Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
621/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko nää jotain jehovia vai mitä lahkolaisia

Ei, koska lahkolaiset sanovat, että vain me olemme oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. Vain meidän kauttamme voit pelastua. Vedismi ei pakota ketään uskomaan mihinkään. Se antaa sinulle vain tietoa. Se, mitä teet tällä tiedolla, on oma asiasi.

Itämaisten viisaiden mukaan kukaan ei pakota elävää olentoa aineen maailmaan tai siitä pois. Jumala ei loukkaa kaikkein arvokkainta asiaa: valinnanvapautta, joka on annettu eläville olennoille osana Jumalallista maailmaa.

Vierailija
622/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maailman asukkailla voi olla vain rajallinen käsitys kokonaisuudesta. Aineellisen maailman kehityshistoriaa voi kuvata vain se, joka on sen ulkopuolella ja tarkkailee sitä ulkopuolelta. Totuus paljastuu eläville olennoille siinä määrin kuin ne voivat havaita sen paikan, ajan ja olosuhteiden mukaan. Se ilmenee eriasteisesti Raamatussa, Koraanissa, Vedoissa ja muissa kirjoituksissa. Eri ihmisillä on erilainen ajattelutapa, joten vaikuttaa siltä, että tietty ihmisryhmä voi omaksua sen. Vaikka jumalallisesti ilmoitettu Totuus on sama kaikille, se saa sen muodon, joka sopii parhaiten niille, joille se on tarkoitettu.

Yksi ilmoitettu Totuus esitetään eri versioina, jotka toisinaan vaikuttavat ristiriitaisilta. Täydellinen Totuus esitetään joskus tietämättömien ihmisten hyväksi tavallisen uskonnon muodossa, joka sallii kompromissin maallisten pyrkimysten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa pelätä tätä uskovaispiireissä levitettävää pedonmerkki-uusi maailmanjärjestys- juttua, niin kannattaa järjestää oma päänsä.

Maailma muuttuu, mutta se on muuttunut aina. Suomessa on ollut asiat hyvin ja elämä tasaista niin pitkään, että yksi pandemia herättää vainoharhat pintaan.

asiat on olleet ns.hyvin mutta valehtelu on ollut megaluokkaa jo vuosia.

Vierailija
624/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viva la revolution kirjoitti:

Tämä taidettiin jo poistaa joten uudelleen :)

Kyllä, näen kaiken läpi... Ensin Koronahysterian ja sitten Unkari-hysterian alle on taas peitetty kaikki Suomen pahimmat ongelmat, missään ei kerrota kokonaistilanteen ankeutta:

-Polttoaine siis maksaa aivan järjettömästi, ennen oli vitsi että polttoaine maksaa 2 euroa / L !!!, eipä ole enää kun diesel maksaa jo 2 euroa ja bensiini yli 2 euroa reilusti...

-Sähkö maksaa aivan valtavasti jo ja on kaksi eri maksua, siirto ja käyttö joista toiseen ei voi edes koskea

-Käyttövesi maksaa aivan järjettömästi kannattaa kohta ostaa pullovettä tulee halvemmaksi

-Ruoka ja asuminen maksaa ja kallistuu jatkuvasti, pari otosta, kurkku 5 euroa/kg, kahvipaketti kohta 6 euroa !!!

-Terveydenhoidosta maksetaan jo omastakin pussista tilanteesta riippuen

-Koronarahastus-hysteria (rahastukseen täysin keksitty) maksaa järjettömästi ja jatkuu ja sitä tuetaan kaikin tavoin median avustuksella; toisaalta koko koronahysteria ja epidemia yhtäkkiä kyllä katosi kun Unkari ilmestyi, koronarahastus oli tehty ja korona sai lähteä...

-Ilmastonmuutos-rahastus-hysteria (samoin rahastukseen täysin keksitty) maksaa järjettömästi, tästä pakko sanoa että varsinkin medioissa on joka viikko kerrottu että kyllä pian on lauhaa kun tätä rahastusta pidetään yllä mutta todellisuudessahan yöpakkaset alkoivat jo Elokuussa mikä oli jo hyvin kylmä ja nyt on ollut kuukausikaupalla pakkasia ja silti medioissa muistetaan kertoa miten lauhaa on jottei rahastusta vain uhattaisi vaikka ulkona on todella kylmää mutta ei voi otsikoida että kylmyys jatkuu kuukaudesta toiseen koska pian tämä älytön rahastus on uhattuna... koko vuoden ajanjakson lämpötila on todella alhainen mutta tätä ei uutisoida lainkaan jotta rahastus ei lopu...

