Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Epäilen, että sulla ei oikein voi olla 'koko suurta kuvaa'... Jokaisella ihmisellä on oma todellisuus - ja sitten se todellisuus missä elää oikeasti, maansa ja paikkakuntansa todellisuus, ajankohdan antama todellisuus, perhetausta johon on syntynyt, työpaikat, jne jne jne
On siis vaikea mennä sanomaan mitään siihen sinun todellisuutteen, jonka ajattelet näkeväsi tämän 'kaiken' läpi... Tarkoitatko ehkä että se näkemäsi todellisuus olis ainoa ja oikea ja siis sitten vielä jotenkin kaiken kattava?
Suosittelen, että kirjoitat päiväkirjaa kaikista mietteistäsi... Jälkeenpäin ei muista välttämättä ihan tarkkaa miten kaikki oli ja mitä oikein tuli ajateltua... Siellä päiväkirjassa sun prosessi kehittyy ja kypsyy (tuleviakin aikoja varten ja ajatellen)...
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilata oma elämä murehtimalla asioista, joihin ei voi vaikuttaa? Vaikka maailma olisikin muuttunut omaan makuun vääränlaiseksi, niin tapaan elää omaa elämää voi kuitenkin vaikuttaa. Omaa elinpiiriä voi pienentää sellaiseksi, että olo tuntuu mukavalta. Suomesta löytyy paljon syrjäseutuja, joissa omaa elintapaa voi muuttaa vanhanaikaisemmaksi.
Liian myöhään ilman vastarintaa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020".
:D:D:D:D
Tyttärenikin on ymmärtänyt asioita tuosta ajankohdasta lähtien. Hän tosin syntyi silloin. :)
Kuka mukamas tuomitsee pahikset, kun tuomarit ovat itse myös vapaamuurareita, kuuluvat heihin?
Palstalle on 14.12.2021 kirjoitettu seuraavaa:
Vierailija kirjoitti:
Elämme todella vaarallista aikaa ! Sodan uhka kasvaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän sodasta puhut?
Eipä siihen sotaan kauaa mennyt. Jotkut lukevat maailmantapahtumia eri tavalla, kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys ei nyt taida olla ihan kohdallaan?
Voi sinua, jolla ei tunnu olevan mitään käsitystä ”missä mennään”!
Vierailija kirjoitti:
Virallisiin tiedotusvälineisiin uskotaan yhtä paljon kuin kristityt uskovat Raamattuun. Jokainen sana on totta. Mitään ei kyseenalaisteta. Virallisten tiedotusvälineiden sana on ateistien (ja myös usein uskovaistenkin) Raamattu. Aamen. Halleluja.
Mistä olet tämän tiedon saanut?
Minä kaivan uutisista ne hyvät uutiset,
esim kun hakkerit on päässeet yllättämään v jän tai vastaavaa.
Ja pahin jos käy, niin mummonikin selvisi sota-ajan.
Ja keskityn arkeen, .
Kyllä, näen tämän shown läpi kirkkaasti!
Kerrankin tosi hieno keskustelu AV:lla! (Ihme, että on vielä pystyssä...) Jatkakaa - lueskelen näitä teijän pohdintoja täällä ja ehkä lisäilen omatkin. :)
Noniin. Nyt voit todeta, ettet voi maailmaa muuttaa - sopeudu.
Muutos lähtee lapsista, ja ellei lapsia kunnioita, "juna meni jo".
Nämä ajat osoittavat ihmisen pienuuden ja sen, ettei yksilö / ihminen voi hallita kaikkea. Tarkoitan pandemiaa ja sotaa. Omaa kuolevaisuutta joutuu katsomaan silmiin. Moni on elänyt tähän asti kuin olisi kuolematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tämän kaiken läpi valitettavasti liian myöhään. Koronarokote tulee todennäköisesti tappamaan minut pian. Pelottaam En tiedä onko enää terveyden eteen mitään tehtävissä?
Montako rokotetta olet ottanut?
Yhden. Mutta tuli jo siitä oireita, vastustuskyky alentunut ja verisuonimuutoksia. Ihan syystä paniikissa...
Älä pelkää. Mutta mitä enemmän rokotteita otat, sitä vaarallisemmaksi se muuttuu. Parhaimmillaan sinulla on vielä useita vuosia edessäsi. Tästä huolimatta on noin 16 prosentin mahdollisuus, että sinulle on annettu pelkkää suolaliuosta. Kyseessä on ilmeisesti jonkinlainen kontrolliryhmä. Tämä on ihmiskoe. Älä pelkää. Yksi pistos on parempi kuin kaksi tai useampi. Sitä paitsi se voi olla suolaliuosta. Uskon, että selviät, en voi sanoa varmasti, mutta alat herätä median turruttavasta unesta, ja se on jo suuri voitto. Älä pelkää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17256690/olen-kuolematon
Mitään pelättävää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tämän kaiken läpi valitettavasti liian myöhään. Koronarokote tulee todennäköisesti tappamaan minut pian. Pelottaam En tiedä onko enää terveyden eteen mitään tehtävissä?
Montako rokotetta olet ottanut?
Yhden. Mutta tuli jo siitä oireita, vastustuskyky alentunut ja verisuonimuutoksia. Ihan syystä paniikissa...
Älä pelkää. Mutta mitä enemmän rokotteita otat, sitä vaarallisemmaksi se muuttuu. Parhaimmillaan sinulla on vielä useita vuosia edessäsi. Tästä huolimatta on noin 16 prosentin mahdollisuus, että sinulle on annettu pelkkää suolaliuosta. Kyseessä on ilmeisesti jonkinlainen kontrolliryhmä. Tämä on ihmiskoe. Älä pelkää. Yksi pistos on parempi kuin kaksi tai useampi. Sitä paitsi se voi olla suolaliuosta. Uskon, että selviät, en voi sanoa varmasti, mutta alat herätä median turruttavasta unesta, ja se on jo suuri voitto. Älä pelkää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17256690/olen-kuolematon
Mitään pelättävää ei ole.
Brihadaranyaka Upanishadissa sanotaan: "Tiedä se, jonka jälkeen tiedät kaiken. Hanki se, jonka jälkeen sinulla ei ole mitään hankittavaa. Ja toinen kuuluisa mantra kuuluu näin: Sen voi usein kuulla tässä upeassa tulkinnassa: "Johda minut illuusiosta todellisuuteen, tietämättömyydestä valoon, kuolemasta kuolemattomuuteen".
Kyllä, täällä toinen. Olen aina aistinut/nähnyt/ kokenut asiat ennalta. Olen surullinen tästä kaikesta mitä tulee tapahtumaan. Ja Suomen kansan puolesta.
onko nää jotain jehovia vai mitä lahkolaisia
Jep,kaikki menee päin persettä me kaikki kuollaan!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole uskonto varsinaisessa mielessä. Vedismillä on myös tieteen alue.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska lahkolaiset sanovat, että vain me olemme oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. Vain meidän kauttamme voit pelastua. Vedismi ei pakota ketään uskomaan mihinkään. Se antaa sinulle vain tietoa. Se, mitä teet tällä tiedolla, on oma asiasi.
Minkä valtion näette kyvyikkäimpänä AI:ssa, tulevaa järjestelmää ajatellen?