julkisesti :)

Vierailija
14/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri pohdiskelen samaa. Siis mitä haluan elämältäni, jos kaikki olisi mahdollista. Olosuhteiden takia mies on todella kaukana, lapsia ei ole, työtä on joku 5h päivässä, palkka kuitenkin muhkea, enkä enää muista niitä asioita joista joskus haaveilin mitä tekisi jos olisi aikaa ja rahaa. Tarkoitan tietenkin nyt niitä mitä ehtii tekemään vkl aikana tai ihan arki-iltana. Ehkäpä samassa tilanteessa olevien kavereiden puute estää mitään jännittävää seikkailua tapahtumasta. Nykyiset kaverit joko keskittyy tekemään työtä niin paljon kuin ehtivät tai käyttävät aikansa lapsiin.

Kun on rahaa vaatteisiin, niistä ei enää haaveile, sitäpäitsi onhan mulla jo kaapillinen josta löytyy helposti siistiä töihin laitettavaa ja harrastuksiin sopivaa (en ole kovin vaativa niiden suhteen), kun on rahaa ostaa isompi kämppä arvostaa pienemmän kämpän lyhyttä siivousta ja no, onhan mulla tässä jo kaikki tarvittava, mitäs hittoa mä tekisin ylimääräisillä huoneilla, en mä niitä rupea tulevaisuuden tarpeisiinkaan ostamaan ja sitten tarvitsisi kuitenkin neuvotella sen miehen kanssa, auton ajattelin päivittää mutten osaa päättää minkä haluaisin, ja vanha pelaa ja on luotettava niin miksi oikeastaan edes vaihtaisin. Loput lainat voisi tietenkin maksaa pois nopeasti, mutta kun inflaatio on melkein sama kuin korko niin miksi sitäkään tehdä. Mitkään osakkeet ei musta onnellisempaa tekis. Hyväntekeväisjärjestöjen suhteen olen skeptinen. Mistään merkkilaukuista en edes ole koskaan haaveillutkaan, sisustaminen ei kiinnosta, pitkälle matkalle haluaisin kaverin mukaan. Niin.

Vierailija
15/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:26"]

[/quote]

Tyytyisitko sitten siihen? ;)
[/quote]

Vuoden verran asiaa pyöritelly päässäni ja vastaus on kyllä. Tyytyisin siihen. Sitten voisin antaa hänen mennä mielestäni ja jatkaa hymyillen kohti uusia tuulia.

Vierailija
16/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kukakohan haluaa harrastaa seksiä äitinsä kanssa/seurassa... tai yhtä hyvin voisi kysyä, kuka haluaa harrastaa seksiä tyttärensä kanssa/seurassa.. onnea etsintään...

[/quote]

Minä tunnen erään miehen, joka kehui hurjina nuoruusvuosinaan olleen äidin ja tyttären kanssa. Itse en osaisi kuvitella nolompaa tilannetta äidn kanssa.

Nuorena haaveilin kokevani "rakkautta ensisilmäyksellä" jutun, en ole kokenut tähän ikään mennessä, olen menettänyt jo toivoni.

Vierailija
17/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Maailmanympärimatka

- Automatka Venäjän halki yöpyen eri kaupungeissa

- Vaate-/ruokakaupassa ostosten tekeminen ilman rahanmenon tarkkailua. Eli kaikki kärryyn mitä haluaa ostaa :) Harrodsille olisi ihanaa tehdä tällainen reissu.

- Laskuvarjohyppy

- Lottovoitto hah

Vierailija
18/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin läpi koko ketjun, ja en ole omasta mielestä tehnyt paljon mitään ja kaikki kaverit ovat tehneet ja nähneet vähintään samat jutut kuin minä...mutta ainoastaan laiva matka maailman ympäri on näistä se jota en ollut tehnyt. Joten pakko kysyä mistä moinen idea ja osaatko laittaa linkkia, olet varmaankin tarkkaan miettinyt mikä varustamo/reitti/kiertosuunta on paras.... 

Vierailija
19/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:26"]

[/quote]

[/quote]

Haha :D Onneksi olen tottonut yllättäviin suolen tyhjennyksiin työssäni, niin voisin sivuuttaa kyseisen tapahtuman unelmassani.

Vierailija
20/79 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saavuttaa mustan vyön eräästä kamppailulajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan