Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei huvita yhtään mennä hautajaisiin huomenna.

Vierailija
20.03.2015 |

Kyseessä miehen tädin hautajaiset. Itse olen nähnyt tädin max. ehkä kymmenen kertaa. Miehellenikän ei ollut erityisen läheinen.
"Ongelma" tässä nyt on se, että ole raskaana ja parun muutenkin milloin mistäkin, riittää jo että joku biisi on aivan sietämättömän kaunis niin kyyneleet valuu....
Ja kun kerran kaikki tietää että en oikein tuntenut tätät tätiä, niin vähänkö on sitten noloa jos siellä sitten parun!
Joo, tiedän että tällaista on ihan turhaa murehtia, ja toisille nämä hautajaiset on oikeasti vaikea tilaisuus koska saattavat rakasta ihmistä hautaan....
Kunhan nyt avauduin, olisin yhtä hyvin voinut tehdä huomenna hautajaisten jälkeen aloitus "Vähänkö hävetti mieheni tädin hautajaisissa".

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeus on minun puolellani... aamu alkoi sillä että lapsemme oksensi, hetken päästä mies juoksi vessaan jasil nyt tulee tavaraa molemmist päistä joten hän ilmoitti vanhemilleen ttei tänään päästä hautajaisiin.

Vierailija
2/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ämmä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:30"]

Oksettava ämmä olet.

[/quote] Et ole varsinaisesti mikään Luojamme mestariteos itsekään <3

Vierailija
4/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Mä olen raskaana ja olin hautajaisissa eilen, myös miehen sukulaisesta kysymys. Ei tullut mieleenkään jäädä pois raskautta tekosyynä käyttäen.

Vierailija
5/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:34"]

Ihme touhua. Mä olen raskaana ja olin hautajaisissa eilen, myös miehen sukulaisesta kysymys. Ei tullut mieleenkään jäädä pois raskautta tekosyynä käyttäen.

[/quote] Eihän tässä ollut ikinä kyse siitä että olisin jäämässä pois, tai että käyttäisin raskautta tekosyynä.
Jos vaivautuisit lukemaan vastaksiani, ja aloitustakin huolella sinullekin kyllä aukeaisi mistä kirjoitin.

Vierailija
6/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene! Omapahan on häpeäsi jos et halua vainajaa kunnioittaa.

Vierailija
7/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:44"]

[/quote] Luitko yhtään aloitusta, tai muita kommentteja?
Joo, otsikossa oli huono sanavalinta, otsikon olisi pitänyt olla joku tyyliin "Pelkään että nolaan itseäni huomenna hautajaissa" koska se olisi ehkä lähinnä sitä mitä olen yrittänyt sanoa.
Nytpä ei tarvitse mennä koska mies sairastui. Olisin kyllä mennyt, ja olisin yrittänyt toitottaa itselleni ettei kukaan välitä mitä teen tai en tee, mutta minulla olisi ollut eämukava ja tyhmä olo kun olisin mennyt suht vieraan imsen hautajaisiin itkemään, kun en sure sitä ihmistä ketä haudataan kun en tuntenutkaan.

Vierailija
8/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:44"]

[/quote] Luitko yhtään aloitusta, tai muita kommentteja?
Joo, otsikossa oli huono sanavalinta, otsikon olisi pitänyt olla joku tyyliin "Pelkään että nolaan itseäni huomenna hautajaissa" koska se olisi ehkä lähinnä sitä mitä olen yrittänyt sanoa.
Nytpä ei tarvitse mennä koska mies sairastui. Olisin kyllä mennyt, ja olisin yrittänyt toitottaa itselleni ettei kukaan välitä mitä teen tai en tee, mutta minulla olisi ollut eämukava ja tyhmä olo kun olisin mennyt suht vieraan imsen hautajaisiin itkemään, kun en sure sitä ihmistä ketä haudataan kun en tuntenutkaan.
[/quote]
Voi sua tyhmää raukkaa! Tietenkään sun ei tarvitse mennä hautajaisiin kun siellä tulee epämukava olo! Huoh...hautajaisiin mennään nimeenomaan kunnioittamaan vainajan muistoa ja saattamaan hänet viimeiselle matkalle! Mutta sähän juntti ap et tätä ymmärrä, sun pitäis siellä laulaa rillumareitä eikä ainakaan itkeä...