-Muut maksut ja maksujen maksut

-Muut verot ja verojen verot

-ja kaikki valtion omaisuus on myyty enää ei ole kuin rauniot...

Ei jää mitään enää lapsille ja tuleville lapsille... ja kaikki peitetään mediassa…

:D et sitten vissiin hirveästi seuraa maailman tapahtumia ja uutisia eikä mitenkään pysty yhdistämään mahdollisia syitä ja seurauksia? Oman pikku navan ympärillä pyörii kaikki? Minä koen myös näkeväni tämän kaiken läpi ja olen tullut aivan toisenlaiseen lopputulemaan asioiden syistä kuin sinä. Mutta ei siinä, usko vaan että tomaatit kallistuu ihan sinun kiusaksesi.

Vierailija
625/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tähän on vain yksi syy, ja se on se että maailmapallo on tuhottu ja sen resurssit on kohta v*ttu käytetty loppuun ja nyt yritetään jotenkin pyristellä ettei tarvitsisi mistään saavutetusta luopua. Sodat, pandemiat, resurssien kallistuminen, kaikki, johtuu vain ja ainoastaan ihmisten loputtomasta ahneudesta ja riistosta jolla vaurautta on keinotekoisesti luotu. Illuusio hyvinvoinnista, joka onkin hyvin huteralle alustalle rakennettu.

Vierailija
626/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, se on sitten sun tulkintaa ja pessimismiä. Itse ajattelen että tähän elämään mahtuu hyvää ja pahaa, mutta monet asiat ovat myös historiallisesti menneet parempaan suuntaan. Muutosta on pakkokin tulla tähän entiseen boomereiden ihannoimaan materialismi & äärimmäinen kapitalismi -linjaan. Itse odotan tulevaisuutta uteliaisuudella.

Vierailija
627/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä pelottaa? Kuolema? Jokainen kuolee ihan joka tapauksessa. Se on jokaisen ihmisen lopputulema.

Jokainen kuolee tietenkin. Tulen kuolemaan koronarokotteen takia parikymppisenä. Elämää jää ihan kesken. Kyllä tätä saa pelätä!

Olen kuolematon, koska:

kun ruumiini kuolee, minä en kuole, koska en ole tämä ruumis. Kehoni ei ole sama kuin minä. Minä olen tietoisuus, minä olen sielu kehossani. Sieluni elävöitti ruumiini, koska sielu on myös energiaa. Kehoni on annettu minulle sen tuloksena, miten elin edellisessä elämässä. Kun minusta aika jättää, seuraava ruumis annetaan minulle: miten olen elänyt tämän elämäni, mikä on tietoisuuteni taso kuolinhetkellä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17256690/olen-kuolematon

Sehän  on jotain aivan... Sehän  on todella mielenkiintoista.  Vaikka palstalla onkin erimielisyyksiä. Kiitos tästä.

Vierailija
628/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mukamas tuomitsee pahikset, kun tuomarit ovat itse myös vapaamuurareita, kuuluvat heihin?

Niin.

Vierailija
629/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä pelottaa? Kuolema? Jokainen kuolee ihan joka tapauksessa. Se on jokaisen ihmisen lopputulema.

Vaarallisin "sairaus" on itse elämä, koska se päättyy aina kuolemaan, sataprosenttisesti.

Vierailija
630/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun omainen on saattohoidossa, en jaksa pelätä enää mitään.

Otan osaa.

Tämän lisäksi koko planeettamme  Maa on tällä hetkellä saattohoidossa.

Vierailija
631/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se lihansyönti ja lopettakaa turhan tavaran ostaminen. Unohtakaa egon pyrkimykset ja löytäkää yksinkertaisuudesta rauha. Tai pyrkikää ainakin siihen. Tyytykää luonnonvaroihin joita maapallolta voi tällä hetkellä ottaa vastaan. 

Esimerkiksi puhelin on laite joka luo illuusion. Illuusio on pelkkää tietoa, informaatiota. Tuon tiedon tavoittelu, jonka voi saada muutenkin, maksaa kalliisti maapallolle.

Vierailija
632/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös samoja tunnelmia ap. Olen 35v ja lapsikin löytyy. Heräsin tähän hulluuteen vähän myöhässä, syksyllä 2020. Koko maailmankuva meni uusiksi ja tämä vuosi on piste iin päällä.

En halua lapselle kontrolliyhteiskuntaa. Olen itse saanut elää vapaan lapsuuden, riehakkaan nuoruuden matkusteluineen ja biletyksineen. Olen saanut harrastaa ja tehdä, kukaan ei ole estänyt.

Miksi tämä halutaan tehdä meidän lapsille?

Koska elämme huonoja aikoja. Jonkinlainen taistelu on käynnissä hyvän ja pahan välillä. Ja ehkä emme arvostaneet sitä, mitä meillä oli.

Vierailija
633/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun omainen on saattohoidossa, en jaksa pelätä enää mitään.

Otan osaa.

Tämän lisäksi koko planeettamme  Maa on tällä hetkellä saattohoidossa.

Niin se taitaa olla.

Vierailija
634/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kuolee tietenkin. Tulen kuolemaan koronarokotteen takia parikymppisenä. Elämää jää ihan kesken. Kyllä tätä saa pelätä!

Olen kuolematon, koska:

kun ruumiini kuolee, minä en kuole, koska en ole tämä ruumis. Kehoni ei ole sama kuin minä. Minä olen tietoisuus, minä olen sielu kehossani. Sieluni elävöitti ruumiini, koska sielu on myös energiaa. Kehoni on annettu minulle sen tuloksena, miten elin edellisessä elämässä. Kun minusta aika jättää, seuraava ruumis annetaan minulle: miten olen elänyt tämän elämäni, mikä on tietoisuuteni taso kuolinhetkellä.

Sehän  on jotain aivan... Sehän  on todella mielenkiintoista.  Vaikka palstalla onkin erimielisyyksiä. Kiitos tästä.

Tässä on linkki erääseen toiseen mielenkiintoiseen palstaan, vaikka se ei ehkä olekaan niin helposti ymmärrettävissä, on vaikeasti ymmärrettävissä, mutta jotenkin lohduttavalta tuntuu:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17315637/jalleensyntyminen--samsara--si…-

Vierailija
635/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös samoja tunnelmia ap. Olen 35v ja lapsikin löytyy. Heräsin tähän hulluuteen vähän myöhässä, syksyllä 2020. Koko maailmankuva meni uusiksi ja tämä vuosi on piste iin päällä.

En halua lapselle kontrolliyhteiskuntaa. Olen itse saanut elää vapaan lapsuuden, riehakkaan nuoruuden matkusteluineen ja biletyksineen. Olen saanut harrastaa ja tehdä, kukaan ei ole estänyt.

Miksi tämä halutaan tehdä meidän lapsille?

Koska elämme huonoja aikoja. Jonkinlainen taistelu on käynnissä hyvän ja pahan välillä. Ja ehkä emme arvostaneet sitä, mitä meillä oli.

Pystymme arvostamaan vain silloin, kun olemme menettäneet.....

Vierailija
636/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuolematon, koska:

Tässä on linkki erääseen toiseen mielenkiintoiseen palstaan, vaikka se ei ehkä olekaan niin helposti ymmärrettävissä, on vaikeasti ymmärrettävissä, mutta jotenkin lohduttavalta tuntuu:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17315637/jalleensyntyminen--samsara--si…-

Tykkään.

Vierailija
637/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei voi kauaa enää jatkua nykymuotoisena koska ihmislaji on saanut niin paljon tietoa että ihmislajin tiedon käsityskyky tulee kohta tiensä päähän ja alkaa  itsetuho  vaihe.

Vierailija
638/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juri sinä olet omalla kohdallasi tehnyt, jotta maailma olisi parempi paikka elää?

Vierailija
639/887 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska lahkolaiset sanovat, että vain me olemme oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. Vain meidän kauttamme voit pelastua. Vedismi ei pakota ketään uskomaan mihinkään. Se antaa sinulle vain tietoa. Se, mitä teet tällä tiedolla, on oma asiasi.

Itämaisten viisaiden mukaan kukaan ei pakota elävää olentoa aineen maailmaan tai siitä pois. Jumala ei loukkaa kaikkein arvokkainta asiaa: valinnanvapautta, joka on annettu eläville olennoille osana Jumalallista maailmaa.

Eli tämä on vapaa valinta?

Vierailija
640/887 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi vain uskonto, monet muun muassa ateistiset tiedemiehet eivät olisi tutkineet sitä vuosisatojen aikana.

https://www.sanskritimagazine.com/vedic_science/sanskrit-mantras-how-it…

https://popularvedicscience.com/einstein-saved-the-vedas/

https://www.scienceandnonduality.com/article/the-influence-vedic-philos…

https://uplift.love/did-quantum-physics-come-from-the-vedas/

Voisiko todella olla niin, että ihmiset tiesivät muinoin jopa enemmän kuin nykyaikana, ainakin jos seuraa niitä linkkejä?