Vierailija
9/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:44"] No älä mene! Omapahan on häpeäsi jos et halua vainajaa kunnioittaa. [/quote] Luitko yhtään aloitusta, tai muita kommentteja?
Nytpä ei tarvitse mennä koska mies sairastui. Olisin kyllä mennyt, ja olisin yrittänyt toitottaa itselleni ettei kukaan välitä mitä teen tai en tee, mutta minulla olisi ollut eämukava ja tyhmä olo kun olisin mennyt suht vieraan imsen hautajaisiin itkemään, kun en sure sitä ihmistä ketä haudataan kun en tuntenutkaan. [/quote] Voi sua tyhmää raukkaa! Tietenkään sun ei tarvitse mennä hautajaisiin kun siellä tulee epämukava olo! Huoh...hautajaisiin mennään nimeenomaan kunnioittamaan vainajan muistoa ja saattamaan hänet viimeiselle matkalle! Mutta sähän juntti ap et tätä ymmärrä, sun pitäis siellä laulaa rillumareitä eikä ainakaan itkeä...

[/quote] Voi sua tyhmää raukkaa, kun tärkein asia lauantaina aamupäivällä on se että pitää yrittää päästä pahoittamaan toisten mieltä. Sinäkö menet hautajaisiin viikonloppuisin saattamaan muita viimeiselle matkalle ja osoittamaan kunnioitustasi?
"Kyllähän mä tota moikkasin kaupassa ainakin 7 kertaa, kyllä pitää käydä hautajaisissa", "Kyllä minun pitää nyt mennä entisen naapurin serkun hautajaisiin osoittamaan kunnioitustani kun sentään leikittiin lapsena yhdessä ja se tarjos mulle Pastirolia".

Vierailija
10/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais kolahtaa? Hyvä! Hautajaisiinhan mennään kutsuttuna, tällöin kunnioitat myös omaisia ja otat osaa heidän suruunsa.Ai niin, mutta täähän ei sovi ap:n MinäMinäMinä-pirtaan :D

Vierailija
11/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:58"]

Tais kolahtaa? Hyvä! Hautajaisiinhan mennään kutsuttuna, tällöin kunnioitat myös omaisia ja otat osaa heidän suruunsa.Ai niin, mutta täähän ei sovi ap:n MinäMinäMinä-pirtaan :D

[/quote] HUoh..... Kun kyse ei ollut siitä ettenkö olisi ollut osallistumassa. Ei minua nyt haittaa että ei tarvitsekaan mennä ku  mies sairastui, tämähän tekee minusta kamalan ihmisen tietysti.
Kuten kirjoitin, anopille olen jo vienyt kukkia. En nyt kuvittele olevani niin ihmeellisen tärkeä mieheni serkulle että juuri minun osaanottoni olisi käänteentekevä suuntaan tai toiseen.
EIkö se ole enemmän mieheni tehtävät ottaa serkkuunsa yhteyttä?
Mutta jo, kolahti niin kamalasti, osuit niin oikeaan kun vain osua, ikkunat meni rikki tässä MInäminäminä-pirtassa.

Vierailija
12/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ketju taas =D
Aloittaja kirjoittaa (tietenkin!) omista tuntemuksisttan, miltä hänestä tuntuu. Niinhän okaine tekee!
Sitten av-mammat haukkuvat pystyyn, tajuamatta mitä ap oikeasti sanoo.
Menee kyllä usko ihmisiin täällä, miksi ihmeessä ihmiset viettävät aikaa kesksutelupalstoilla kun eivät edes yritä ymmärtää mitä lukevat? =D

Vierailija
13/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:34"]

[/quote] En itse löydä mistään sitä kohtaa missä ap sanoo jäävänsä pois käyttämällä raskautta tekosynä....

Vierailija
14/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok itkeä hautajaisissa.

Vierailija
15/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Kerrankin on lupa parkua.

Vierailija
16/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hautajaisissa saa itkeä. Saa vaikka joulukirkossakin, ihan vaikka kauniin musiikin takia. Varaa käsilaukkuun nenäliinoja.

Vierailija
17/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässähän on kyse sinusta, ei tädistä.

Vierailija
18/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin? Tutulla on huomenna...

Vierailija
19/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain jotenkin... tekopyhältä(?) itkeä melkein tuntemattoman hautajaisissa... Muut itkevät menetystään, mitä syytä minulla on itkeä juuri tämän naisen hautajaisissa....?
Toisaalta mjua nolottaa kamalasti myös jos itken kun katson jotain leffaa, ja yritän kaikkeni ettei kukaan huomaisi jos näin pääsee käymään.... Ja koitan hillitä kyyneleitä nin ettei kovin moni pääse karkaamaan.

Vierailija
20/34 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:09"]

Missä päin? Tutulla on huomenna...

[/quote] Porvoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi